Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zow! jij verveelde je!
![]() maargoed ![]() Sint zat laatst te denken, wat ie jou zou moeten schenken. Op koude dagen als vandaag wat zal hij jou toch schenken is de vraag Een bontmuts om de zomer te trotseren, of een kussen vol met veren? En voor dat hij het vergat, bedacht hij zomers zijn ook nat! Misschien een paraplu om te geven, stel je voor met al die regen. Dat zou wel erg handig zijn, want zomer ken geen zonneschijn! REEMIXXXXXX de sint zo goed en heilig, maar denken voor hem is niet veilig. van daar deze dikke flow kom op doe mee Yo Yo Dicht piet is de naam en nu even is rappen mijn naam Dichtpiet zat laatst te denken, wat zal ik jou nou schenken? blingbling is misschien wel een idee dan is dichtpiet meteen tevree!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo stijlloos (met dank aan Geenstijl.nl): ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
sinterklaas zat te denken
wat hij jou zou schenken hij heeft zijn beste piet uitgezocht die heeft een cadootje gekocht hij rende naar de shop maar het was op ze waren uit de handel genomen want kinderen waar uit het leven genomen ze waren zo populair deed je het niet dan was je raar ze hingen overal zonder ben je een kwal nou krijg je niks maar kijk niet pips als je het raad ben de een maat van zwarte piet en de sint ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sint zat laatst te denken,
wat ie jou zou moeten schenken. Hij dacht aan een boot, maar dat was wel te groot Opperpiet dacht met hem mee en had misschien wel een idee! Kom, dan geven we hem een kip Maar de Sint keek nog steeds sip Maar toen dacht de Sint: Yeah, right! En hij downloadde KaZaa Lite En eindelijk had hij iets voor jou omdat ik..eh, hij er veel van je hou (dt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het was toch ook de bedoeling om het steilloos te maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sint zat laatst te denken,
wat ie jou zou moeten schenken. misschien een lekker luchtje maar toen hoorde sint een zuchtje de zucht kwam van piet want die wist het gewoon niet hij kon niks bedenken wat hij jou zou schenken toen opeens dacht ie hee in de winkel zeggen ze: weg ermee dus liep sint naar de shop en voelde hij zich weer op en top want nu kan jij weer lekker het hele jaar door en zijn ze niet goor maar lekker nieuw en onstinkend en weer helemaal blinkend veel plezier beste vint, groeten van de sint |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is het?? Wat is het??? Vertel! Vertel!! Vertel!!! |
![]() |
|
Sint die zat te denken
wat ie jou zou moeten schenken Dit jaar geen nieuw boek hij kwam met wat anders uit de hoek Omdat je zo van koken houdt maar het eigenlijk niet kan Had de Sint dit jaar een bijzonder plan Houd twintig januari vrij en zet de koffie maar vast klaar Want er gaan dingen veranderen compleet veranderen dit jaar! Misschien ken je hem wel van tv een beetje homo issie wel Maar koken doettie heel erg goed en dan ook bijzonder snel Voor jou dit jaar een wijze les misschien leer je er wat van En zo niet dan bestaat er nog chinees en de Griek die kan er ook wat van Een origineel cadeau van Sint dit jaar krijg jij visite Er is visite, visite, o wat zullen we... genieten? Bijzonder STIJLLOOS...!!! ![]() Grtjs.
Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 21:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
Alluman: gefeliciteerd
![]() Speciaal voor jou: Sint en piet zaten eens te denken wat ze alluman voor zijn verjaardag gingen schenken ze wisten dat hij al afgestuurd was dus een studentencadeau kwam ook niet meer van pas hij studeerde eerder af culturele zaken maar hoe aan een leuk cadeau daarover te geraken? ze zochten in werkelijk alle gaten en hoeken en deden veel moeite om hét geschenk in boeken op te zoeken toch was dat niet meteen gelukt en werd de stemming wat bedrukt waardoor piet kwam op een heel leuk idee en met dat raakte ze er in hogere sferen mee het was van hout en andere materialen voor precieze info kan je de verkoper verhalen in ieder geval snoof piet het goedje eens op en raakte al snel hogerop verschillende geuren bleken hem te beroeren en na een tijdje kon zelfs sint geen vin meer veroeren dus bezongen ze het lied nog eens speciaal voor alluman en wat zeggen we dan? "Gefeliciteerd, je bent je cadautje meer dan weerd!" Als dit geen stijlloos sinterklaasverjaardagsgedicht is, weet ik het ook niet meer ![]() En, waar dacht ik aan toen ik het schreef? Wat is een leuk cadeautje voor iemand? U raad het maar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk! Voor jou een speciaal taartje: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sint zat te denken,
wat hij .... zou schenken sinterklaas is weer in het land, en dat verstevigd de vriendschapsband Als dit cadau van papier wordt ontdaan, zal iedereen versteld staan Sint staat benkend om zijn goede smaak en geschenken uitzoeken is zijn belangrijkste taak Bij dit gedicht wil Sint nog even kwijt Dat je ruzies nu vermijdt Ook al is Sint al heel oud UIt vluchten laten hem siberisch koud Dit gedicht is bijna uit het was veel geld maar vooruit dit is het cadeau waar je op zat te wachten pak 't maar uit dan hoef je niet langer meer te smachten |
![]() |
|
Sint zat eens te denken
wat hij jou nou eens moest schenken het gebruikelijke geblaat van het hele jaar laten we dit keer achter ons, ist das klahr? geen gezeur hoe braaf je bent geweest want ik weet best dat je alleen maar hebt gefeest en gebeest daarom heeft de sint geen zin om voor jou te rijmen of om bij jou te slijmen hij vind jou een verwende zeur en geeft aan brave kleine jongetjes op zijn schoot de voorkeur en die poedersuiker op de oliebollen over twee weken brengt jou alleen maar in hogere streken want de twijfel bestaat over de authenticiteit of is dat een te moeilijk woord dat je liever vermijdt? ik heb geen zin om nog een keer voor jou te dichten dus deel dit cadeau terwijl je het doet met vreemde wichten daarom lief kind een mooi cadeau van de sint gebruik het goed, zodat ik je volgend jaar niet weer levend vind. groeten van de sint
|
|