Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 16:00
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
tarekh16 schreef op 24-07-2003 @ 21:40:
LOL ik weet 't wel zeker
Nee, mijn allerbeste vriend, Het Woordenboek, kent het ook niet. Godzijdank...
Oud 28-07-2003, 11:38
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
*maai* schreef op 24-07-2003 @ 19:39:
Ben ik nou echt de enige die nog nooit van het woord dissen gehoord heeft?
nee, lees de andere posts maar
Oud 28-07-2003, 15:58
Truusjuh
Truusjuh is offline
Het hangt ermaar vanaf hoever je gaat, personen waar tog 100% vaststaat dat ze straight zijn kun je best uitschelden voor gay... Maar je kunt mensen echt een minderwaardigheidscomplex aanpraten door opmerkingen te maken over hun uiterlijk...
Oud 30-07-2003, 17:36
framboos
framboos is offline
op zich vind ik dat je mensen niet zomaar mag dissen. iig niet dat zij het merken, sommige mensen kunnen er gewoon niets aan doen. maar als je echter er express echt belachelijk uitziet, zoals laatst ik 2 meisjes tegenkwam...dan kan het niet anders...
die meisjes(jaar of 15) hadden gewoon een tampon om hun nek! nou vraag ik je...waarom doe je dat?!dus ik stomverbaasd als ik was ben naar ze toegegaan om te vragen waarom ze in godsnaam met een tampon om hun nek liepen......vonden ze leuk! nou en toen had ik het niet meer....kheb ze echt heel hard uitgelachen en gevraagd of ze volgende week dan met een maandverbandje op hun kop kwamen ofzow...sjongejonge...wat een dozen...een jongen waar ik mee stond te praten zei al das een soort regendans...word je ongesteld van...tis iets waar je bij moest zijn geweeest...maar echt..zulke mensen vragen er gewoon om...een tampon om je nek..die dingen moet je in je d**s douwen, niet om je nek!
Oud 01-08-2003, 12:44
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
ADHD schreef op 13-07-2003 @ 23:54:
Of als mensen heel de tijd expres tegen me op staan te dansen, dan wil ik nog wel eens een zoet, kleverig drankje 'morsen' of even een sigaret in een kledingstuk laten verdwijnen
hehe, had ik laatst ook nog last van dan wel bij een gozer, en nee, die stond niet tegen me aan te dansen maar die deed een beetje TE wijs vond ik dus nu zit er een gat in z'n 'stoere' gsus....
Oud 01-08-2003, 17:30
Verwijderd
Hmm ik dis ze niet echt, ik maak geen lullige opmerkingen zodat die persoon het hoort ofzo.
Maar soms roddel ik wel met vriendinnen. Zo van "kijk die ho" "jezus ziet er niet uit" enzo
Oud 01-08-2003, 17:49
sans plomb
sans plomb is offline
ik hou niet van zulke grappen... ben niet zo'n type..kijk hoogstens verontwaardigt naar wannebe-niggers en gabbers etc.

Ik ontspan liever of denk aan de positieve dingen
Oud 02-08-2003, 00:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
D!82 schreef op 01-08-2003 @ 18:49:
ik hou niet van zulke grappen... ben niet zo'n type..kijk hoogstens verontwaardigt naar wannebe-niggers en gabbers etc.

Ik ontspan liever of denk aan de positieve dingen
jij denkt het, ik zeg het...
Oud 02-08-2003, 16:00
Y@NOU
Y@NOU is offline
sjeezus kan niemand dan meer ergens tegen?
dissen met uitgaan mag dan kinderachtig en flauw en blaaaaablablaa zijn maar het is wel leuk ligt ook aan de manier, je kan mensen dissen zonder dat ze er een minderwaardigheids gevoel aan over houden, zeggen dat iemand lelijk is is geen dissen dat is triest en heeft niks met dissen te maken alleen met je eigen onzekerheid.

vorige week op vakantie ik met een vriendin aan een stel 'populaire proppers\ volhouden dat we uit polen kwamen dus die lui maar grapjes over ons maken in het nederlands wij verstonden het toch niet ! (kom we nemen ze mee die poolse sletjes slikken wel hihihi'etccc en ons zogenaamd ned woorden leren (ik pijp graag enz ) toen we midden in hun engelse enthousiasme vroegen of ze het nie zielig vonden (in het nederlands) om poolse meisjes zo de gek aan te steken verschoten ze ineens van kleur da vind ik leuke dingen
Oud 02-08-2003, 18:43
Metallinos
Metallinos is offline
Ik zie de humor van sommige opmerkingen er niet van in. (dat laatste vind ik dan overigens wel weer leuk)
Oud 03-08-2003, 07:18
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Y@NOU schreef op 02-08-2003 @ 17:00:
sjeezus kan niemand dan meer ergens tegen?
dissen met uitgaan mag dan kinderachtig en flauw en blaaaaablablaa zijn maar het is wel leuk ligt ook aan de manier, je kan mensen dissen zonder dat ze er een minderwaardigheids gevoel aan over houden, zeggen dat iemand lelijk is is geen dissen dat is triest en heeft niks met dissen te maken alleen met je eigen onzekerheid.

vorige week op vakantie ik met een vriendin aan een stel 'populaire proppers\ volhouden dat we uit polen kwamen dus die lui maar grapjes over ons maken in het nederlands wij verstonden het toch niet ! (kom we nemen ze mee die poolse sletjes slikken wel hihihi'etccc en ons zogenaamd ned woorden leren (ik pijp graag enz ) toen we midden in hun engelse enthousiasme vroegen of ze het nie zielig vonden (in het nederlands) om poolse meisjes zo de gek aan te steken verschoten ze ineens van kleur da vind ik leuke dingen
ow waren jullie dat

neej kijk das nou leuk, maar iemand dusdanig het bloed onder zijn/haar nagels vandaan halen is niet alleen irritant maar verpest ook de sfeer, en er zijn gewoon mensen met een hele hoge irritatie grens en mensen zonder die er gelijk op los slaan
Oud 03-08-2003, 15:21
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Y@NOU schreef op 02-08-2003 @ 17:00:
Dit vind ik absoluut geen dissen, dit is gewoon grappig
Oud 05-08-2003, 13:09
Verwijderd
Ik dans... nouja... raar. En ja, dan gaan mensen wel eens met de grootste lol mij nadoen... dus dan ga ik maar nog raarder doen. En nog raarder. En omdat die mensen het nog overdrijven ook, zetten ze zichzelf totaal voor gek. Ik ook, maar mij kan dat niet schelen, en de mensen die dat soort dingen doen vinden het altijd heel erg om niet normaal te zijn.

Gna.
Oud 05-08-2003, 16:42
Reneetje
Reneetje is offline
Als mensen mij dissen, dis ik terug. Of als er aanleiding voor is. Zoals vorige week giet zo'n boertje zo rode wijn over me heen. Mijn God, ik kon 'm echt wel schieten. Gelukkig had ik twee polo'tjes aan, maar toch, dat dóe je toch niet? Anyways, het liep een beetje uit op een biergevecht, en hij werd de discotheek uitgezet. Mja, ik heb 't nu dus wel ff he-le-maal gehad met discotheken. Véél liever danscafé's dan.
Oud 05-08-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 14:09:
Ik dans... nouja... raar. En ja, dan gaan mensen wel eens met de grootste lol mij nadoen... dus dan ga ik maar nog raarder doen. En nog raarder. En omdat die mensen het nog overdrijven ook, zetten ze zichzelf totaal voor gek. Ik ook, maar mij kan dat niet schelen, en de mensen die dat soort dingen doen vinden het altijd heel erg om niet normaal te zijn.

