Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 27-06-2003 @ 11:52:
Je zegt toch ook mooi gezicht.
Dan kun je ook knap lichaam zeggen.
Verder heeft hij het over atletische meisjes en niet atletische lichamen. Het gaat bij hem dus om het totaal beeld en in dat geval vind ik zeker dat je ook gewoon 'knap' kunt zeggen
Knap.. mooi.. in beide gevallen wil je gewoon duidelijk maken dat het er goed uitziet. Boeie!
Neuh, knap is toch echt wel alleen voor gezicht. Je zegt ook niet 'wat een knappe auto' en ook wel 'wat een mooie auto', dus die vergelijking van jou gaat niet op.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2003 @ 12:13:
Neuh, knap is toch echt wel alleen voor gezicht. Je zegt ook niet 'wat een knappe auto' en ook wel 'wat een mooie auto', dus die vergelijking van jou gaat niet op.
Ohw..
Naja wat maakt het ook uit
Ik vind het 'knap lichaam' wel klinken. Zo!

al die stomme regeltjes ook altijd
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:17
Another Way
Another Way is offline
iK zelf ben 1.,95 lang en doe sinds kort aan krachttraining. twee keer per week 1.5-2 uur in de sportschool, en daarnaast ook wat thuis. Door de trainging begin ik eindelijk en beetje van | | naar \ / gegaan, alleen spieren will nog niet komen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:31
Verwijderd
Even wat duidelijk maken.

Van kracht training wordt je niet breed, daarvan wordt je sterk.
Van massa training wordt je wel breed.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:33
Mark
Mark is offline
Citaat:
Syphon schreef op 27-06-2003 @ 13:31:
Even wat duidelijk maken.

Van kracht training wordt je niet breed, daarvan wordt je sterk.
Van massa training wordt je wel breed.
ja, blaat. Van gewichten tillen wordt je vanzelf breder hoor.
Oud 27-06-2003, 13:16
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-06-2003 @ 13:17:
iK zelf ben 1.,95 lang en doe sinds kort aan krachttraining. twee keer per week 1.5-2 uur in de sportschool, en daarnaast ook wat thuis. Door de trainging begin ik eindelijk en beetje van | | naar \ / gegaan, alleen spieren will nog niet komen

sinds kort....

need i say more
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:27
Verwijderd
Poessie.. ik en foto's plaatsen is een ramp en dat weet je als iemand me even helpt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Je hebt 3 soorten lichamen: | | \ / en / \

| | = Maakt weinig vet aan, en weinig spieren

\ / = Maakt redelijk weinig vet aan, en redelijk wat spieren

/ \ = Slaat heel snel en gemakkelijk vet op, maar ook spieren

Ik heb het laatste, en ik kan me lichaam niet opeens gaan veranderen in dit \ / of dit | |
En dat kun jij dus ook niet.

Edit: Sorry voor de wat simpele uitleg. Degene die zich echt serieus bezig houden met kracht/massa training weten dat het niet helemaal juist/compleet is uitgelegd

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:43
Verwijderd
Of je lichaam | | is of \ / heeft meer te maken met je bouw dan met je spieren. Spieren zorgen er niet voor dat je schouders breder worden.
Overigens is een \ / zonder spieren ook erg leuk. Als er maar brede schouders zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2003 @ 14:43:
Of je lichaam | | is of \ / heeft meer te maken met je bouw dan met je spieren. Spieren zorgen er niet voor dat je schouders breder worden.
Overigens is een \ / zonder spieren ook erg leuk. Als er maar brede schouders zijn.
Ik had het ook over de bouw van het lichaam
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:15
Mark
Mark is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2003 @ 14:43:
Of je | | of \ / bent, daar kun je wel iets aan doen. Je rugspieren, onder je oksel trainen en je krijgt een echte \ / vorm.
Oud 27-06-2003, 15:18
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 27-06-2003 @ 16:15:
Of je | | of \ / bent, daar kun je wel iets aan doen. Je rugspieren, onder je oksel trainen en je krijgt een echte \ / vorm.
Prcies! je rug, schouder en borst trainen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Je kunt je lichaamsbouw niet veranderen.
Je figuur mischien wel maar niet de bouw van je lichaam.
Als je traint krijg je een ander figuur. Dan kun je wanneer je een lichaamsbouw zoals dit | | hebt, veranderen in een lichaamsfiguur dat lijkt op dit \ /. Maar de bouw van je lichaam blijft in principe hetzelfde.
Jullie halen die 2 dingen door elkaar.

Ik zal straks wel ff het adress geven van een site waar het allemaal duidelijk staat uitgelegd

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:11
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Je kunt beter korter trainen.. Na ongeveer een uur daalt de testosteronspiegel en stijgt het cortisolniveau. Je zou bijv. 3 keer een uur kunnen gaan, of 4 keer.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-06-2003 @ 16:18:
Prcies! je rug, schouder en borst trainen
Ja.. en dan een stel van die kippen poten eronder

*michel heeft zo het idee dat de helft van alle jongens die fitnessen, gewoon t-shirt trainers zijn
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 27-06-2003 @ 17:11:
Je kunt beter korter trainen.. Na ongeveer een uur daalt de testosteronspiegel en stijgt het cortisolniveau. Je zou bijv. 3 keer een uur kunnen gaan, of 4 keer.
Inderdaad korter trainen. Na een uur heeft trainen geen zin meer want je word er toch niet meer breeder van
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:18
Verwijderd
pfoe, je leert ook nog eens iets buiten school
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 27-06-2003 @ 17:18:
pfoe, je leert ook nog eens iets buiten school
Een leuke site. Hier ben ik begonnen met informatie aanschaffen toen ik nog pas aan fitness deed. Er staan goede schema`s op.
http://www.fitness-island.com/
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:47
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
trapezium & delta pieren
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
3307 schreef op 27-06-2003 @ 17:12:
*michel heeft zo het idee dat de helft van alle jongens die fitnessen, gewoon t-shirt trainers zijn

* al heb ik het idee dat iedereen van jou maar uren per week in de sportsschol moet zitten...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-06-2003 @ 17:58:

* al heb ik het idee dat iedereen van jou maar uren per week in de sportsschol moet zitten...
Oh hoe kom je daar nou bij?
Iemand noemde de spiergroepen op die je kunt trainen en dat hoorde allemaal bij het bovenlichaam en toen moest ik opeens denken aan al die jongens bij mij in de sportschool die ook alleen hun bovenlichaam trainen maar nog nooit een spier hebben gebruikt van hun onderlichaam. Effect: normale dunne beentjes en een gespierd bovenlichaam. Dat noemen ze dus T-shirt trainers. Maja ik hou me mond wel verder
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 17:08
Marshall
Marshall is offline
hij heeft wel gelijk hoor, 9 van de 10 jongens in de sportschool hebben alleen oog voor bovenlichaam en buik...

heb mezelf er ook vaak genoeg op betrapt en dat is vooral omdat je daar snel resultaat ziet en voor sommige misschien wel belangrijker, dat de dames dat ook zien ...
uiteindelijk moet t toch in balans zijn....
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 17:15
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 27-06-2003 @ 18:08:
hij heeft wel gelijk hoor, 9 van de 10 jongens in de sportschool hebben alleen oog voor bovenlichaam en buik...

heb mezelf er ook vaak genoeg op betrapt en dat is vooral omdat je daar snel resultaat ziet en voor sommige misschien wel belangrijker, dat de dames dat ook zien ...

Benen als heipalen en een gespierde bolle kont. Precies, vlak dat vooral niet uit.
Oud 27-06-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 27-06-2003 @ 18:07:
Oh hoe kom je daar nou bij?
Iemand noemde de spiergroepen op die je kunt trainen en dat hoorde allemaal bij het bovenlichaam en toen moest ik opeens denken aan al die jongens bij mij in de sportschool die ook alleen hun bovenlichaam trainen maar nog nooit een spier hebben gebruikt van hun onderlichaam. Effect: normale dunne beentjes en een gespierd bovenlichaam. Dat noemen ze dus T-shirt trainers. Maja ik hou me mond wel verder
Neenee, jij geeft goede tips, hier blijven jij
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:26
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 27-06-2003 @ 18:08:

Als je je benen goed traint zie je ook snel resultaat hoor
Mijn benen groeien sneller dan de meeste andere spiergroepen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:30
Verwijderd
Nu we het onderwerp toch aan het verdraaien zijn naar beste trainingsmethodes: Weet iemand hoeveel calorien je moet eten als je 5 dagen in de week 1 uur traint, verder uitrust, 80 kilo weegt en in je luie stoel zit?? Om zoveel mogelijk droge spiermassa op te bouwen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 19:48
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 27-06-2003 @ 19:26:
Als je je benen goed traint zie je ook snel resultaat hoor
Mijn benen groeien sneller dan de meeste andere spiergroepen
dat is bij veel anderen niet sow.... & denk eigenlijk niet dat er veel dames naar je toe komen om je te vertellen hoe heerlijk gespierd je benen zijn..toch???

weet niet of iemand zich peter andré nog herinnerd (zanger uit australie) .. die had ook bovenlichaam a la griekse god en kippenbeentjes ... daarom stond hij in zn videoclip constant in t water
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 19:51
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 27-06-2003 @ 19:30:
Nu we het onderwerp toch aan het verdraaien zijn naar beste trainingsmethodes: Weet iemand hoeveel calorien je moet eten als je 5 dagen in de week 1 uur traint, verder uitrust, 80 kilo weegt en in je luie stoel zit?? Om zoveel mogelijk droge spiermassa op te bouwen natuurlijk
gaat er niet zo zeer om hoeveel je eet maar wat je eet.. probeer je zelf 3of 4 grote maaltijden per dag aan te leren en 2 tussendoortjes..

Er is een gezegde 'ontbijt als een koning en dineer als een zwerver' ..als je je daar aan houdt komt dat dat droog trainen ook ten goede...

Voor de rest zorgen dat je veel eiwitten binnenkrijgt, persoonlijk vind ik magere kwark wel een wondermiddeltje....
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 27-06-2003 @ 20:51:
gaat er niet zo zeer om hoeveel je eet maar wat je eet.. probeer je zelf 3of 4 grote maaltijden per dag aan te leren en 2 tussendoortjes..

Er is een gezegde 'ontbijt als een koning en dineer als een zwerver' ..als je je daar aan houdt komt dat dat droog trainen ook ten goede...

Voor de rest zorgen dat je veel eiwitten binnenkrijgt, persoonlijk vind ik magere kwark wel een wondermiddeltje....

Klopt niet helemaal

Ten eerste, jouwn voeding moet zowiezo bestaan uit 20% eiwitten, 30% vetten en dan 60% koolhydraten van het gemiddeld aantal Kcal dat je per dag nodig hebt.
-Eiwitten bestaan uit 4 kcal per gram
-Vetten uit 9 kcal per gram
-Koolhydraten ook uit 4 kcal per gram
Dus reken maar uit.

Het beste kun je om de zoveel uren wat naar binnen werken. Wanneer je lichaam telkens voedingstoffen binnen krijgt word je stofwisseling/vetverbranding gestimuleerd.
Ik weet dit niet meer helemaal zeker maar Smorgens en smiddag gaat het vooral om de koolhydraten, later op de dag en savonds doe je er verstandig aan om eiwitrijken maaltijden te eten. Je lichaam heeft namelijk smorgens en overdag energie nodig. Savonds en snachts rust het uit. En vooral snachts, als je ligt te slapen, gebeurd het meeste werk, nadat je hebt getraind. Je lichaam gaat zich weer herstellen en met de name die spieren wat je helemaal kapot hebt gemaakt door het zware tillen. Vandaar dat eiwitten dan heel goed te pas komen. En vandaar dat veel slapen ook net zo belangrijk is als goed eten.

Kheb veel gelezen over sportvoeding, maar das een tijdje terug dus weet het allemaal niet meer precies. Een van de site`s waar ik veel informatie vandaan heb kunnen halen is deze
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:39
David
David is offline
nou .. of de meiden het mooi vinden of niet ..

ik vind het wel mooi.

ik ga over een aantal weken maar weer eens naar de sportschool .. want ik walg er gewoon van als ik m,n buikje zie ..

ik hou dus meer van een bradpitt lichaam ..

een arnold of rambo lichaam hoef ik zeker niet ..

het moet gewoon een beetje atletisch zijn.

gewoon omdat ik datzelf mooi vind .. ik ben verdorie 21 ! dan wil ik er goed uitzien ..

en dan kan ik wel eeuwig op m,n eten letten enzo .. en thuis wat trainen .. maar op de sportschool gaat het toch beter .. aangezien dat je daar ook alleen maar op fitness gericht bent en thuis niet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:47
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 27-06-2003 @ 11:44:
Wat een domme opmerking. Knap ben je in je gezicht ('Oh, wat heeft die meid een knap lichaam!' ), je bedoelt 'mooi'.
huilen.
Oud 27-06-2003, 20:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 27-06-2003 @ 21:47:
huilen.
Moeilijk hè, fouten toegeven? Zielig.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 27-06-2003 @ 21:58:
Moeilijk hè, fouten toegeven? Zielig.
Hiervoor hebben ze de PM uitgevonden ipv het onderspammen van mijn topic.

Hmm ik voel me best hypocriet dat ik nu zelf dit bericht ook zo plaats.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste, jouwn voeding moet zowiezo bestaan uit 20% eiwitten, 30% vetten en dan 60% koolhydraten van het gemiddeld aantal Kcal dat je per dag nodig hebt.
-Eiwitten bestaan uit 4 kcal per gram
-Vetten uit 9 kcal per gram
-Koolhydraten ook uit 4 kcal per gram
Dus reken maar uit.
20+ 30 + 60 = 110 %

Ik kom zelf uit op 23% eiwitten 15% vet en 62% van mijn kcal haal ik uit Koolhydraatjes.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
VanilleVla schreef op 27-06-2003 @ 22:24:
20+ 30 + 60 = 110 %

Ik kom zelf uit op 23% eiwitten 15% vet en 62% van mijn kcal haal ik uit Koolhydraatjes.
Ja klopt. het is eigenlijk ook 15%tot20% + 20%tot30% + 60%
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 22:29
Aarz
Aarz is offline
Inmiddels alweer een oudje, ben nu alweer een paar maand verder en ook weer gegroeid dus

Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:07
Mark
Mark is offline
Citaat:
3307 schreef op 27-06-2003 @ 17:12:
Ja.. en dan een stel van die kippen poten eronder

moet ik ook nog foto's van m'n benen posten. Dan mag je zelf kijken of het kippenpoten zijn.
Oud 27-06-2003, 23:21
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 28-06-2003 @ 00:07:
moet ik ook nog foto's van m'n benen posten. Dan mag je zelf kijken of het kippenpoten zijn.
Ja doe maar
Dam maak ik zo ook ff een foto
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:44
Mark
Mark is offline
ok ze komen er zo aan
Oud 27-06-2003, 23:45
Verwijderd
Volgens mij heb ik die ren-foto van jou al eens gezien, en we weten best dat je geen kippepoten hebt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2003 @ 00:45:
Volgens mij heb ik die ren-foto van jou al eens gezien, en we weten best dat je geen kippepoten hebt

Ja, en dat boxershort shot liet ook een paar stevige ronde kogelbiefstukken zien.
Oud 27-06-2003, 23:49
Mark
Mark is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2003 @ 00:45:
ren foto? ik heb geen renfoto..
Oud 27-06-2003, 23:53
Verwijderd
*fronst* Never mind, then.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2003 @ 00:53:
*fronst* Never mind, then.
Ik weet welke foto je bedoeld hoor Morgan. Een been gestrekt, een been gekromd, beetje voorover leunend, net of hij rent.
Oud 27-06-2003, 23:56
Mark
Mark is offline
ok, u vraagt, wij geven.

Oud 27-06-2003, 23:57
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 00:55:
Ik weet welke foto je bedoeld hoor Morgan. Een been gestrekt, een been gekromd, beetje voorover leunend, net of hij rent.
Nee, ik bedoel een echte hardloop foto, maar dat zal wel een ander zijn die op hem lijkt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:57
Mark
Mark is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2003 @ 00:57:
Nee, ik bedoel een echte hardloop foto, maar dat zal wel een ander zijn die op hem lijkt ofzo...
ja wij kerels lijken ook allemaal op elkaar, he meid!
Oud 28-06-2003, 00:04
Mark
Mark is offline
Citaat:
3307 schreef op 28-06-2003 @ 00:21:
Ja doe maar
Dam maak ik zo ook ff een foto
nou komop met die foto's
Oud 28-06-2003, 07:13
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 28-06-2003 @ 01:04:
nou komop met die foto's
Nee... nu ik die foto van jou heb gezien, durf ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 07:55
Verwijderd
Hehe, zodra ik ook een beetje een lager vetpercentage heb zoals snowboarder (ik ben nu nog aan het opbouwen ) zal ik ook eens wat mooie foto's plaatsen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten