Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haha, sorry hoor, ik weet dat ik door het ontbreken van argumenten in mijn vorige post ook niet erg geloofwaardig meer over kom, maar dit is ook wel weer heel erg typisch hoor. Weet jij veel of J. Lopez live wel of niet goed zingt? Misschien zingt ze die snol van Within Temptation (die trouwens ook wel erg irritant met haar handje kan wapperen) er wel vierkant uit. Niet dat ik persoonlijk veel met de genoemde popartiesten heb hoor, maar ik had gewoon even zin om te zeiken.
|
ow ja
wat loempia addict eerder aanhaalde lifehouse, train, the calling enzovoort die bands doen niets, veilige rock die je hoort bij je schoonouders op zondagmiddag. zit geen spanning in die muziek en die clips zien er te gelikt uit, ik kan niet goed tegen gemaakte muziek. er moet iets eerlijks in muziek zitten, en dat hoor ik daar niet in, dat vind ik nep en eigenlijk laf.
||
Citaat:
In dat tweede geval, ik zeg ook 'punk', wat dus suggereerd dat het wel zo genoemd wordt, maar dat ik het er niet mee eens ben...
|
Nou, die nichten muziek van Jim en Jamai is nie te luisteren. Verder hebben we nog die gare rappers zoals Eminem, Ja Rule, Nelly en ga zo maar door.
![]() Verder vind ik rock en punk en die metal muziek nie normaal. Ze schreeuwen zich een ongeluk en die teksten slaan norgens op. Die metal bands hebben ook altijd van die gekke kleren aan. Der kunnen wel 3 lui in die broeken van hun ![]() Maja, doe mij maar Trance, Hardcore, Hardstyle ![]()
|
ik erger me de tering aan die busta rhymes, echt de lelijkste neger die ik ooit heb gezien. Nelly komt op de tweede plek. Verder Justin Timberlake met zn genepte michael jackson stielo. Dan heb je nog di-rect, en dan met name de drummer. Dan nog die homo die idols in Engeland heeft gewonnen, en uiteraard Jamai, zo'n swingende papzak, geen gezicht. En uiteraard dat stelletje nietsnutten die tegen de piano van Elton John aanhangen en dan ook nog es verschrikkelijk gaar, met gevoel noemt men dat, staan te zingen, maar die neger vind ik nog wel dope. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar hier laat ik het bij
![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 08:46. |
![]() |
||
Citaat:
IQ-loze achternicht dat je er rondloopt. Ik zie echt geen reden om mensen als jij niet tegen de muur te zetten, eerlijk waar. IK KOTS OP DIT SUB-SUJET. Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 15:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Al ben ik jaloers, dat staat mij niet in de weg commentaar te leveren. Ik kan het tegelijkertijd, jaloers zijn en bekritiseren... Waarom zou dit elkaar stoppen of... WTF heeft het überhaupt met elkaar te maken...
||
Citaat:
||
Citaat:
Generalisatie en vooroordelen vieren weer hoogtij. |
![]() |
||
Citaat:
het zijn van die typische oh-wat-zijn-ze-liev-bandjes. ik bedoel, niet dat ik daar wat tegen heb, maar hun hele imago straalt dat uit, en dat ergert me. tis net als met live, ik vond ze goed in de tijd van secret samadhi. toen hadden ze gewoon ijzersterke songs als lakini's juice en i alone. nu is alle kracht eruit en spelen ze het op safe. bah. ik wil trouwens aan mijn lijstje toevoegen: saybia. you've heard travis, you've heard coldplay, you've heard radiohead, you haven't heard saybia yet. pff, kom nou. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik irriteer me aan die "yeah uh ah" roepende vadsige negers met van die halfnaakte anorexia-negerinnetjes ernaast. er zit amper een melodie in.
Jim vind ik ook niks, kwa uiterlijk is ie zeker niet verkeerd, maar hij hoort meer in een soap ofzo, niet als zanger. en Jamai zingt goed maar doet erg druk eromheen. en Sita vind ik een doos. voor de rest vind ik wel vrij veel leuk, als er maar een leuke melodie inzit en je er op kunt bewegen. (ik zou niet weten hoe je op r&b moet bewegen??)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|