![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() dit lees ik op die site: Esther: majorette,zingen en dansen Krista: chatten,tv kijken, met jongens spelen,en shoppen tja.. met jongens spelen.... word steeds ongeloofwaardiger...
Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 15:55. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Urk, de grootste familie van Nederland ![]() ![]() ![]() Offtopic: sorry, tis slap en beetje laat, maar moest toch doen, komt waarschijnlijk omdat ik geslaagd ben ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 16:21. |
![]() |
|
![]() |
ach ja wat ik hier voor zei dat meende ik nie hoor. Maar tja ze heeft best veel meegemaakt ja ik heb ff haar site bekeken maar ik dacht eerst dat dit allemaal bullshit was maar zodra je maar alles veilig blijft doen is er weinig mis. En dan zou ik me ook wel als 1 van die 100 willen aansluiten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
30 mei: 0 31 mei: 0 01 juni: 0 02 juni: 0 03 juni: 0 04 juni: 0 05 juni: 0 06 juni: 0 07 juni: 76 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
krissiegirl14 schreef op 08-06-2003 @ 22:54:
nou misschien heb ik wat overdreven maar het is wel zo dat me beste vriendin het ookal heeft gedaan zij is nu 12 en met de jongens waar ik het mee heb gedaan(7) is het egt zo dat ik na de seks had zo iets van ik moet je niet meer en ben niet meer verliefd op je. en zo erg is het niet om op je 14e seks te hebben. krista Jou zou het niets moeten uitmaken wat je vriendinnen allemaal doen, je moet doen wat je zelf denkt wat goed voor je is, en je nix aantrekken van anderen. Maarrrr, en daar komt ie, als ik zo naar jouw probleem kijk, dat je eerst met een jongen naar bed gaat, en hem daarna niet meer moet, dan kan ik niet anders dan constateren, dat je er gewoon simpelweg nog niet aan toe bent. Oftewel, je maakt dus blijkbaar toch verkeerde keuzes. En kijk, dat dit een of twee keer gebeurt, okee, maar fouten maak je om van te leren, en dat heb je dus toch nog niet gedaan. En tsja, dan kan ik ook niets anders dan toch je leeftijd in acht te nemen, als je 14 bent, ben je nu eenmaal nog niet volwassen (in de westerse samenleving dan ![]() Ik hoop dat je ervan geleerd hebt, en iets in je levensstijl zal veranderen, want het zou zonde zijn als zo'n jong leven nu al beschadigd zou raken! ![]() Dus mijn advies is; ga voorlopig niet meer met een jongen naar bed, en doe dat pas weer als je voelt dat het beter zit, of als je zo volwassen bent dat je sex kan hebben zonder daar al te veel emotionele waarde aan te hechten, dit kan je nog niet op je 14e. Ik wens je oprecht sterkte, en ik hoop dat je er iets mee doet! Groetjes, en mai pen rai (take it easy)
||
Citaat:
En ik begrijp best dat bij sommige mensen wat normen en waarden niet zouden misstaan maar dan nog... lees het hele topic vanaf het begin...het is gewoon een erg ongeloofwaardig verhaal lees de aantallen die ze heeft genoemd.. geloof je het zelf?? het komt neer op meer als 50+ sexuele handelingen vind je dat ook niet een beetje veel voor iemand die 14 is?...ik wel
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
*maar ik stel voor om een en ander verder te laten rusten en eventuele verdere reacties van krissiegirl14 af te wachten*
|
![]() |
Het is eigenlijk niet zo gek om op je 14e al met jongens naar bed te gaan, dat is juist de gemiddelde leeftijd waarop meisjes en jongens ontmaagd worden
![]() Kijk voor de oudere mensen, isdat nieuw, want die zijn allemaal veel later hiermee begonnen. Maar nu is het inderdaad heel normaal als je op de 14e al ontmaagd bent.... Niet normaal is bijv. een meisje van mijn basischool, die zat in groep 8 en was zwanger, kijk, dat is wat je ziekelijk gestoord mag noemen, snapje...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat vinden wij ouwetjes nou van sex op je veertiende. ![]() Misschien is het in bepaalde ( breezer) kringen wel stoer, maar het is en blijft kindersex: een spelletje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ongeacht of sex op je veertiende raar is: krissygirly zegt dat ze na de sex altijd ophoudt met verliefd zijn, en dat lijkt mij een goede reden om nog geen sex te hebben. |
![]() |
|
![]() |
Ja klopt, maar het kan ook zijn dat ze nog nooit verliefd geweest is op deze persoon, zoals ze al eerder zei in dit topic: als ze het niet doet hoort er niet bij, dan is ze haar vriendinnen kwijt.(al noem ik dit geen vriendinnen, en zou ik snel naar andere op zoek gaan)
|
Verwijderd
|
ik lees de eerste berichten en kom erachter dat ik er eindelijk achter ben dat ik niet de enige ben.
Ik ben meerdere keren gebanned omdat ik mijn mening verteld over meiden die t bijvoorbeeld op hun 13e al deden. Die meiden weten nauwlijks wat verliefd zijn. En dan echt van die opmerkingen: Ja maar oudere mannen begrijpen me gewoon beter, en al die jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig. Dan spring ik zowat uit mn vel ![]() ![]() ![]() Dat is namelijk allemaal zware stierenschijt!!!! Tja..... je bent 14 en wilt niets meer van een jongen nadat je m hebt gehad.. als het zo door gaat willen de jongens niets meer van jou..... eerlijk gezegd zou ik nooit 'het' willen doen met n meid die zo over sex dankt maarja, naast het punt... Ik denk dat je het idd gewoon bij lekker zoenen moet houden en als je voelt dat je er echt aan toe bent het maar es weer moet proberen. Het is voor je eigen best wil.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aftrekken frieslandboy | 353 | 22-07-2020 14:22 | |
Liefde & Relatie |
Is het raar Theoklaas | 1 | 13-10-2016 16:05 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met zus: Is het raar? Ben Strik | 22 | 20-04-2016 16:07 | |
Psychologie |
is het raar als een jongen een meisje voelt en wil zijn? Verwijderd | 53 | 28-03-2013 21:35 | |
Seksualiteit |
is dit raar:S BleedingPrinces | 25 | 18-02-2003 12:34 | |
Liefde & Relatie |
is het raar..dat je een leuk iemand niet vergeet Loesje | 2 | 17-02-2002 12:31 |