Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Je kan ook proberen de lamp kapot te gooien...dat is pas leuk!
Citaat:
![]() dan speelt ie zo op zon dik mooie gitaar...izzet concert afgelopen..loopt ie naar achter en dan pakt ie zon dik oude gitaar en smijt em kapot...dat staat stoer..! ![]()
|
![]() |
ja, waarom sla je een gitaar stuk, beetje jammer vind ik dat.
je kunt zo'n ding best gebruiken als back-up gitaar. Stel je bent aan het spelen en je gewone gaat stuk, ben je blij dat je die nog hebt. en sowiso lijkt et erg stom om te gaan slaan met een gitaar waar je niet op hebt gespeeld, ik bedoel, ben je klaar met je optreden, leg je je goeie gitaar weg, pak je zo'n stoffig ding en sla je die aan gort. nee, ik zou et niet doen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() loopt ie terug met zijn gitaar podium op, struikelt ie over paar snoeren en valt ie met zijn hoofd tegen 't drumstel aan, gitaar komt tegen drummer aan...halve band uitgeschakeld ![]()
||
Citaat:
hahaha ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Deze topic neemt niemand hier serieus. Dit is wat een mens nu humor noemt. En humor is ervoor bedoeld om mensen te laten lachen. Zie je al iets fouts in mijn redenatie? Nou dan gaan we verder. Soms moet je gewoon een keertje lekker lachen. Dat werkt ontspannend en laat je al je zorgen vergeten, bla bla. Wat ik wil zeggen is dat dit leuk is en dat jij hunor moet leren zien. Houdoe.
||
Citaat:
wie ben jij dan weer. Hebben ze jou gemaakt van stukjes rotte banaan? 'nu houden jullie op anders ga ik er wat van zeggen!'. Nou jongen, ga maar weer aan je moeders tiet hangen en laat dit forum met rust.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kut voor je man.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gratis boxers van de Saaiman #742 Martiño | 500 | 09-11-2009 19:53 | |
Muziek |
Concert Muse Gaea | 60 | 03-06-2004 21:54 | |
Muziek |
Di-rect Nieuwe single - SHE ostenberg | 10 | 19-06-2003 18:56 | |
Muziek |
Blokfluit Upke | 28 | 03-05-2003 17:49 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |