Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 23:18
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 11-06-2003 @ 00:03:
Een site vol met informatie en levensbeschouwing, tesamen met een paar andere sites wijzen er in ieder geval op, dat de persoon die de boodschap hier heeft geplaatst een meisje is en dus geen jongen... het kan wel eens waar een grap zijn en noem me naïf, maar... als je ook kijkt wat er in haar leven al is gebeurt (verlies broertje en zusje) kan je je wellicht indenken wat een dergelijk trauma tot gevolg kan hebben

Ik geloof dat ik te snel ben geweest met oordelen...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand durft te spotten met zoiets...
Ik had die site niet bekeken... Alleen fotoboek en keen hoeveel posts ze had... en dat maakte haar verdacht...
Behoorlijk aso van mezelf

Dat neemt natuurlijk niet dat dat een reden moet zijn om je eigen maar als een "slet" te gedragen... (als het er echt zoveel zijn)
Dat is heel makkelijk te zeggen natuurlijk als je nog nooit zo een verlies heb meegemaakt en dat 2x...
Maar dat zei Pletterprater ook al in een uitgebreidere reply...

Ik weet eerlijk gezegt nog niet of ik moet geloven of je echt wel met zoveel jongens naar bed bent geweest... Of dat dat is omdat je aandacht moet hebben ofzow...
Hoe dan ook spijt het me van mij te snel getrokken conclussie...
Als dit evengoed wel een grap is is dit echt te ziek, want hiermee hoor je niet te spotten... Maar dat lijkt me nu dan ook zeer zeer onlogische
Oud 10-06-2003, 23:29
Yohst
Yohst is offline
Oud 11-06-2003, 07:28
reclusing
reclusing is offline
Citaat:
Dreams schreef op 11-06-2003 @ 00:29:
[afbeelding]
was te verwachten maar hij blijft flauw
Oud 11-06-2003, 08:01
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
flauw? ik vind hem geweldig!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 08:36
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Dreams schreef op 11-06-2003 @ 00:29:
[afbeelding]
hahaha TÉ goed
Oud 11-06-2003, 08:54
testement
testement is offline
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 07-06-2003 @ 17:43:
mensen he al mijn vriendinnen neuken jongens dusss heel normaal hiero

krista

Oud 12-06-2003, 15:48
ajaccio
ajaccio is offline
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 08-06-2003 @ 22:54:
nou misschien heb ik wat overdreven maar het is wel zo dat me beste vriendin het ookal heeft gedaan zij is nu 12

en met de jongens waar ik het mee heb gedaan(7) is het egt zo dat ik na de seks had zo iets van ik moet je niet meer en ben niet meer verliefd op je.

en zo erg is het niet om op je 14e seks te hebben.

krista
hehe op je 12de al sex gehad... komt dit uit de fabeltjes krant ofzo

Citaat:
3307 schreef op 08-06-2003 @ 23:25:
zij heeft mij ook nog echt toegevoegd.

Ik heb een hele vragenvuur gehouden.

Ze is echt met 7 jongens naar bed geweest van verschillende leeftijden in 1 jaar tijd. Heeft 0 jongens getrokken. Heeft 1 jongen gepijpt waarbij zij hem in de mond liet klaarkomen en alles doorslikte, ze vond het vrij goor. Zij is gevingerd door 23 jongens en gebeft door 4 jongens. Verder heeft zij zich laten betasten door 33 jongens en zijzelf heeft 14 jongens betast tussen de benen.

In 3 jaar tijd heeft ze met 40 jongens gezoend. Ze deed dit toen ze elf was waarbij ze dus om de zoveel tijd vreemd ging.

Ze vind sex niet bepaald lekker en deed het maar omdat haar 'vriendjes' ermee begonnen. De jongens waarmee ze heeft geneukt had ze toen der tijd een relatie mee. Bij de eerste jongen duurde het 3 dagen. Tweede jongen 1 week. Derde jongen 4 dagen. De vierde en vijfde jongen heeft iets langer moeten wachten, ongeveer 2 weken. De zesde jongen had wat meer geluk en mocht naar 9 dagen al in haar komen. Maar de laatste jongen had toch echt pech, hij heeft maarliefst 2 maanden moet wachten.

Meer informatie over haar vind u op http://www.sugababes.nl/2in1

(Haar twaalf jarige, roodharige, vriendin heeft overigens al 5 jongens geneukt)
damn... je bent ook nog is oer lelijk ! ... weetje al wat je later wilt worden .... cya over 15 jaar wel op de zeedijk.. kom ik je intervieuwen.. ik die een chille baan heeft als journalist... jij 8ter het raam...

dit lees ik op die site:
Esther: majorette,zingen en dansen
Krista: chatten,tv kijken, met jongens spelen,en shoppen

tja.. met jongens spelen.... word steeds ongeloofwaardiger...

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
ajaccio schreef op 12-06-2003 @ 16:48:
hehe op je 12de al sex gehad... komt dit uit de fabeltjes krant ofzo
In 1996 had 1,5% van alle twaalfjarigen in Nederland al ooit sex gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 07-06-2003 @ 17:43:
mensen he al mijn vriendinnen neuken jongens dusss heel normaal hiero

krista
Citaat:
Qimm schreef op 07-06-2003 @ 17:46:
Waar woon je dan?
URK, daar neukt iedereen met elkaar en vanaf elke leeftijd.!

Urk, de grootste familie van Nederland

Offtopic: sorry, tis slap en beetje laat, maar moest toch doen, komt waarschijnlijk omdat ik geslaagd ben WOEIEE!!!

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:19
Mark
Mark is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 12-06-2003 @ 17:18:
URK, daar neukt iedereen met elkaar en vanaf elke leeftijd.!

Urk, de grootste familie van Nederland
En ondertussen bolletjes slikken.
Oud 12-06-2003, 17:05
petit
petit is offline
ach ja wat ik hier voor zei dat meende ik nie hoor. Maar tja ze heeft best veel meegemaakt ja ik heb ff haar site bekeken maar ik dacht eerst dat dit allemaal bullshit was maar zodra je maar alles veilig blijft doen is er weinig mis. En dan zou ik me ook wel als 1 van die 100 willen aansluiten maar 12 jaar die vriendin van haar zo vroeg heb ik nog nooit van gehoord maar zo gaat dat.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 11-06-2003 @ 00:03:
Een site vol met informatie en levensbeschouwing, tesamen met een paar andere sites wijzen er in ieder geval op, dat de persoon die de boodschap hier heeft geplaatst een meisje is en dus geen jongen... het kan wel eens waar een grap zijn en noem me naïf, maar... als je ook kijkt wat er in haar leven al is gebeurt (verlies broertje en zusje) kan je je wellicht indenken wat een dergelijk trauma tot gevolg kan hebben
Dan nog kan ik mij niet voorstellen dat ze in een omgeving leeft waarin iedereen op haar 12e al 'jongens neukt', zoals zij zelf beschreef. Dat blijft vreemd.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:48
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-06-2003 @ 19:48:
Dan nog kan ik mij niet voorstellen dat ze in een omgeving leeft waarin iedereen op haar 12e al 'jongens neukt', zoals zij zelf beschreef. Dat blijft vreemd.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat ze, door wat ze heeft meegemaakt, sommige dingen meer overdreven voorstelt dan ze in werkelijkheid zijn, en dat dit daardoor vreemd op jou en anderen overkomt. Mensen kunnen als gevolg van bepaalde ingrijpende ervaringen anders op bepaalde zaken reageren dan ze normaal gesproken zouden doen.
Oud 13-06-2003, 11:23
DaBoY
DaBoY is offline
Hoe gaat het nou met haar Probleem ? Ik wil haar best helpen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:31
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
So chu chu schreef op 10-06-2003 @ 19:10:
Ik snap niet hoe jullie allemaal zo klootig kunnen zijn...

Ze steld een vraag, ok ik keur haar manier van leven niet goed, totaal niet, maar jullie doer er wel alles aan dat ze het niet verandered.

Meisje, als je je echt zo vervelend voeld achteraf, waarom probeer je niet iets trager te gaan? Meisje hebben echt veel macht over mannen hoor, ze gaan echt niet gaan lopen omdat je niet wil, en als ze dat wel doen toont dat toch wat voor iemand ze zijn??

Succes met je leven, probeer er iets goeds van te maken.
HAHAHAHAHAHAHAHA.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:40
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-06-2003 @ 23:25:

Meer informatie over haar vind u op http://www.sugababes.nl/2in1

(Haar twaalf jarige, roodharige, vriendin heeft overigens al 5 jongens geneukt)
bezoekersaantallen:

30 mei: 0
31 mei: 0
01 juni: 0
02 juni: 0
03 juni: 0
04 juni: 0
05 juni: 0
06 juni: 0
07 juni: 76

Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:37
reclusing
reclusing is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 13-06-2003 @ 13:40:
bezoekersaantallen:

30 mei: 0
31 mei: 0
01 juni: 0
02 juni: 0
03 juni: 0
04 juni: 0
05 juni: 0
06 juni: 0
07 juni: 76

whehehe
Oud 14-06-2003, 13:45
Fa Sai
Fa Sai is offline
krissiegirl14 schreef op 08-06-2003 @ 22:54:
nou misschien heb ik wat overdreven maar het is wel zo dat me beste vriendin het ookal heeft gedaan zij is nu 12

en met de jongens waar ik het mee heb gedaan(7) is het egt zo dat ik na de seks had zo iets van ik moet je niet meer en ben niet meer verliefd op je.

en zo erg is het niet om op je 14e seks te hebben.

krista

Jou zou het niets moeten uitmaken wat je vriendinnen allemaal doen, je moet doen wat je zelf denkt wat goed voor je is, en je nix aantrekken van anderen.
Maarrrr, en daar komt ie, als ik zo naar jouw probleem kijk, dat je eerst met een jongen naar bed gaat, en hem daarna niet meer moet, dan kan ik niet anders dan constateren, dat je er gewoon simpelweg nog niet aan toe bent. Oftewel, je maakt dus blijkbaar toch verkeerde keuzes.
En kijk, dat dit een of twee keer gebeurt, okee, maar fouten maak je om van te leren, en dat heb je dus toch nog niet gedaan.
En tsja, dan kan ik ook niets anders dan toch je leeftijd in acht te nemen, als je 14 bent, ben je nu eenmaal nog niet volwassen (in de westerse samenleving dan ), dat is gewoon een feit. Je hebt verkeerde keuzes gemaakt, en het is tijd om daar iets van op te steken, want dat is iets dat je ook kan als je 14 bent, juist dan heb je er de leeftijd voor om van (grote) fouten te kunnen leren, daar is de puberteit voor. En dit is ook wat al die mensen die je uitschelden hier op een wat ongelukkige wijze misschien je proberen te zeggen!
Ik hoop dat je ervan geleerd hebt, en iets in je levensstijl zal veranderen, want het zou zonde zijn als zo'n jong leven nu al beschadigd zou raken!
Dus mijn advies is; ga voorlopig niet meer met een jongen naar bed, en doe dat pas weer als je voelt dat het beter zit, of als je zo volwassen bent dat je sex kan hebben zonder daar al te veel emotionele waarde aan te hechten, dit kan je nog niet op je 14e.
Ik wens je oprecht sterkte, en ik hoop dat je er iets mee doet!
Groetjes, en mai pen rai (take it easy)
Oud 14-06-2003, 14:26
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 10-06-2003 @ 23:14:
Dit forum is inderdaad bedoeld om je mening te geven, maar er is een verschil tussen op een fatsoenlijke manier je mening geven en de manier waarop jij en anderen dat menen te moeten doen. Ik richt me speciaal tot jou omdat jouw reply er op een aantal punten sterk uitspringt ten opzichte van de andere replies die ik hier heb gezien. Je gaat er van uit dat ze uit een gezin komt wat niet netjes is, maar dat is niet meer dan een veronderstelling, waarvan je, zolang je niet meer van haar weet, niet vast kunt stellen of dat wel of niet juist is. Hetzelfde gaat op voor je veronderstelling dat zij geen goede opvattingen van haar ouders mee zou krijgen, en dat ze, in tegenstelling tot jou, een lagere opleiding zou volgen. Laat ik je wat dat laatste betreft verzekeren dat het volgen van een hogere opleiding je niet per definitie beter maakt dan mensen met een lagere opleiding, en zeker niet als je je op grond van een hogere opleiding zo over anderen meent uit te moeten laten zoals jij doet.
In mijn reply van 18:46 uur sprak ik het vermoeden uit dat krissiegirl14 door privé-omstandigheden zo in de war is geraakt dat ze niet goed weet wat ze met zichzelf aan moet, en daardoor doet wat ze nu doet. Zojuist ontving ik een privéberichtje van haar waarin ze mijn vermoeden bevestigde. Ze is dus niet dom, maar door psychische omstandigheden in de war geraakt, vandaar ook mijn advies aan haar om professionele hulp te gaan zoeken om zo het een en ander te kunnen verwerken en ook op een betere manier met sex om te kunnen gaan. Ik zal haar in ieder geval zoveel mogelijk steun proberen te bieden door middel van mijn posts, en ik raad jou en anderen aan om niet al te snel met een oordeel over iemand klaar te staan zonder dat je de achtergrond van zo iemand kent
dit topic was vanaf het begin al uit zijn verband gerukt om de simpele reden dat de persoon die de vraag stelt niet erg serieus overkomt... als je dingen gaat zeggen die lijken op: "ik neuk alles wat los en vast zit en jullie kunnen daar toch niks aan veranderen" dan hoor je simpelweg niet op dit forum thuis.

En ik begrijp best dat bij sommige mensen wat normen en waarden niet zouden misstaan maar dan nog... lees het hele topic vanaf het begin...het is gewoon een erg ongeloofwaardig verhaal lees de aantallen die ze heeft genoemd.. geloof je het zelf?? het komt neer op meer als 50+ sexuele handelingen vind je dat ook niet een beetje veel voor iemand die 14 is?...ik wel
Oud 14-06-2003, 15:43
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 14-06-2003 @ 15:26:
dit topic was vanaf het begin al uit zijn verband gerukt om de simpele reden dat de persoon die de vraag stelt niet erg serieus overkomt... als je dingen gaat zeggen die lijken op: "ik neuk alles wat los en vast zit en jullie kunnen daar toch niks aan veranderen" dan hoor je simpelweg niet op dit forum thuis.
Misschien komt zij voor jou en anderen niet serieus over door de manier waarop ze een en ander brengt, maar dat betekent nog niet dat dat anderen het recht verschaft (als ze dat al zouden hebben) om zich zo tegenover haar te gedragen zoals ze doen. Misschien vind jij dat zij op grond van haar uitlatingen niet op dit forum thuis hoort, maar dat is naar mijn idee (maar dat is louter mijn idee) niet aan jou, maar aan de forumbazen om daar over te beslissen.

Citaat:
En ik begrijp best dat bij sommige mensen wat normen en waarden niet zouden misstaan maar dan nog... lees het hele topic vanaf het begin...
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?

Citaat:
het is gewoon een erg ongeloofwaardig verhaal lees de aantallen die ze heeft genoemd.. geloof je het zelf??
Het gaat mij niet om de door haar genoemde aantallen, maar om de achterliggende psychische oorzaak van haar gedrag. Lees in dat verband nog eens wat ik in mijn vorige reply vermeldde: "Het is mogelijk dat ze, door wat ze heeft meegemaakt, sommige dingen meer overdreven voorstelt dan ze in werkelijkheid zijn."

Citaat:
het komt neer op meer als 50+ sexuele handelingen vind je dat ook niet een beetje veel voor iemand die 14 is?...ik wel
Het is maar zeer de vraag of dat aantal inderdaad klopt, maar hoe dan ook: ik heb haar in een van mijn vorige replies al laten weten dat ze op een onverstandige manier met sex bezig is en dat ze er verstandig aan doetom professionele hulp te gaan zoeken om zo het een en ander te kunnen verwerken en ook op een betere manier met sex om te kunnen gaan. Jij kent nu mijn standpunt en ik het jouwe. Mijn standpunt blijft in ieder geval zoals het is.
Oud 14-06-2003, 20:00
Verwijderd
mathfreak en jouw_duiveltje, mag ik jullie verzoeken per PM verder te gaan?

en Krista, wanneer kom je weer reageren?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-06-2003 @ 21:00:
mathfreak en jouw_duiveltje, mag ik jullie verzoeken per PM verder te gaan?
Dat mag, maar ik zie daar verder het nut niet van in. Ik blijf bij mijn standpunt.
*maar ik stel voor om een en ander verder te laten rusten en eventuele verdere reacties van krissiegirl14 af te wachten*
Oud 15-06-2003, 08:34
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Het is eigenlijk niet zo gek om op je 14e al met jongens naar bed te gaan, dat is juist de gemiddelde leeftijd waarop meisjes en jongens ontmaagd worden
Kijk voor de oudere mensen, isdat nieuw, want die zijn allemaal veel later hiermee begonnen.
Maar nu is het inderdaad heel normaal als je op de 14e al ontmaagd bent....

Niet normaal is bijv. een meisje van mijn basischool, die zat in groep 8 en was zwanger, kijk, dat is wat je ziekelijk gestoord mag noemen, snapje...
Oud 15-06-2003, 09:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 15-06-2003 @ 08:34:
Het is eigenlijk niet zo gek om op je 14e al met jongens naar bed te gaan, dat is juist de gemiddelde leeftijd waarop meisjes en jongens ontmaagd worden
Kijk voor de oudere mensen, isdat nieuw, want die zijn allemaal veel later hiermee begonnen.

Niet normaal is bijv. een meisje van mijn basischool, die zat in groep 8 en was zwanger, kijk, dat is wat je ziekelijk gestoord mag noemen, snapje...
Volgens mij is 17 nog steeds de gemiddelde leeftijd voor ontmaagding
Oud 15-06-2003, 10:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-06-2003 @ 10:25:
Volgens mij is 17 nog steeds de gemiddelde leeftijd voor ontmaagding
Dat wil echter nog niet zeggen dat iedereen dan ook op 17-jarige leeftijd ontmaagd wordt. Je hebt altjd afwijkingen naar boven en naar beneden.
Oud 15-06-2003, 10:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 15-06-2003 @ 10:29:
Dat wil echter nog niet zeggen dat iedereen dan ook op 17-jarige leeftijd ontmaagd wordt. Je hebt altjd afwijkingen naar boven en naar beneden.
Nee, maar devilbitchy (of hoe je het ook schrijft) beweerd dat 14 de gemiddelde leeftijd is, vandaar En ik dacht toch echt dat het 17 was, noggal groot verschil ook!
Oud 15-06-2003, 12:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 15-06-2003 @ 09:34:

Dat vinden wij ouwetjes nou van sex op je veertiende.

Misschien is het in bepaalde ( breezer) kringen wel stoer, maar het is en blijft kindersex: een spelletje.
Oud 15-06-2003, 12:23
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ja, oke, ik begin er zelf ook niet aan, maar er is een keer een vraag geweest wanener werd je ontmaagd, en de meeste waren rodn de 14 jaar...
Daarom, snapje
Oud 15-06-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef op 15-06-2003 @ 13:23:
Ja, oke, ik begin er zelf ook niet aan, maar er is een keer een vraag geweest wanener werd je ontmaagd, en de meeste waren rodn de 14 jaar...
Daarom, snapje
volgens mij zijn in die topics de meeste mensen juist 15, 16, 17, 18 of 19... gebruik de zoekfunctie maar eens
Ongeacht of sex op je veertiende raar is: krissygirly zegt dat ze na de sex altijd ophoudt met verliefd zijn, en dat lijkt mij een goede reden om nog geen sex te hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:52
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ja klopt, maar het kan ook zijn dat ze nog nooit verliefd geweest is op deze persoon, zoals ze al eerder zei in dit topic: als ze het niet doet hoort er niet bij, dan is ze haar vriendinnen kwijt.(al noem ik dit geen vriendinnen, en zou ik snel naar andere op zoek gaan)
Oud 15-06-2003, 16:58
Verwijderd
Maar als iemand om díé reden sex gaat hebben, dan is diegene duidelijk nog niet aan sex toe...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:03
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Dat weet ik, maar Krista doorstaat op dit moment een zeer moeilijke tijd... (lees een ander topic over haar)
En kijk dan is dit extra moeilijk voor haar snapje...
Oud 16-06-2003, 11:20
Verwijderd
ik lees de eerste berichten en kom erachter dat ik er eindelijk achter ben dat ik niet de enige ben.

Ik ben meerdere keren gebanned omdat ik mijn mening verteld over meiden die t bijvoorbeeld op hun 13e al deden. Die meiden weten nauwlijks wat verliefd zijn. En dan echt van die opmerkingen: Ja maar oudere mannen begrijpen me gewoon beter, en al die jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig.

Dan spring ik zowat uit mn vel
Dat is namelijk allemaal zware stierenschijt!!!!

Tja..... je bent 14 en wilt niets meer van een jongen nadat je m hebt gehad.. als het zo door gaat willen de jongens niets meer van jou..... eerlijk gezegd zou ik nooit 'het' willen doen met n meid die zo over sex dankt maarja, naast het punt...

Ik denk dat je het idd gewoon bij lekker zoenen moet houden en als je voelt dat je er echt aan toe bent het maar es weer moet proberen. Het is voor je eigen best wil..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten