Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]timbo85 schreef op 17-07-2003 @ 12:32:
ten eerste>zeg ik dat iedereen in communistische dingen moeten gaan lopen?nee maar veel mensen doen dat wel tip voor jou cursus begrijpend lezen ![]() Nee, dat zeg ik ook niet. Die cursus mag je dus lekker zelf gaan volgen. Veel plezier! O, nog een tip: doe wat aan je spelling en interpunctie. Als je dan toch bezig bent. ten tweede ik slaap niet slecht maar zie wel communistische spoken en dan ben ik de ghostbuster ![]() Leuk voor je. ten derde over die Afrikaanse en Chinese cultuur dan ga jij toch lekker met stokjes vreten ![]() Dat doe ik liever dan de Big Spek van McDonald's eten. Dat je geen enkel argument van mij weerlegt is nog tot daaraan toe, maar deze onzin kan je net zo goed niet posten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Anonymous John schreef op 17-07-2003 @ 14:41:
Ondergetekende is meerdere malen in Amerika geweest en woont daar momenteel sinds de afgelopen paar maanden, en heeft geobserveerd dat de mensen het daar IN HET ECHT nog (redelijk) goed hebben - met uitzondering van een groep die het voor zichzelf verpest heeft. Kom je weleens in een grote stad? Oftewel, ga zelf maar eens een jaar of 3 in Amerika wonen. Moet je als Nederlander belasting betalen aan de Amerikaanse staat? Zo ja, dan pas ik daarvoor. Dat belastinggeld wordt toch maar verspild aan wapens. Power to the peaceful. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Anonymous John schreef op 17-07-2003 @ 22:01:
Niet zo vaak, al ben ik in - of langs - meerdere grote steden geweest. Dat een deel van de mensen het daar minder goed hebben is zo, maar dat betekent niet dat de gemiddelde Amerikaan het zo slecht heeft. Nee, dat beweer ik ook niet. Maar een (groot) aantal Amerikanen heeft het wel degelijk slecht, al dan niet door armoede of racisme. Maar de VS lijken deze mensen te willen wegmoffelen, net te willen doen of ze niet bestaan, om hun succestory zo mooi mogelijk te maken. Dàt is de aanval op de American Dream. Eerlijk gezegd weet ik dat niet, aangezien ik zowel de Nederlandse als Amerikaanse nationaliteit heb. Al zou ik er zelf niks op tegen hebben om federale belastingen te betalen. Ik wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes krijgen zijn zat manieren voor. Vooral als je het geluk hebt blank te zijn en al in een vrij welvarende omgeving oprgroeit. Opvallend dat een aanzienlijk deel van de zwarte bevolking in achterstandswijken woont en eigenlijk niet uit die positie vandaan komt. Toeval? Of hebben ze dat allemaal aanzichzelf te danken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meneer zegt alleen dat de alle niet welvarenden het voor zichzelf verpest hebben door 'onverantwoordelijk te zijn voor hun daden'. En daar slaat ie de plank volledig mis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, zelfs de rechtsen op D&D zullen dat met me eens zijn.
||
![]() |
Citaat:
Voor het geval je daar al wel hebt gewoont, is het daar dan zo slecht, ligt denk ik aan locatie. Bijvoorbeeld in New York, waar ze het zero tolerance beleid voeren voelde ik me overdag echt veilig op straat, s'nachts niet maar dat geld ook als ik in Amsterdam loop dus dat verschilt niet veel. |
![]() |
|||||
Clarificatie: Ik heb nooit willen bedoelen dat alles geweldig is in de VS. Genoeg dingen die mis zijn met mijn huidige woonland, mijn replies waren eerder bestemd om de volgende quote te discrediten:
Citaat:
Citaat:
En met onverantwoordelijkheid bedoelde ik op het gemiddelde white trash die bijv. zwanger raken als tieners en dan verwachten dat de staat hun geld geeft. Uiteraard heeft niet iedereen die het minder goed heeft het voor zichzelf verpest. Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 01:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]KBrink schreef op 18-07-2003 @ 02:00:
En onze 15 jarige snotneus weet hoe het er daar uit ziet, je mag later als je er zelf bent geweest en dus ervaring hebt en niet van horen zeggen meepraten, ok? Oh, dus je mag alleen maar praten over zaken waar je ervaring mee hebt? Dan kan 90% van de discussies hier niet gevoerd worden, wijsneus. Voor het geval je daar al wel hebt gewoont, is het daar dan zo slecht, ligt denk ik aan locatie. Bijvoorbeeld in New York, waar ze het zero tolerance beleid voeren voelde ik me overdag echt veilig op straat, s'nachts niet maar dat geld ook als ik in Amsterdam loop dus dat verschilt niet veel. Daar ging het niet om, het ging om The American Dream die niet zo mooi is als men ons wil doen geloven. |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 17-07-2003 @ 21:11:
Citaat:
|
Republikein belt politie om Democraten te verwijderen
Uitgegeven: 19 juli 2003 09:59 Laatst gewijzigd: 19 juli 2003 11:18 WASHINGTON - De Republikeinse voorzitter van een Amerikaanse parlementaire commissie heeft vrijdag alle leden van de Democratische oppositie door de politie laten verwijderen uit een vergaderzaal. De Democraten waren verbolgen over het feit dat zij te weinig tijd hadden gehad om een 91 pagina's lang wetsontwerp over pensioenhervorming te lezen. Na ruzie over de procedure trokken zij zich terug in een belendende bibliotheek. Bill Thomas, de voorzitter van de commissie, riep de politie om de Democraten te laten verwijderen. Éénpartijstaat Vervolgens werd de pensioenwet zonder de aanwezigheid van de Democraten aangenomen door de Republikeinse commissiemeerderheid. Democraten spraken op het tv-station CNN van machtsmisbruik en verweten de Republikeinen dat zij proberen een éénpartijstaat op te zetten. Volgens de Republikeinen is de politie gebeld omdat de Democraat Stark de Republikein McInnis zou hebben bedreigd. In een reactie daarop wezen Democraten op het leeftijdsverschil tussen Stark (72) en McInnis (50). nu.nl ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan het niet vinden op CNN en BBC, een link naar het berichtje in het Engels zou zeer gewaardeerd worden.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En Che, ik zeg niet dat je altijd alles mee hebt moeten maken of wel dan, misschien toch een goed idee zo een begrijpend lezen cursusje, maar om een oordeel te vestigen waarover greenpeacegirl doet wel. Mede omdat het zo ongenuanceerd is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Che: Ok mag ik dan vragen waar, ik heb het nog een keer gelezen maar ik heb het alleen over dit specifieke onderwerp.
Als je dat anders ziet begrijp ik dat niet misschien zou je een uitleg willen geven? En greenpeacegirl, tuurlijk begrijp ik dat het te persoonlijk kan worden, dat je daar niet op in wil gaan is heel begrijpelijk. Ik denk alleen wel dat je me misschien kan vertellen hoe lang je en waar je hebt gewoont daar. Als dat te persoonlijk is dan bij voorbaat mijn excuus voor mijn doorzeuren. Verder meer zou ik willen vragen om een klein tipje van de sluier op te lichten van wat daar dan is gebeurd ik bedoel alleen een richting van waarin ik moet denken, dan kan ik me namelijk in jou optiek verplaatsen. wederom geld voor het laatste het daarboven staande. |
![]() |
|
De Amerikanen denken dat ze oppermachtig zijn. Ze zijn natuurlijk als de dood dat ze echt rekening moeten gaan houden met een regime dat het niet met ze eens is; Noord-Korea.
Het is een land waar je de macht kan kopen d.m.v. een enorme mediacampagne zodat ze zelfs de stem krijgen van die gekke Amerikanen die d'r alleen maar op achteruit gaan door die Republikeinen. Je kan trouwens in Afrika de macht ook kopen maar dan is de macht wel nihiel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() laten we zeggen dat ik gewoon een oordeel heb op alle algemene kennis die ik nu heb over amerika.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dus..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, wat ik niet begrijp is dat de VS nu weigeren in te grijpen in Liberia. Ja, ze sturen een groepje soldaten om hun eigen ambassade te beschermen. Terwijl er ondertussen zeshonderd Liberiaanse burgers omgekomen zijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Qua manschappen... Hoeveel militairen zijn er op 100 Amerikanen eigenlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom mag Amerika doen wat ze willen zonder consequenties Verwijderd | 31 | 04-05-2011 11:30 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Naar Amerika 123~RiAnNe~123 | 4 | 28-04-2004 23:52 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika of het midden oosten, ik vrees beide! *Finding*Niki* | 57 | 13-10-2002 16:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika-haat Verwijderd | 1 | 19-03-2002 17:39 |