Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() thank you!
|
Verwijderd
|
Placebo was voor mij het nummer 1 optreden
flogging molly hebben we geluisterd onder het koken (hadden we graag willen zien want klonk super leuk) wat ons (ik en mn liefste) enorm tegenviel was zwan... niets vonden we zo erg als dat liefs, hanne *gaat volgend jaar weer naar pinkpop (ongeacht het programma)* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heerlijk ja ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
flikkert hij er een tegenargument tegenaan.. ![]() wat vin je nou ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Floggin Molly, Moby en Manu Chao hadden een lekker sfeertje, verder vond ik Audioslave geweldig ! (white stripes!!
![]() Krezip daarintegen was bagger, ze hadden volgens mij werkelijk geen id wat ze moesten zeggen tussen de nummers door.... Em moordgasten, WTF!? Ik had er nog nooit van gehoord, en wil er nu ook niks meer over horen ![]() je moet je bek houwe...tsssskkkk
||
![]() |
Citaat:
mijn hoogtepunten (qua muziek): Moby Audioslave Placebo vond ik wat tegenvallen deze keer (helaas) the Dandy Warhols en Counting Crows werden enigszins verpest door het weer, maar speelden verder wel goed Manu Chao en Saybia waren voor mij de meest positieve verrassingen |
![]() |
|
Placebo, The Eighties Matchbox B-Line Disaster (hoewel niet zo goed als in Ekko), QOTSA (hoewel ze in de 013 nog veel beter waren, en wat moet je doen om op Pinkpop als geluidstechnicus aan de slag te kunnen, jezus) en natuurlijk Danko Jones. O ja, Solomon Burke, Skin, Peter Pan Speedrock en RÖYKSOPP waren ook erg lekker.
Moby een beetje plichtmatig, maar z'n optreden in 2000 was dan ook erg goed. Deftones was suf, Evanescence valser en The Cardigans het valst (kan zij überhaupt wel zuiver zingen?). Massive Attack gemist. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? Crocodi1e | 500 | 24-02-2015 10:31 | |
Muziek |
Pinkpop 2009 Hakuna | 18 | 09-03-2009 21:16 | |
Muziek |