![]() |
||
Citaat:
|
heb in barcelona 1 met schapen gekocht, 1 met dobbelsteentjes, 1 met 4 geborduurde varkentjes en 1 met een poppetje met bloemetjes...
ja nouja dat wou ik even melden ja. en eiglijk draag ik ook steeds meer boxers..strak en wijd...zit wel beter eiglijk.... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind een string ook veel mooier bij vrouwe. (Mannen hoeft niet maar daar mogen jullie dan een topic over starten). Als een meisje een slip aan heeft zie je bijna altijd strepen of het kan lijken alsof ze een luier in heeft.
||
Citaat:
![]() ![]() voor de rest eigenlijk altijd strings, simpelweg omdat het wat mooier staat...
||
Citaat:
![]() String kan zééééér opwindend zijn, als je bvb per ongeluk net ziet dat 't meisje er eentje aanheeft... Maar ook boxershorts, gewone slips en tanga's kunnen zéér leuk staan bij 'n meisje, hangt er gewoon van af...
|
![]() |
ik draag ze sinds mn 13e...draag ze nu altijd maar meestal niet als ik ongesteld ben...
jah daar nog ff over: ik voel me dan niet zo prettig met string voor het geval dat ik doorlek zeg maar (wat eigenlijk nooit gebeurd, maar voor de zekerheid he) en ik doe dan toch geen superstrakke of witte broek aan dus...met lijntjes valt het dan ook wel mee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Strings zijn lelijk. Slipje/boxer is geil. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, laatst zag ik een vrouw langs lopen met een witte, strakke broek. Daaronder had ze een donkerblauwe normale onderbroek, 't zag er afgrijselijk uit. Zij kon best een string gebruiken. Maar wat ik dan weer zo afschuwelijk ordinair vindt, is wanneer de string boven de broek uitsteekt...
Beide zijn dus ok, wanneer je ze maar ok gebruikt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Slipjes onder een strakke broek vind ik toch wel verdomd sexy. Een string vind ik op zich ook wel wat, maar wat de dames ook zeggen, ik vind het een beetje goedkoop en het laat zo weinig te raden over.
Maar mannen hebben ook zo hun dingen. Slip, strakke of losse boxer...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerkrachten en een string? lies_dm | 20 | 25-06-2010 15:14 | |
Lifestyle |
Eerste keer string: hoe voelde het? supergirl#1 | 3 | 08-10-2009 14:44 | |
Lifestyle |
String Dragen Me?Too? | 22 | 07-06-2004 13:22 | |
Seksualiteit |