Gna.
Oud 05-08-2003, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Reneetje schreef op 05-08-2003 @ 17:42:
Als mensen mij dissen, dis ik terug. Of als er aanleiding voor is. Zoals vorige week giet zo'n boertje zo rode wijn over me heen. Mijn God, ik kon 'm echt wel schieten. Gelukkig had ik twee polo'tjes aan, maar toch, dat dóe je toch niet? Anyways, het liep een beetje uit op een biergevecht, en hij werd de discotheek uitgezet. Mja, ik heb 't nu dus wel ff he-le-maal gehad met discotheken. Véél liever danscafé's dan.
Wat moet je nou in een drukke/hete discotheek met 2 polo's aan? Bang dat je koud vat ofzo
Oud 05-08-2003, 21:22
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Wes schreef op 05-08-2003 @ 19:07:
Wat moet je nou in een drukke/hete discotheek met 2 polo's aan? Bang dat je koud vat ofzo
Dat is wel net zo hip verantwoord he. Maar daar ging het ook niet om. Ookal had ik een lamswollentrui aangehad met daaronder een blousje/overhemd. Dat boertje had dat gewoon niet hoeven doen.
Oud 06-08-2003, 09:34
Arun
Arun is offline
Ik dis niemand als daar geen reden voor is. Een reden zou kunnen zijn als diegene mij probeert te dissen, maar ik zou niet uit mezelf iemand gaan lopen dissen, dat zou je zelf ook niet willen en waarom laat je die ander niet in z'n waarde?
Boeiend dat iemand andere of gekke kleren draagt, boeiend dat diegene lelijk of juist knapper is, boeiend boeiend boeiend..
Ik heb wel betere dingen te doen bij uitgaan, zoals gezellig met je vrienden wat drinken, dansen en praten he..

Met dans-battles dis ik soms wel iemand, maar da's meer om de ander een impuls te geven om betere passen te laten zien, dat is meer competitie en spel..
Oud 06-08-2003, 11:06
Marshall
Marshall is offline
'dans battles' zijn ....
Oud 06-08-2003, 18:07
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 05-08-2003 @ 22:22:
Dat is wel net zo hip verantwoord he. Maar daar ging het ook niet om. Ookal had ik een lamswollentrui aangehad met daaronder een blousje/overhemd. Dat boertje had dat gewoon niet hoeven doen.
Twee polo's is echt zo passé...
Oud 06-08-2003, 18:57
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Studentje schreef op 06-08-2003 @ 19:07:
Twee polo's is echt zo passé...
En dat beslis jij voor mij omdat..?
Oud 07-08-2003, 07:33
Arun
Arun is offline
boeiend dat iemand 2 polo's aandoet bij uitgaan.. doe je ogen anders eens open, want dan had je al lang gezien dat mensen dat doen ja.. overal zijn er mensen die zich zo kleden bij uitgaan, met 2 kragen, DUS?
wellicht heeft ze het warm, dus? jouw probleem niet.. of wel?
ik snap de heisa niet..
Oud 07-08-2003, 08:57
Methuselah
Methuselah is offline
Beetje kansloos topic, is mijn mening na de eerste blz vluchtig gelezen te hebben...
Oud 07-08-2003, 20:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2003 @ 19:01:
Mja...over het algemeen heb je dan vrij snel ruzie, maar ik mag altijd graag meewarig naar mensen kijken en ze stiekem uitlachen.
Ik heb je foto gezien. Nuff said.
Oud 09-08-2003, 14:29
655321
655321 is offline
ikzelf doe dat niet maar een kennis van mij schijnt samen met een vriend van hem een keer naar zo'n sloerie toe te zijn gegaan en gezegd te hebben: JIJ BENT LELIJK! LELIJKER DAN JIJ, ZULLEN WIJ NOOIT WORDEN!
Oud 09-08-2003, 16:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
655321 schreef op 09-08-2003 @ 15:29:
ikzelf doe dat niet maar een kennis van mij schijnt samen met een vriend van hem een keer naar zo'n sloerie toe te zijn gegaan en gezegd te hebben: JIJ BENT LELIJK! LELIJKER DAN JIJ, ZULLEN WIJ NOOIT WORDEN!
ah.... daar is dat dus van...
Oud 10-08-2003, 14:34
AGH
AGH is offline
Citaat:
birthmark schreef op 14-07-2003 @ 18:24:
haha...geweldig.... ik kan iemand zo een minderwaardigheidscomplex aanpraten...."teeeeeeeering wat ben jij lelijk zeg, dat je over straat durft" komt wel is uit m'n mond..... ik ga soms wel te ver vind ik zelf. k moet het maar bij 1 opmerking gaan houden....en gewoon tig mensen uitbokken dan maar

