Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2003, 09:56
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 14-07-2003 @ 10:02:
Stoer hoor flamen over het internet Als je ruzie wilt maken ga dan je moeder pesten
*hap* *hap* *hap*
Oud 14-07-2003, 10:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had het gisteren echt voor het eerst
ik weet niet hoe het opeens kwam, ik denk dat ik opeens met veel meer zelfvertrouwen rondloop ofzo, zeggen wel meer mensen

maar goed, het waren echt een stuk of 5 meisjes die me echt ALLEMAAL rechtstreeks aankeken en echt boos enzo, en ik dacht echt van "wat heeft jullie net in de kont gebeten" en keek ze echt heel vuil terug, en toen liep ik weg en toen keek ik terug en toen keken ze me nog aan. stomme kindertjes

maar ik vond het wel leuk
Oud 14-07-2003, 10:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Overjoyed heeft anders wel gelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:03
Fleur
Fleur is offline
Hmm nee daar heb ik nooit last van eigenlijk, maar moet bekennen dat ik daar ook niet echt op let...
Oud 14-07-2003, 11:52
June bug
June bug is offline
Ik heb t ook regelmatig, op een festival of concert zie je vaak van die meisjes kijken zo van: ik ben toch veel alto-er dan jij...
En met uitgaan ofzo, zie je ze vaak kijken van: wat is dat voor een tuig... ofzo...
Oud 14-07-2003, 18:42
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 12-07-2003 @ 22:11:
Allemaal afgunst
En waarom zo trots dat je 1 jaar met iemand hebt
wordt toch ook saai
Ik zou er niet trots op zijn als ik elke avond met een ander gozer het bed in dook
Oud 15-07-2003, 11:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 14-07-2003 @ 19:42:
Ik zou er niet trots op zijn als ik elke avond met een ander gozer het bed in dook
Inderdaad!
Wodkabitch: als het na een jaar al saai is met een jongen, doe je toch iets fout! Ik weet mijn vriend altijd wel te verrassen, en daardoor is het nog net zo spannend als 2 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 12:02
Mindfields
Mindfields is offline
Volgens mij is het geen wodkateef, maar een wodkareu..
Oud 15-07-2003, 18:11
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Parallel schreef op 15-07-2003 @ 13:02:
Volgens mij is het geen wodkateef, maar een wodkareu..
LOL
Oud 15-07-2003, 18:54
Verwijderd
ach.. een keer liet iemand zelf duidelijk merken dat ze jaloers was.. toen zei ik maar tegen dr dat het ook niet alles was..

(terwijl ik zoiets had dat zij er veel beter uitzag dan mij.. *ego stijgt ten top*)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:03
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 15-07-2003 @ 19:54:
ach.. een keer liet iemand zelf duidelijk merken dat ze jaloers was.. toen zei ik maar tegen dr dat het ook niet alles was..

(terwijl ik zoiets had dat zij er veel beter uitzag dan mij.. *ego stijgt ten top*)
hehe... da's altijd leuk.. zelf ook wel eens gehad... een meid met een echt perfect figuur (mooier dan het mijne in elk geval dan ) zei dat ze graag mijn figuur wou hebben.. ik was helemaal
Oud 15-07-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-07-2003 @ 20:03:
hehe... da's altijd leuk.. zelf ook wel eens gehad... een meid met een echt perfect figuur (mooier dan het mijne in elk geval dan ) zei dat ze graag mijn figuur wou hebben.. ik was helemaal
dat zouden ze vaker moeten doen he..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:45
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Pft, Jongens. die boeien me gwoon niet zo. Ze praten alleen maar over auto's wijven (ze noemen ons WIJ-VEN). En ze likken wat aan je, neuken je wat. nah. das nix. ik wil avontuur!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:08
sinsere
sinsere is offline
Voegt nog toe aan vorige post:

Op het strand heb ik er veel last van. Dan word ik af en toe echt kwaad nagekeken.
Oud 15-07-2003, 23:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
M|ST schreef op 15-07-2003 @ 22:08:
Voegt nog toe aan vorige post:

Op het strand heb ik er veel last van. Dan word ik af en toe echt kwaad nagekeken.
Dat komt simpelweg omdat je een prachtig figuur hebt.
En dat zeg ik niet om te slijmen, het is gewoon waar
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:30
Angie_
Angie_ is offline
zoals ik al vaker gelezen heb hier..

gewoon beetje naar die meiden smilen
niet booskijken maar gewoon zoeits hebben van JA en daar pas jij niet in O.i.d

of had jij deze kleren maar dan zeg je dr ook zo uit..

je zal merken dat het dan snel ophoud

haha bij mijn oude school igg wel
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:30
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 15-07-2003 @ 21:45:
Pft, Jongens. die boeien me gwoon niet zo. Ze praten alleen maar over auto's wijven (ze noemen ons WIJ-VEN). En ze likken wat aan je, neuken je wat. nah. das nix. ik wil avontuur!
15?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Pft, Jongens. die boeien me gwoon niet zo. Ze praten alleen maar over auto's wijven (ze noemen ons WIJ-VEN). En ze likken wat aan je, neuken je wat
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:20
BrEeZaH-SlEt
BrEeZaH-SlEt is offline
Fuck them bitches
Oud 16-07-2003, 19:53
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Hey Menno, alles goed?
Oud 16-07-2003, 21:49
Verwijderd
Ja!! Ik weet precies wat je bedoelt, als ik een rokje aan doe met uitgaan (met daarboven een gewoon t-shirtje) kijken alle meiden me vuil aan en duwen extra hard tegen je als ze langs moeten.

Ik was een keer aan het dansen (ik had een rokje aan) en een meisje ging zo arrogant met de armen over elkaar staan en heeft me een half uur aan één stuk door aan zitten kijken. Irritant dat dat was
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 10-07-2003 @ 18:54:
Ik krijg altijd afgunstige blikken van meisjes, doet er niet toe wat ik draag.
Daar kan ik echt niet tegen, die jaloersheid en valsheid. Ik snap het niet. Sommige meiden beginnen dan tegen me te lullen over andere vriendinnen van me, dat ze zó arrogant zijn, en sletterig etc. Terwijl ze deze meiden niet eens kennen.
Ik word dan altijd zo kwaad als ze gemene dingen gaan zeggen over iemand omdat diegene toevallig knap is (en nog aardig ook).

Grrr
Belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 22:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 16-07-2003 @ 22:49:
Ja!! Ik weet precies wat je bedoelt, als ik een rokje aan doe met uitgaan (met daarboven een gewoon t-shirtje) kijken alle meiden me vuil aan en duwen extra hard tegen je als ze langs moeten.

Ik was een keer aan het dansen (ik had een rokje aan) en een meisje ging zo arrogant met de armen over elkaar staan en heeft me een half uur aan één stuk door aan zitten kijken. Irritant dat dat was
Ja, ik snap dat ook niet. Ze kunnen zich zo aanstellen, maar ik word er soms wel onzeker van!

Als ik zélf bijvoorbeeld een mooi of apart meisje zie, kijk ik juist op een vriendelijke manier naar haar, als een blijk van waardering zeg maar. Jammer dan dat ze mooier of leuker is dan ik, daar kan ze toch niks aan doen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 16-07-2003 @ 23:21:
Ja, ik snap dat ook niet. Ze kunnen zich zo aanstellen, maar ik word er soms wel onzeker van!

Als ik zélf bijvoorbeeld een mooi of apart meisje zie, kijk ik juist op een vriendelijke manier naar haar, als een blijk van waardering zeg maar. Jammer dan dat ze mooier of leuker is dan ik, daar kan ze toch niks aan doen?
Ja precies! Ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:33
Verwijderd
Toch een beetje lifestyle dit wat ik nu ga posten

Ik liep een tijdje terug met mijn zus door de stad, hand in hand. We lijken voor geen meter op elkaar qua uiterlijk, wel qua kleding enzo. Veel mensen denken daarom ook dat we geen familie zijn.
We liepen langs een terras, en ik zag twee meisjes al heel vuil kijken naar m'n zus en mij. Echt vuil naar hoe we hand in hand liepen. Mijn zus zag het ook, het was niet te missen. Aangezien ik wat groter ben dan m'n zus, sloeg ik m'n arm helemaal om d'r heen en trok haar tegen me aan. We keken allebei strak naar de twee nog vuiler kijkende meisjes, HEERLIJK!

Verder werd ik ook vrij vuil aangekeken toen ik met m'n lekker alto-achtige outfit zo'n drie jaar geleden door de stad liep met m'n vriend, hij vond het heerlijk
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:49
Verwijderd
Nu kan ik haast niet geloven dat al die meisjes die hier zo lopen te zeiken over andere mensen die ze nakijken enz, dat zelf ook nooit doen.

Maar anyway, zelf maak ik het amper mee, geloof ik. Kan er ook wel mee te maken hebben dat ik altijd als een zombie over straat loop en niet let op anderen om me heen, maar volgens mij ben ik gewoon niet zo'n meisje waar iedereen jaloers en/of met een blik van 'wat heeft zij nou aaaan' naar hoeft te kijken. Ik val er een beetje tussen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:53
Fortisi
Fortisi is offline
Daar heb ik nou nooit last van, ik word alleen nagekeken van "wat ziet zíj eruit ", maar nooit uit jaloezie ofzo.
Lelijkheid is niet altijd erg .
Oud 17-07-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef op 17-07-2003 @ 12:49:
Nu kan ik haast niet geloven dat al die meisjes die hier zo lopen te zeiken over andere mensen die ze nakijken enz, dat zelf ook nooit doen.
Ik kijk ook zeker andere meisjes na, maar echt niet bitcherig ofzo hoor... Kan mij niet schelen hoe ze erbij lopen, soms trekt het alleen aandacht.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:57
sinsere
sinsere is offline
Inderdaad .. tuurlijk kijk ik ook meiden na, maar dan wel uit waardering of omdat ik ze mooi vind.

Thnx Deen, en jij hebt precies hetzelfde figuur
Oud 17-07-2003, 16:03
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-07-2003 @ 17:33:
Er is niks leuker dan mensen bekritiseren!
ik doe dat nou echt haast nooit... mis ik iets in me leven?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:09
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 12-07-2003 @ 12:07:
Ik heb een D-cup, en een mooi kontje, en heel vaak een andere vreind. snap best dat sommige meisjes jaloers zijn, die op hun 18e nog moetuh masturberen om aan hun trekke te komen!. ik was 12.5!, en sindsdien geen 2 maanden zonder gesetuh!
sorry maar kben echt alles behalve jaloers op jou... so what dat ik op 15e pas voor t eerst aan mezelf zat... en so what dat ik "maar" 80B heb, en whatever dat mijn billen lelijk zijn. en voel je je goed dat je vaak een andere jongen hebt???

edit: jij zou de 1e persoon in me leven zijn waar ik afgunstig naar zou kijken. en denk dan maar vooral dat dat door jaloezie komt
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:20
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 17-07-2003 @ 17:09:
sorry maar kben echt alles behalve jaloers op jou... so what dat ik op 15e pas voor t eerst aan mezelf zat... en so what dat ik "maar" 80B heb, en whatever dat mijn billen lelijk zijn. en voel je je goed dat je vaak een andere jongen hebt???

edit: jij zou de 1e persoon in me leven zijn waar ik afgunstig naar zou kijken. en denk dan maar vooral dat dat door jaloezie komt
Oud 17-07-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef op 17-07-2003 @ 17:03:
ik doe dat nou echt haast nooit... mis ik iets in me leven?
omg dat je dat nog moet vragen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:34
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Noé schreef op 17-07-2003 @ 17:33:
omg dat je dat nog moet vragen!
jah shame on me
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:37
thugz-angel
thugz-angel is offline
ik heb t wel een keer bij iemand anders gedaan, maar ok als mensen mij zo aanstaren dan kijk ik ze zo aan dat ze gelijk weer wegkijken............
Oud 18-07-2003, 03:13
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
zooooo irri, als je ff iets bloters aan hebt dan normaal wordt je al arrogant aangekeken.. maar zelf merk ik ook wel dat ik het ook soms doe bij meiden die er gewoon super ordi uitzien
Oud 18-07-2003, 05:49
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik herken het ook!! andere meiden die me aan kijken en je ziet ze dan snel met elkaar fluisteren,als ik dat merk ga ik juist meer opvallend doen,als blikken dan kunnen doden dan was ik al lang dood geweest
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Gothic Queen schreef op 18-07-2003 @ 06:49:
Ik herken het ook!! andere meiden die me aan kijken en je ziet ze dan snel met elkaar fluisteren,als ik dat merk ga ik juist meer opvallend doen,als blikken dan kunnen doden dan was ik al lang dood geweest
Ik geloof dus echt niet dat jij 20 bent.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:56
kastdeur
kastdeur is offline
Ik kan die blikken altijd wel goed geven.
Een vuile blik en dan van boven naar beneden kijken.

edit: Beetje opgetrokken wenkbrauwen.

Mjah ik ben zelf niet zo interessant voor zulke blikken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 16:13
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Pft. Als je geen tits of ass hebt, kom je nergens
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 17:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 20-07-2003 @ 17:13:
Ja, precies! Je moet toch wel minstens cup C hebben, Ilsje..
Oud 20-07-2003, 17:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
terror koe schreef op 20-07-2003 @ 18:47:
so true
wodkabitch & terrorkoe
sitting in a tree
k-i-s-s-i-n-g
lala
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 17:56
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Jep...

Zie maar...

Ik woon in Alkmaar
Oud 20-07-2003, 17:58
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb lekker helemaal nergens last van. Als ze al kijken, heb ik dat toch nooit door.

Zelf kijk ik wel eens misprijzend, maar dat is dan meer als ik iemand zie van de andere kant van het mooi-lelijk spectrum. Mijn God, er lopen pieremegoggels rond op deze aardbodem hoor! Echt, van die types die zoveel affront geven, dat ze eigenlijk een straatverbod opgelegd zouden moeten krijgen in het belang van de openbare orde en de bescherming van de goede zeden.
Oud 20-07-2003, 18:21
Riconoscente
Riconoscente is offline
Iets zegt mij dat er ook nog wel jongens zijn die niet van auto's houden en die vrouwen geen wijven noemen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:54
Anteverta
Anteverta is offline
Ik heb daar ook wel eens last van. Maar ik voel me daar dan gelijk heel onzeker door. Ga me afvragen of ik niet voor lul loop ofzo... niet zo prettig dus
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 21:09
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 15-07-2003 @ 21:26:
dat zouden ze vaker moeten doen he..
zeker... het is zo goed voor je ego he

Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 15-07-2003 @ 21:45: Pft, Jongens. die boeien me gwoon niet zo. Ze praten alleen maar over auto's wijven (ze noemen ons WIJ-VEN). En ze likken wat aan je, neuken je wat. nah. das nix. ik wil avontuur!
tuurlijk niet
Oud 21-07-2003, 09:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dat is waar.

Citaat:
Riconoscente schreef op 20-07-2003 @ 19:21:
Iets zegt mij dat er ook nog wel jongens zijn die niet van auto's houden en die vrouwen geen wijven noemen.
Jamaarjamaar, jongens die van (mijn smaak) auto's houden zijn juist leuk!! Ik zou niet kunnen leven met een knul die auto's niet boeiend vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 21-07-2003 @ 10:29:
Dat is waar.

Jamaarjamaar, jongens die van (mijn smaak) auto's houden zijn juist leuk!! Ik zou niet kunnen leven met een knul die auto's niet boeiend vindt.
Alleen zo jammer dat ze er altijd maar onder liggen en hoe langer hoe zwarter worden. Hoewel van die helderblauwgroene kijkers in een zwarte snuit wel erg QT is.
Oud 21-07-2003, 18:52
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
ik zou niet eens een jongen wíllen die me alleen maar om mijn tits of ass wil... maar idd, het is wel makkelijker om een jongen te versieren als je ze hebt ja
Reageren

Regels voor berichten