Advertentie | |
|
![]() |
|
3.1 Waarom is dit fout?
1. Oudste Dochter 15 2. Oudste Zoon 14 3. Jongste Zoon 13 4. Jongste Dochter 10 - De eerste drie schelen onderling evenveel. check - Het verschil tussen mijn jongste zoon en mijn jongste dochter is groter dan tussen hem en mijn oudste dochter. check - Mijn oudste is anderhalve keer zo oud als mijn jongste check - het verschil tussen mijn oudste dochter en mijn jongste zoon is de helft van het verschil tussen mijn oudste zoon en mijn jongste dochter. check - De leeftijd van mijn jongste zoon is een even getal. check Wat zijn de leeftijden (van oud naar jong) van de kinderen? dat is dan toch: 15141310 ??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*vind zichzelf errug dom op 't moment* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
hehe, en na op waterinsecten gezocht te hebben en weet ik veel wat.. weet ik nog niet welk klote beestje ze zoeken :\ bij 3.7
't schijnt 'n water beestje te zijn volgens hints op dominiek.be
||
Verwijderd
|
Citaat:
En net als je dacht er komen geen rijmelarijen, verschijnt dan toch heel onverwacht, een raadselachtig raadselrijmpje, dat onverwacht naar je lacht. ¤ø,¸_¸,ø¤°`°¤ø,¸_¸,ø¤°°¤ø,¸_¸,ø¤°`°¤ø,¸_¸,ø¤°° Met ons zeven zijn we zeven, Met ons tienen zeventien. Ge kunt ons wenden en ons keren, Ben ik alleen kunt ge toch zeven zien. ¤ø,¸_¸,ø¤°`°¤ø,¸_¸,ø¤°°¤ø,¸_¸,ø¤°`°¤ø,¸_¸,ø¤°° Wie of wat ben ik? er staat wel een zeven in. Denk aan de andere betekenis, want een persoon kan ook zelf zeven. Het is dus géén getal |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit hier namelijk ook behoorlijk vast en ik wil graag wat tips. Heb al op dominiek.be gekeken maar daar word ik ook niet wijzer van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
deze tip kwam ik trouwens nog op een ander forum tegen, misschien dat jij hem dan wel lukt oplossen Aha, de onyx.... denk hier even eraan dat de O altijd op de goede plek staat, in welke stand het tandwieletje ook staat. Zo kun je ook zien hoe vaak die andere letters "juist" staan. Met die wetenschap moet je even uitrekenen hoeveel tandjes er gedraaid moeten zijn voor er weer onyx stond. Let op: tandjes! Dus niet tandwielen. Vanuit die tandjes kun je dan doorberedeneren hoeveel rondjes dat voor wiel 2 zijn. Dan moet je dat nog even vermenigvuldigen met het aantal keren dat nodig zijn om de 123 euro te behalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb 'm nog niet gewoon :\ dit is niet leuk meer. 'n pm met antwoord zou niet verkeerd zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer anders eens op de schrijven welke letters je met de blokken kunt maken. 5 en 6 weet je al wel, nu de rest nog |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Mysteriax Miss-E | 1 | 29-06-2003 00:29 |