Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry kerel, maar je moet echt iets aan je houding veranderen. Steeds maar posten over dat je dik en onaantrekkelijk bent, en een nick als 'lelijkerd' nemen, is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Zeg gewoon tegen jezelf: 'ik kan het' en wees gewoon tevreden met jezelf. Als je maar positief over jezelf denkt dan ga je dat vanzelf uitstralen, en heb je waarschijnlijk meer succes bij de dames
![]() Veel succes ermee in elk geval
||
Citaat:
Hoe kun je communicatie nu in procenten onderdelen? Juist, dat kan niet.
|
Verwijderd
|
Ik neem aan dat die gozer er genoeg vanaf weet, ik geloof m iig.....
Als je denkt dat je het beter weet waarom heb je dan niet je eigen show? ![]() En wat ik bedoelde is dat een meid denk ik eerder een gozer heeft die een beetje verlegen is dan een gozer die de hele stad heeft afgewerkt en je maar even als tussendoortje neemt.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom ik geen eigen show heb? Ten eerste ben ik te jong en daarnaast te eerlijk (en dat is soms nogal bot); niet goed voor de kijkcijfers.
|
pffhhh ik snap jullie niet.
In plaats dat jullie iets nuttigs gaan doen om je zelfbeeld te veranderen of jezelf ''knapper'' te maken, hangen jullie hier een beetje op dit forum en klagen jullie steen en been over hoe lelijk je wel niet bent!! Ga shoppen, koop leuke kleren! Ga naar de kapper voor een flitsend kapsel! Ga fitnessen voor dat lekkere strakke body! Ik vraag me echt af hoe lelijk jullie nu daadwerkelijk zijn (een van jullie al een fotoboek??) want in mijn gedachten zijn jullie onderhand monsters, gedrochten..! ![]() Dus ik ben benieuwd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh euhm.. doe dan iets aan jouw aantrekkelijkheid.
http://forum.scholieren.com/showthre...ie#post5395674 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die meiden zeggen wel dat ze een aardige lieve jongen willen maar ondertussen gaan ze toch voor de "stoere" en komen ze na een week jankend terug omdat ze wéér de verkeerde hebben gekozen.... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 2 jaar in de shit gezakt aangezien ik net verhuisd was. Ik werd geplaagd en ik deed niets terug omdat ik niet wou dat ze me niet aardig vonden. Ging 2 jaar door, heeft me helemaal van binnen opgevroten. Helemaal uitgestord en alles en toen maar meteen op een (verkeerde) manier een einde aan gemaakt....
Gepest dus omdat ik lelijk en dom en stom was maar daar ben ik dus in de tijd anders over gaan denken. Ik ben er dus achter gekomen dat het dus veel in groepsverband gebeurd of dat ze denken dat je wel tegen een grapje kan en niet door hebben wat ze doen. Of jaloers zijn.. Ik heb het gewoon van me afgezet en schoolpsychiater zei ook dat ik er niet over moest nadenken. Dus als je het pispaaltje in de klas bent betekend dat niet altijd dat je stom dom lelijk en onaantrekkelijk bent |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Atletisch lichaam afknapper? Armoed | 92 | 20-07-2010 02:21 | |
De Kantine |
Saailitude #507 Verwijderd | 500 | 26-01-2009 01:43 | |
Psychologie |
Beoordeel jij mensen op hun uiterlijk? rlyeh | 82 | 06-03-2007 13:25 | |
Psychologie |
Laag zelfbeeld leidt tot het leuk vinden van relatief onaantrekkelijke mensen? Sylvain Altherian | 12 | 20-02-2002 06:57 | |
Psychologie |
tja.. ehm.. lees maar.. @pie | 23 | 14-01-2002 16:51 |