ik doe dat sowieso vaak maar tis alleen maar ouwehoeren, k vind het niet erg als iemand tegen mij een opmerking maakt.
Ben benieuwd waar jij uitgaat of in welk smurfendorp je dan woont. Misschien dat je Ernst, Bobby en de rest belachelijk kunt maken, maar bij uitgaan hoef je doorgaans nog niet eens mensen aan te kijken of ze komen al stoer doen.
Niet dat je dan direct ruzie hebt, maar tijdens uitgaan is iedereen ineens in zijn stoerste paraatheid om vooral veel te bluffen.
Oud 10-08-2003, 15:02
AGH
AGH is offline
Beetje gelul allemaal dat zogenaamde ‘dissen’.
Volgens mij zijn het vaak de mensen met een minderwaardigheidscomplex die er anderen één aan willen praten om zichzelf maar vooral erg verheven boven de rest te voelen.
Ik voel mezelf niet beter (maar vooral ook niet slechter!) dan anderen, maar heb gewoon andere interesses. Klaar.
Mensen met broeken waarmee je dijken in Zeeland kunt dichten en 16 gouden kettingen om zullen nooit mijn volk worden, maar laat ze gewoon lekker gelukkig zijn in hun eigen leventje; dat ben ik ook.

Mensen ‘dissen’ hoort een beetje bij onze Nederlandse, hokjes samenleving waar iedereen moet voldoen aan bepaalde eisen.
Dansen zoals de massa doet, kleden zoals de massa (of in ieder geval submassa) dat doet en luisteren wat de massa luistert. En als je iets anders doet wordt je meteen aangekeken alsof je een grote randdebiel bent die nog nooit verder heeft gekeken dan de achtertuin, terwijl het grootste gedeelte van uitgaand Nederland elk weekend alleen het stukje tussen centrum en huis vanachter de binnenkant van hun ogen bekijkt.

En laten we eerlijk zijn, iedereen doet elkaar na.
Als ze in Engeland vorig jaar op klompen waren gaan lopen, had ik nu nooit Burberry of Stone Island gedragen.
Als Ralph Lauren zich op een ander publiek had gestort droegen alle punkers nu misschien wel zwarte polo’s met scheuren er in.

Ik vind het leuk om mensen te kijken en ik ben het vrijwel nooit eens met de levensstijl, manier van uitgaan of kledingsstijl maar zie het nut er niet van in om ze daar zonder gegronde argumentatie attent op te maken.
Bovendien zorgen dat soort dingen voor een verziekt uitgaansleven.
Als je iemand wilt dissen, neem dan iemand van je eigen formaat (geen bejaarde alcoholist die van eenzaamheid elk weekend een kroeg opzoekt waar alleen jonge mensen komen).
Als je wilt vechten, zoek dan een groep die daar ook voor gaat.
Als je de man wilt zijn, kijk dan eerst naar jezelf en bedenk je dat ‘de man’ zijn een relatief begrip is en iedereen een andere smaak heeft.
Oud 10-08-2003, 15:42
AGH
AGH is offline
Citaat:
birthmark schreef op 21-07-2003 @ 12:10:
kijk, ik heb niet zoiets van 'ik haat jou en wil je pijn doen' maar k zie het gewoon als een onschuldig lolletje.... daarom mogen mensen mij ook altijd terugdissen zonder dat ik boos word. k word neit agressief. en mensen die zich zo snel aangesproken voelen moeten ook gewoon maar denken 'die kerel is te zat' oid....

nevermind.....k ga jullie toch nooit overtuigen van de bittere ernst van de zaak
Het gaat mij niet om de bittere ernst van de zaak.
Als iemand naar mij toe komt om te vertellen dat ik een klein, zielig mannetje ben zal ik deze persoon meewarig uitlachen.
Het gaat erom dat je nooit eens normaal kunt stappen zonder dat andere mensen moeten laten zien hoe goed ze wel niet zijn.

Iemand die lelijk is moet je lekker lelijk laten zijn.
Ik weet niet of ik lelijk of knap ben, maar zou tijdens het uitgaan beide toespelingen niet serieus nemen. Als iemand mij komt vertellen dat ik lelijk ben zal ik deze persoon alleen meewarig aankijken en verder geen aandachtig aan besteden.
Echter als je op zoek bent naar ruzie is zo’n opmerking natuurlijk een heerlijk excuus om onvervalst op de vuist te gaan, dus ik zie het nut niet zo in van zulke directe opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn.

Toen we 16/17 waren, hadden we elke vrijdagavond feest en waren wij ook professionele zuigertjes, maar ik moet er nu niet aan denken om week in week uit om helemaal niets ruzie te krijgen.
Ik weet niet hoe je vrienden erover denken, maar ik zou er behoorlijk ziek van worden als ik constant in de bres moest springen voor iemand die de ellende over zichzelf afroept.
Of lopen je vrienden altijd weg?
Ik ken jou natuurlijk niet dus over jou kan ik niet oordelen, maar ik word ook moe van mensen die zelf ruzie uitlokken en vervolgens het echte werk aan anderen overlaten.
Bovendien provoceer jij mensen en zullen hun uiteindelijk de dupe worden van jouw provocaties of van hun manier van omgaan met de provocaties.

Van mij mag je lekker doorgaan met dissen (noem het liever beledigen).
Ik zal de mensen die zichzelf iets aantrekken van je beledigingen ook nooit snappen en mensen die zich een minderwaardigheidscomplex laten aanpraten ook niet.
Ik zal het zelf alleen nooit snappen en hoop voor je dat je nooit de verkeerde mensen tegenkomt, aangezien je soms al de verkeerde mensen tegen kunt komen als je gewoon tegen een pilaar staat te leunen.
Oud 10-08-2003, 15:45
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
mensen die opstap gaan om andere te irriteren
afmaken die hap!
Oud 10-08-2003, 23:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ga eigenlijk alleen maar uit op plaatsen waar nooit gevochten wordt. mensen met goude kettingen?... waar ik kom zijn ze niet.
het is natuurlijk ook wel zo dat in de discotheken/kroegen waar ik kom de mensen dat neit zo serieus nemen. er word een keer om gelachen, er wordt een opmerking teruggemaakt... iedereen lacht... klaar!
Oud 11-08-2003, 06:50
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Oud 11-08-2003, 06:51
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
birthmark schreef op 11-08-2003 @ 00:59:
ik ga eigenlijk alleen maar uit op plaatsen waar nooit gevochten wordt. mensen met goude kettingen?... waar ik kom zijn ze niet.
het is natuurlijk ook wel zo dat in de discotheken/kroegen waar ik kom de mensen dat neit zo serieus nemen. er word een keer om gelachen, er wordt een opmerking teruggemaakt... iedereen lacht... klaar!
Pcies, en dat komt denk ik ook omdat grotendeels iedereen lekaar toch wel kent ( in mindere mate of niet )...
Oud 11-08-2003, 15:15
Just-Rian
Just-Rian is offline
GEMEEN zijn sommigen . zelf doe ik het nooit.. of tenminste niet hun persoonlijk afkraken... Als jongens iets doen waar ik niet echt behoefte aanheb (denk aan: ranzige kereltje die achter je gaan dansen/schuren) gewoon erbij weglopen, maar dat is ook wel logisch. of hard: "iel" roepen, als je omkijkt.. maar daar houd het ook bij op.. ik blijf over het algemeen aardig.. kzal het ook helemaaaaal niet cool vinden als ik zo hard werd gedisst..
Oud 11-08-2003, 15:33
INViCTuS
INViCTuS is offline
Jim Carrey humor is wel uitermate plezant
Oud 11-08-2003, 16:29
Verwijderd
Als iemand mij echt op een lompe manier probeert te versieren (en 90% van de jongens versiert op een lompe manier) heb ik wel een paar opmerkingen om ze snel de mond te snoeren!
ik citeer:
-"hoezo praat je tegen mij?"
-"kerel, kijk eens goed naar jezelf."
-"wat is nou precies je bedoeling?"
Meestal zeggen ze dan kutwijf of bitch en heb ik er nooit meer last van.
Oud 11-08-2003, 17:51
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-08-2003 @ 17:29:
Als iemand mij echt op een lompe manier probeert te versieren (en 90% van de jongens versiert op een lompe manier) heb ik wel een paar opmerkingen om ze snel de mond te snoeren!
ik citeer:
-"hoezo praat je tegen mij?"
-"kerel, kijk eens goed naar jezelf."
-"wat is nou precies je bedoeling?"
Meestal zeggen ze dan kutwijf of bitch en heb ik er nooit meer last van.
ik snapte de hint dus niet helemaal
Oud 11-08-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 11-08-2003 @ 18:51:
ik snapte de hint dus niet helemaal
Jij hoort bij die 10 %
Oud 11-08-2003, 18:54
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-08-2003 @ 18:55:
Jij hoort bij die 10 %
WAAROM ben jij niet online!
Oud 11-08-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 11-08-2003 @ 19:54:
WAAROM ben jij niet online!
Dat kan ik beter aan jou vragen!
Ik moet je nog uitgebreid vertellen over mijn nieuwe boyfriend!
Oud 12-08-2003, 11:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 11-08-2003 @ 07:51:
Pcies, en dat komt denk ik ook omdat grotendeels iedereen lekaar toch wel kent ( in mindere mate of niet )...
jah, een beetje.....of het overgrote deel kent mij ///
Oud 12-08-2003, 17:27
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-08-2003 @ 21:30:
Dat kan ik beter aan jou vragen!
Ik moet je nog uitgebreid vertellen over mijn nieuwe boyfriend!
moet je mij ook nog uitgebreid over vertellen
Oud 12-08-2003, 21:06
655321
655321 is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-08-2003 @ 16:32:
ah.... daar is dat dus van...
met dank aan chris dus...

wast beetje leuk in de bijstand vdaag?
Oud 12-08-2003, 23:38
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
hoi mensen en bertbart,

Mensen dissen moet absoluut niet kunnen, beetje plagen ook niet. eigenlijk zou je ook helemaal geen lol moeten maken tijdens het uitgaan ,want het kan zomaar gebeuren dat iemand denkt dat je om hem of haar lacht.

En we moeten iedereen die dist keihard gaan slaan want dan wordt het uitgaan weer gezellig
Oud 12-08-2003, 23:46
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
gimgamgommetje: de bacteriën in mijn beker melk hebben nog een hoger IQ dan jij
Oud 13-08-2003, 00:03
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
hoog begaafde bacterien in je melk??? ik maak me zorgen om jou Jean Paul,,,, sterkte
Oud 13-08-2003, 06:38
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Dankje ...

Kan me trouwens niet heugen dat ik die reply er neer hebt gepleurd
Oud 13-08-2003, 08:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
gimgamgommetje schreef op 13-08-2003 @ 00:38:
hoi mensen en bertbart,

Mensen dissen moet absoluut niet kunnen, beetje plagen ook niet. eigenlijk zou je ook helemaal geen lol moeten maken tijdens het uitgaan ,want het kan zomaar gebeuren dat iemand denkt dat je om hem of haar lacht.

En we moeten iedereen die dist keihard gaan slaan want dan wordt het uitgaan weer gezellig
ik heb ooit een docu gezien over de mensen die in de sloppenwijken van honduras woonden:

-reporter: "wat doen jullie zoal overdag"
-gangstah: we kill all motherfuckers
-reporter: "who are all motherfuckers"
-gangstah: "every motherfucker who's out there"

dus ja, je maakt een domme opmerking
Oud 13-08-2003, 08:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 13-08-2003 @ 07:38:
Dankje ...

Kan me trouwens niet heugen dat ik die reply er neer hebt gepleurd
je bent uit geweest en dronken geworden
Oud 13-08-2003, 08:54
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Nee ik weet het weer, maar die reply sloeg nergens op...

Was trouwens nog niet zo lang thuis toen van de dag ervoor

Regels voor berichten