Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet wat erger was. Ik had m'n enkel 'n keer dubbel gebroken (groep 7) bij het voetballen. En toen ik m'n moeder wilde helpen met afruimen (6 jaar oid) stond er het strijkijzer voor en m'n polsen/handen kwamen daar toen tegenaan. Man ik rende heel het huis door te gillen.
|
Verwijderd
|
Ik ben een keer door een glazen deur heengelopen toen iemand de deur voor me dicht gooide en ik niet meer kon remmen. Dat was niet optimaal voor mijn handen
Ben een keer over zand uitgegleden en vervolgens mijn arm opengehaald, litteken heb ik nog steeds Een keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik met volle vaart over een telefoondraad was heengevallen en daardoor mank liep. En nog een keer in het ziekenhuis op de geisoleerde afdeling gelegen omdat ik een of ander onbekend virus had waardoor ik uitdroogde. |
![]() |
|
![]() |
Owja, ik heb vorig jaar een hockeybal in mn oog gehad in de repetitieweek. Het was niet ernstig maar heel erg irritant omdat ik mn ogen niet kon concentreren op lange teksten.
En ik heb jaar in jaar uit een soort van kinkhoest gehad. Soms heb ik het nu nog, maar de artsen kunnen er maar niet achterkomen wat het is... Heel irritant omdat je 's nachts niet kan slapen. Het enige positeive punt is dat je met zoveel hoesten je buikspieren traint. ![]() ![]()
|
![]() |
Meerdere kneuzingen.
Scheurtje in m'n bovenbeen. Hersenkneuzing. Bijna fout afgelopen longontsteking. Heel hevige astma-aanval (ook bijna fout afgelopen). Vinger er half afgesneden. Licht rug/nekletsel. En nog wat dingen. ![]() Offtopic: En, dat zonder vaktermen. ![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 16:52. |
![]() |
|
- afgerukte duimnagel (errug bloederig, maar is weer netjes aangegroeit)
- hernia (uiteindelijk aan geopereerd) - blokkade SI-gewricht (zenuwpijn is echt niet fijn en ik heb nog steeds geen gevoel in een paar tenen) - gekneusde teen en een gat erin (was een goor gezicht je kon gewoon die pees zien bewegen) omdat ik er een tafelblad op had laten vallen - gekneusde knie (duurt erg lang voor je daar geen last meer van hebt)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal met voorlopig nog geen titel rozijntje | 3 | 30-10-2003 11:55 |