Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
sjeezus
![]() dissen met uitgaan mag dan kinderachtig en flauw en blaaaaablablaa zijn maar het is wel leuk ![]() vorige week op vakantie ik met een vriendin aan een stel 'populaire proppers\ volhouden dat we uit polen kwamen dus die lui maar grapjes over ons maken in het nederlands wij verstonden het toch niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej kijk das nou leuk, maar iemand dusdanig het bloed onder zijn/haar nagels vandaan halen is niet alleen irritant maar verpest ook de sfeer, en er zijn gewoon mensen met een hele hoge irritatie grens en mensen zonder die er gelijk op los slaan
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik dans... nouja... raar. En ja, dan gaan mensen wel eens met de grootste lol mij nadoen... dus dan ga ik maar nog raarder doen. En nog raarder. En omdat die mensen het nog overdrijven ook, zetten ze zichzelf totaal voor gek. Ik ook, maar mij kan dat niet schelen, en de mensen die dat soort dingen doen vinden het altijd heel erg om niet normaal te zijn.
Gna. |
![]() |
|
![]() |
Als mensen mij dissen, dis ik terug. Of als er aanleiding voor is.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik dis niemand als daar geen reden voor is. Een reden zou kunnen zijn als diegene mij probeert te dissen, maar ik zou niet uit mezelf iemand gaan lopen dissen, dat zou je zelf ook niet willen en waarom laat je die ander niet in z'n waarde?
Boeiend dat iemand andere of gekke kleren draagt, boeiend dat diegene lelijk of juist knapper is, boeiend boeiend boeiend.. Ik heb wel betere dingen te doen bij uitgaan, zoals gezellig met je vrienden wat drinken, dansen en praten he.. Met dans-battles dis ik soms wel iemand, maar da's meer om de ander een impuls te geven om betere passen te laten zien, dat is meer competitie en spel..
||
![]() |
Citaat:
|
boeiend dat iemand 2 polo's aandoet bij uitgaan.. doe je ogen anders eens open, want dan had je al lang gezien dat mensen dat doen ja.. overal zijn er mensen die zich zo kleden bij uitgaan, met 2 kragen, DUS?
wellicht heeft ze het warm, dus? jouw probleem niet.. of wel? ik snap de heisa niet..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat je dan direct ruzie hebt, maar tijdens uitgaan is iedereen ineens in zijn stoerste paraatheid om vooral veel te bluffen. |
![]() |
|
Beetje gelul allemaal dat zogenaamde ‘dissen’.
Volgens mij zijn het vaak de mensen met een minderwaardigheidscomplex die er anderen één aan willen praten om zichzelf maar vooral erg verheven boven de rest te voelen. Ik voel mezelf niet beter (maar vooral ook niet slechter!) dan anderen, maar heb gewoon andere interesses. Klaar. Mensen met broeken waarmee je dijken in Zeeland kunt dichten en 16 gouden kettingen om zullen nooit mijn volk worden, maar laat ze gewoon lekker gelukkig zijn in hun eigen leventje; dat ben ik ook. Mensen ‘dissen’ hoort een beetje bij onze Nederlandse, hokjes samenleving waar iedereen moet voldoen aan bepaalde eisen. Dansen zoals de massa doet, kleden zoals de massa (of in ieder geval submassa) dat doet en luisteren wat de massa luistert. En als je iets anders doet wordt je meteen aangekeken alsof je een grote randdebiel bent die nog nooit verder heeft gekeken dan de achtertuin, terwijl het grootste gedeelte van uitgaand Nederland elk weekend alleen het stukje tussen centrum en huis vanachter de binnenkant van hun ogen bekijkt. En laten we eerlijk zijn, iedereen doet elkaar na. Als ze in Engeland vorig jaar op klompen waren gaan lopen, had ik nu nooit Burberry of Stone Island gedragen. Als Ralph Lauren zich op een ander publiek had gestort droegen alle punkers nu misschien wel zwarte polo’s met scheuren er in. Ik vind het leuk om mensen te kijken en ik ben het vrijwel nooit eens met de levensstijl, manier van uitgaan of kledingsstijl maar zie het nut er niet van in om ze daar zonder gegronde argumentatie attent op te maken. Bovendien zorgen dat soort dingen voor een verziekt uitgaansleven. Als je iemand wilt dissen, neem dan iemand van je eigen formaat (geen bejaarde alcoholist die van eenzaamheid elk weekend een kroeg opzoekt waar alleen jonge mensen komen). Als je wilt vechten, zoek dan een groep die daar ook voor gaat. Als je de man wilt zijn, kijk dan eerst naar jezelf en bedenk je dat ‘de man’ zijn een relatief begrip is en iedereen een andere smaak heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand naar mij toe komt om te vertellen dat ik een klein, zielig mannetje ben zal ik deze persoon meewarig uitlachen. Het gaat erom dat je nooit eens normaal kunt stappen zonder dat andere mensen moeten laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Iemand die lelijk is moet je lekker lelijk laten zijn. Ik weet niet of ik lelijk of knap ben, maar zou tijdens het uitgaan beide toespelingen niet serieus nemen. Als iemand mij komt vertellen dat ik lelijk ben zal ik deze persoon alleen meewarig aankijken en verder geen aandachtig aan besteden. Echter als je op zoek bent naar ruzie is zo’n opmerking natuurlijk een heerlijk excuus om onvervalst op de vuist te gaan, dus ik zie het nut niet zo in van zulke directe opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn. Toen we 16/17 waren, hadden we elke vrijdagavond feest en waren wij ook professionele zuigertjes, maar ik moet er nu niet aan denken om week in week uit om helemaal niets ruzie te krijgen. Ik weet niet hoe je vrienden erover denken, maar ik zou er behoorlijk ziek van worden als ik constant in de bres moest springen voor iemand die de ellende over zichzelf afroept. Of lopen je vrienden altijd weg? Ik ken jou natuurlijk niet dus over jou kan ik niet oordelen, maar ik word ook moe van mensen die zelf ruzie uitlokken en vervolgens het echte werk aan anderen overlaten. Bovendien provoceer jij mensen en zullen hun uiteindelijk de dupe worden van jouw provocaties of van hun manier van omgaan met de provocaties. Van mij mag je lekker doorgaan met dissen (noem het liever beledigen). Ik zal de mensen die zichzelf iets aantrekken van je beledigingen ook nooit snappen en mensen die zich een minderwaardigheidscomplex laten aanpraten ook niet. Ik zal het zelf alleen nooit snappen en hoop voor je dat je nooit de verkeerde mensen tegenkomt, aangezien je soms al de verkeerde mensen tegen kunt komen als je gewoon tegen een pilaar staat te leunen. |
![]() |
|
ik ga eigenlijk alleen maar uit op plaatsen waar nooit gevochten wordt. mensen met goude kettingen?... waar ik kom zijn ze niet.
het is natuurlijk ook wel zo dat in de discotheken/kroegen waar ik kom de mensen dat neit zo serieus nemen. er word een keer om gelachen, er wordt een opmerking teruggemaakt... iedereen lacht... klaar!
||
Citaat:
![]()
|
GEMEEN zijn sommigen
![]()
|
Verwijderd
|
Als iemand mij echt op een lompe manier probeert te versieren (en 90% van de jongens versiert op een lompe manier) heb ik wel een paar opmerkingen om ze snel de mond te snoeren!
![]() ik citeer: -"hoezo praat je tegen mij?" -"kerel, kijk eens goed naar jezelf." -"wat is nou precies je bedoeling?" Meestal zeggen ze dan kutwijf of bitch en heb ik er nooit meer last van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hoi mensen en bertbart,
Mensen dissen moet absoluut niet kunnen, beetje plagen ook niet. eigenlijk zou je ook helemaal geen lol moeten maken tijdens het uitgaan ,want het kan zomaar gebeuren dat iemand denkt dat je om hem of haar lacht. En we moeten iedereen die dist keihard gaan slaan want dan wordt het uitgaan weer gezellig ![]()
||
Citaat:
-reporter: "wat doen jullie zoal overdag" -gangstah: we kill all motherfuckers -reporter: "who are all motherfuckers" -gangstah: "every motherfucker who's out there" dus ja, je maakt een domme opmerking
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Connie Palmen - essay de uitvreter | 5 | 06-04-2008 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
De Kantine |
Waar denk je aan bij de naam van een forummer? Anne | 348 | 01-08-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |