Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dikke negerinnen in veel te strakke broeken en truitjes, gatverdamme echt te smerig gewoon.
Zo`n dikke skippybal aarz in zo`n veelste strakke legging, dit doet me steeds herinneren aan Martin Lawrence in een van die serie`s van hem speelt ie "Shanane' en dat is ook zo`n mevrouw met een te strakke broek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig weten we allemaal dat het helemaal niet om het spel gaat - wat overigens erg dom is - maar om het uitlaten van de dagelijkse frustraties. Als stratenmaker is een kaartje PSV - Graafschap een stuk betaalbaarder dan een uurtje psych. ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]AtHell schreef op 02-07-2003 @ 18:42:
Ik heb 'de sport zelf' ooit eens gereduceert tot "22 mannen die achter een opgeblazen varkensmaag aan hollen en dat anderhalf uur lang, echt niveau ja." Tsja, zo kan je elke sport wel reduceren tot een stompzinnige bezigheid. Gelukkig weten we allemaal dat het helemaal niet om het spel gaat - wat overigens erg dom is - maar om het uitlaten van de dagelijkse frustraties. Als stratenmaker is een kaartje PSV - Graafschap een stuk betaalbaarder dan een uurtje psych. ![]() Of goedkoper dan een kaartje voor een balletvoorstelling ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Meisjes met snorren
-Markt kleding of kleding uit een snollen-'boetiek' -Kreukelblousjes met streepjes -Teveel H&M -Wannabe kakkers -Eigenlijk wel alle wannabe's -Die paarse alto ( ![]() -Blote-buik-truitjes -Wenkbrauwpiercings -Hotpants ![]() ![]() ![]() -Nu nog een schuine pony hebben of beenwarmers ![]() ![]() -2 verschillende kleuren spijkerstof Mijn god ik geloof dat ik wel tot morgenvroeg door kan gaan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -Witte sokken in broques -Housebroeken en Australian-trainingspakken -Tegel- of zegelringen -Bodywarmers bij temperaturen boven de 25o -Vrouwen met snorren en schoenmaat 42 of groter -Bruine panty’s, pantykousjes en sport BH’s -Linnen draagtassen -WC-eend als deodorant -Vrouwen met okselhaar of stoppels -Piercings en andere moedwillige verminkingen -Niet-vrouwen met kettinkjes of oorbellen -Maandverband-, luier reclames -Heup en polstasjes -Snorfietsen en bromscooters Overal bij in te zetten dit lijstje. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Whahaha weet je wat ik pas stijlloos vind? Als mensen elkaar niet respecteren omdat ze bijvoorbeeld 'alto' zijn of 'kakker'.
Met uitgaan werden een paar vriendinnen en ik uitscholden voor Spice Girls/Cheeky Girls, door een groep alto's. De volgende dag wordt één van die vriendinnen door een stel kakkers uitgescholden voor 'skater/alto'! Hahahaha, wat dom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen die er onverzorgd uitzien en dat zie ik heel vaak bij alto's en van die gothicmensen......sorry hoor dat vind ik dus echt goor
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
Hihi die heb ik ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote ZOmerSinterklaasRijmTopic Verwijderd | 21 | 15-08-2004 22:27 | |
Muziek |
Je mening over: bloemetje18 | 71 | 14-08-2004 21:12 | |
Liefde & Relatie |
m'n vriend wil me niet op zn echte verjaardag :s bLoeSeMs | 90 | 31-01-2004 13:49 | |
De Kantine |
fantasie EspumaX | 63 | 20-01-2004 23:45 | |
Lifestyle |
Stylo kleding | Wat is jouw ideale outfit? Arun | 183 | 31-08-2003 18:05 | |
Lifestyle |
Stijlvol Orpa | 24 | 24-06-2003 20:36 |