Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uhm.. k hou t effe landelijk..
Ik ga meestal naar Den Bosch = dichtste bij of eindhoven... (das best wel tof voor mijn doen) maastricht vind k ook wel heel okee a'dam... tjah daar ben ik pas een stuk of 4 keer écht wezen winkelen! ![]()
|
![]() |
kwoon zelf al erg lang in Groningen, maar ikvind het nog al tegen vallen de winkels eigelijk! als ik vergelijk met Zwolle en Arnhem enz...het zijn kleinere steden dacht ik...maar toch wel met meer winkels !
IK ben zelf gister in A'dam geweest, was wel heel gaaf, veel aparte leuke winkels enz... Maare ik ga duz voor Arnhem en Amsterdam!!
||
![]() |
Citaat:
Probeer ook eens de winkelstraten buiten het centrum; bv de Generaal Cronjéstraat, Amsterdamstraat, Binnenweg, Jan van Goyenstraat, of natuurlijk WC Schalkwijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
uiteraard gedaan, maar uiteindelijk kon ik mijn schoenen wel in a'dam vinden, en niet in h'lem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn favo stad voor shoppen is Knokke, dicht bij elkaar alles en mooie grote winkels van mn favo merken. |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat je er niet zo heen kan vliegen he.
||
Citaat:
Prada, Louis Vuitton, Bvlgary, Chopard, Chanel, Gucci, enz. Ze zitten er allemaal, in grote panden. En de uitverkopen heersen. Halve prijs bijvoorbeeld bij Prada. |
![]() |
||
Citaat:
San Francisco was aardig. LA is phat qua winkels ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|