Advertentie | |
|
![]() |
|
Werk wordt zwaarder en moeilijker zo, maar komt wel goed
Denk ik Hoop ik Voel me nog steeds raar... Weet het allemaal niet meer Antwoorden Zoek ze Vind ze Doe er iets mee Voel me nog steeds ![]() Bui waait weer over Maar een beetje onweer gehad dus... Valt mee Kon erger |
![]() |
|
Marij (niet echte naam)
verliefd moe verdrietig in de steek gelaten verward mooie wereld stomme mensen bijna vakantie proefwerkweek stomme klas mijn cavia vissen eten geven Marij verdrietig nutteloos geen zin ergens in Marij mijn zus school ![]()
|
* mn eerste toets ging goed
![]() * mn tweede toets ging slech ![]() * toetsweek * geen zin om te leren * morgen lekker een dagje alleen thuis
|
verjaardag van me opa
was wel leuk vet veel geld gekregen (ikke ![]() ![]() fiets kopen hihi supergaaf met Iris en Abdu wezen winkelen ![]() morgen weer? nu toch geld zat wahaha parfum gekocht ![]() vet lekker! cadeautje voor um? wel lief of gewoon trakteren? nu op msn wachten op mn lieverd leuke verjaardag gehad ![]() ![]() Life's beautiful! Kleur; lichtblauw met tintjes lila erdoorheen
|
vieze kaugom
chagerijnig kutdag nu al? hele tijd moeten wachten slaapkop ![]() nou, reageer dan verdomme geld barbeque (of hoe je dat ook schrijft) vanavond wel zin in wel mooi weer dervoor? hoop t hehe, duurt lang gsus ![]()
|
Verwijderd
|
verveeld
zit aan pc vast terwijl ze daar niets te doen heeft niemand online will young is bezig mijn light aan het firen *zeg maar* bluh Lot weg, Vinc weg, anna online! bertje visscher schalt door kamer *slaat vlieg dood* vanaaf alleen thuis American Pie aanzetten. eindelijk wat te doen. simon & Garfunkel. wees blij dat je nog leeft, zeurpiet!! *grijnst* |
![]() |
|
zwemmen?
veel te koud brrr koud nu al blote voeten pw kmisje mailtje smsje Paula? mee? uit? Manon wel mee? saai Joel der ook? leuk dansen haha stampen en goed ook ![]() vakantie rapport 5 havo gaaf joh nooit gedacht dat ik t zou halen alleen 5je op frans moet kunnen toch? geen wiskunde meer ![]() geen ckv meer werken zoeken geld maakt niet gelukkig maar tis leuk als je t hebt ![]()
|
Verwijderd
|
no matter what they tell us
moe slecht geslapen draait door toch maar vertellen kan zo niet langer bang reactie?? dis moeilijk heeft ze niet enig idee?? blijft moeilijk smile, without a reason why to smile, cause life is beautiful steekwoorden? hm, okee dat moet dan maar moeilijk |
![]() |
|
* leren
* leren * nog eens leren * de muziek bij de buren staat te hard * vandalisme * ik wil hier weg * morgen m&o toets * hij is niet online ![]() * mn broertje komt zo weer terug
||
Citaat:
Misschien hebben mensen er og wat aan ![]() Lees de sig, die zegt alles ![]() "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." - Thomas Alva Edison (1847-1931)
||
Citaat:
![]() ik vond die ene erg goed. enne... naja, ik kan dát nu wel even gebruiken. (ik heb het zinnetje ook gekopieerd en op msn iemand laten lezen die het ook wel ff kon gebruiken misschien, maar erbij gezegd dat hij niet van mij was)
|
|