![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wanneer is het? *pakt agenda*
||
Citaat:
![]() Ow en Azaziel is er voor ons, beetje drankjes verzorgen, lijkt me wel wat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, meer man dan JIJ denkt... Ik ben er voor de vrouwen- En het stiekeme meeloeren... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja, ik heb vanalles gedaan met jongens...Krijg je als je bi/homo bent...(count on homo). Dus zo gek is dat nog niet. (hoe ver ben ik gegaan? zowat all the way...(behalve die vieze fetishismes (sorry voor de fans ervan))...ver in ieder geval: zoenen, tongzoenen, strelen, aaien, tepels zuigen, pijpen, aftrekken, deep throaten, rimmen (schaaaaaam), neuken, geneukt worden...)
![]() ![]() ![]() Maar lekker is het zeker ![]() Maar, in tegenstelling tot ons aller Bertbart of Bartbert, heb ik wél sex gehad met vrouwen...valt ook niet tegen ![]() En aangezien we daar ook een rijtje willen hebben: zoenen, tongzoenen, strelen, aaien, tepels zuigen, beffen, vingeren, neuken... Tja, je doet wat als je jong bent en geil ![]() ![]() Enneh...geloof me, mannen zoenen écht net zo lekker als vrouwen...tenzij het van die vieze smeerpijpen zijn die hun bek niet poetsen *uit ervaring spreek* Ik hou me aanbevolen voor ieder aanbod ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat mannen niet lekker zoenen. Als ze hun kakement een beetje gladscheren, het raspt zo, anders.
||
Citaat:
![]() Hoewel...een baartje van een dag of vier kan ook best wel geil staan ![]() edit:Bij een man dan
||
![]() |
Citaat:
Maar wat heeft je voorkeur? Vrijen met een man of met een vrouw?
||
![]() |
Citaat:
* nou wordt het echt krankjorem: op het veld twee teams van jongens die eh, aan vrij worstelen ![]() Straks gaan we nog met verfbommen en staven gooien, en elkaar na de happening te lijf naast de A9. ME erbij, en allemaal naar het politieburo. En dat allemaal omdat Tjeu opbiechtte dat hij wel eens aan een de piemel van een andere jongen had gezeten....
||
Citaat:
En als er een schaap over de dam is...
||
Citaat:
![]() ![]() Hehehe een sekte ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Seksualiteit |
Viel jij vroeger op hetzelfde geslacht? Verwijderd | 1 | 03-10-2010 13:02 | |
Seksualiteit |
zoenen met hetzelfde geslacht..... me12 | 20 | 08-08-2010 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Hetzelfde geslacht? whiejloowna | 50 | 05-02-2004 11:06 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met hetzelfde geslacht Sonrisa | 24 | 24-11-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat als een vriend/vriendin van hetzelfde geslacht verliefd op je is? Era | 30 | 14-03-2003 22:21 |