Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja!! Ik weet precies wat je bedoelt, als ik een rokje aan doe met uitgaan (met daarboven een gewoon t-shirtje) kijken alle meiden me vuil aan en duwen extra hard tegen je als ze langs moeten.
Ik was een keer aan het dansen (ik had een rokje aan) en een meisje ging zo arrogant met de armen over elkaar staan en heeft me een half uur aan één stuk door aan zitten kijken. Irritant dat dat was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word dan altijd zo kwaad als ze gemene dingen gaan zeggen over iemand omdat diegene toevallig knap is (en nog aardig ook). Grrr ![]() Belachelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik zélf bijvoorbeeld een mooi of apart meisje zie, kijk ik juist op een vriendelijke manier naar haar, als een blijk van waardering zeg maar. Jammer dan dat ze mooier of leuker is dan ik, daar kan ze toch niks aan doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toch een beetje lifestyle dit wat ik nu ga posten
![]() Ik liep een tijdje terug met mijn zus door de stad, hand in hand. We lijken voor geen meter op elkaar qua uiterlijk, wel qua kleding enzo. Veel mensen denken daarom ook dat we geen familie zijn. We liepen langs een terras, en ik zag twee meisjes al heel vuil kijken naar m'n zus en mij. Echt vuil naar hoe we hand in hand liepen. Mijn zus zag het ook, het was niet te missen. Aangezien ik wat groter ben dan m'n zus, sloeg ik m'n arm helemaal om d'r heen en trok haar tegen me aan. We keken allebei strak naar de twee nog vuiler kijkende meisjes, HEERLIJK! ![]() Verder werd ik ook vrij vuil aangekeken toen ik met m'n lekker alto-achtige outfit zo'n drie jaar geleden door de stad liep met m'n vriend, hij vond het heerlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu kan ik haast niet geloven dat al die meisjes die hier zo lopen te zeiken over andere mensen die ze nakijken enz, dat zelf ook nooit doen.
Maar anyway, zelf maak ik het amper mee, geloof ik. Kan er ook wel mee te maken hebben dat ik altijd als een zombie over straat loop en niet let op anderen om me heen, maar volgens mij ben ik gewoon niet zo'n meisje waar iedereen jaloers en/of met een blik van 'wat heeft zij nou aaaan' naar hoeft te kijken. Ik val er een beetje tussen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: jij zou de 1e persoon in me leven zijn waar ik afgunstig naar zou kijken. en denk dan maar vooral dat dat door jaloezie komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb lekker helemaal nergens last van. Als ze al kijken, heb ik dat toch nooit door.
Zelf kijk ik wel eens misprijzend, maar dat is dan meer als ik iemand zie van de andere kant van het mooi-lelijk spectrum. Mijn God, er lopen pieremegoggels rond op deze aardbodem hoor! Echt, van die types die zoveel affront geven, dat ze eigenlijk een straatverbod opgelegd zouden moeten krijgen in het belang van de openbare orde en de bescherming van de goede zeden.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |