Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nieuwste cd trouwes: Europe - 1982-1992
|
Type o Negative - Life is Killing me
damn...... wat een gave plaat ze hebben me echt overgehaald op Waldrock ik had er weinig van verwacht, maar ik was zo gecharmeerd van het optreden dat ik me niet meer kon bedwingen om de cd te kopen ....wil je de cd gaan halen..... is om 21.00u de Metalmarket dicht! das pas gaaf ![]() ach ja..... dan maar voor 5 euro meer bij de plato gekocht
||
Citaat:
far beyond live (1993 geloof ik) goede kwaliteit wel. kan ze voor je fikken?
||
Citaat:
The Mr T Experience is echt een geweldige band, en de zanger die ook de nummers schrijft is een geniale schrijver!! Goeie pop nummers kom je niet zo vaak tegen. Screeching Weasel is dan wat snellere en rauwere pop-punk afgewisseld met hele poppy "whoa-oh" kreten en veel back-up vocalen. In hun begin periode was het meer poppy hardcore, maar dat veranderde met de jaren meer in pop-punk, beter, alhoewel hun hardcore periode ook niet verkeerd was. The Queers briljante poppy teksten, minder goed als Dr. Frank (MTX) maar zeker gers! Lieve love songs afgewisseld met liedjes waar ze mensen of dingen in afkraken... in de trant van The Beach Boys wat het wel een lekker fris effect geeft! Groovie Ghoulies (een 2 vrouw, 1 man formatie) een van de meest hardwerkende pop-punk bands van tegenwoordig, ze hebben geweldige nummers gemaakt. Hun teksten gaan veelal over monsters en meiden. The Spazzys is een geweldige all-girl band uit Australie, ze maken geniale schattige pop-punk nummers in de trant van de vroegere Donnas en de Ramones. Peabodys is de grappigste band die je ooit zal horen, een kerel die zingt als een kleuter, met een goede back beat en buzzende gitaren. The Breakaways is een geweldige surfpop-punk band! Ze hebben 1 EP uitgebracht, die zo geniaal is! Fris en poppy!! Die bands zijn alles behalve saai! Voor de rest zijn er nog wel wat toffe pop-punk bandjes, maar er zit ook veel crap tussen, maar dat heb je bij elke genre wel. hmmm.... ik had gewoon zin om te typen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb The Mr. T Experience nooit live mogen meemaken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
de nieuwste cd van marco borsato darkfairy | 9 | 03-04-2014 13:48 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 | |
Muziek |
je nieuwste cd, lp , ep , merch etc Verwijderd | 209 | 13-10-2003 22:42 | |
Muziek |
je nieuwste aanwinsten Shah of Blah | 3 | 03-07-2003 11:30 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 | |
Muziek |
Hoe heet de nieuwste cd die je hebt gekocht..en wassie goed? Mr Stilo | 2 | 27-09-2002 18:43 |