Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe bedoel je, de gevolgen? Voor zover ik daar expertise in heb, bij mij is het volledig, 100% weggesleten.
Oh ja, die tactiek kan ik trouwens aanraden: je eigen ellebogen in je buik zetten en met je handen zijn ellebogen vastpakken, dan kan ie niets voor minimaal een paar seconden. En dat is meestal genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
Lieverd, er zijn echt meerdere mogelijkheden om dit te verwerken dan alleen praten! Het zou goed zijn om er wat mee te doen, maar alleen als je het echt zou willen verwerken. Anders dan kom je nergens. Tis geen kritiek maar alleen een advies... Slijten zal het wel, maar vergeten nooit... Liefs |
![]() |
||
Citaat:
En ik kan het simpelgenoeg ook niet vertellen. Ik zal het waarschijnelijk mijn hele leven niet mijn strot uit kunnen krijgen omdat ik me doodschaam dat ik het niet gestopt heb. Nouja, die gevolgen moet ik maar mee leven. Als ik het huis uit ga word toch alles anders. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen geven medeleven, weten het, kunnen er niks tegen doen want het is al gebeurd en vervolgens kijken ze anders tegen je aan. Ik vind mijn leven wel oke en ik heb geen zin in nog meer veranderingen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De buitenwereld is een heel ander verhaal, daar KAN het wel, dat ze anders naar je gaan kijken... Maar niemand hoeft het toch te weten? En dat je je schuldig voelt dat je het had moeten stoppen, niet doen! Zoiets overkomt je... Het is toch meestal zo dat een volwassen persoon misbruik maakt van jou! Die ander zit fout! Jij niet! Bij verwerking hoef je niet te praten, lekker creatief bezig zijn is bijvoorbeeld ook een optie en ook dat kan heel goed helpen... Maar voordat zoiets helpt moet je er werl voor open staan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kus...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je er goed naast zit. Net zoals YOU zegt, zit de aanrander hoe dan ook fout. Hij nee, beter gezegd Niemand mag aan je komen zonder dat je het wil... |
![]() |
||
Citaat:
Deze meisjes stralen een soort van onzekerheid uit en zijn daardoor een makkelijker slachtoffer... Meisjes die zich kleden a la Christina Aguilera stralen wel een bepaalde zekerheid uit en zullen daardoor minder last hebben van aanranding (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Op wie zou jij makkelijker afstappen? Op dat ene schuchtere meisje of de zelfverzekerde? Wat ik dus niet wil zeggen is dat de meisjes die zich kleden als echte vamps ook daadwerkelijk heel zeker zijn! Meisjes die slachtoffer zijn geworden van aanranding c.q. mishandeling zullen juist een zelfverzekerd schild om zich heen bouwen om herhaling te voorkomen! Ze komen heel zelfverzekerd over, maar of ze dat ook altijd zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja geen nuttige reply ![]() Kus...
||
Citaat:
hoe vaak lees ik niet in de rkant: "dat meisje kleede zich als een hoer meneer dat mag niet van God, als je je zo kleed dan ben je van iedereen" (marokanen) niemand mag aan je komen zonder dat je het wil. helemala mee eens, kleed jezelf dan ook niet zo dat het is alsof je maar wat graag je begeerlijke kanten laat zien. want dat is imho een teken van 'kom maar mannen'. |
![]() |
||
Citaat:
Het maakt niet uit hoe een meisje zich kleedt. Er worden in de zomer ook niet meer meisjes aangerand dan in de winter omdat je dan meer huid ziet, of zit ik nou fout? Afblijven is afblijven en daar is niets moeilijks aan.
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik het nog een tijdje gewoon bij vergeten laat, ik geloof niet dat hulpverlening helpt. Ik ken die mensen niet enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kus..
||
Citaat:
Of blijft het eens in de zoveel tijd terugkomen, waarna je het opnieuw probeert te vergeten... Nog even voor de goede orde: Mijn reactie van hierboven op de kledingstijl richt zich meer op slachtoffers van verdergaand sexueel misbruik dan alleen aanranding... Toch denk ik dat een eventuele aanrander voorzichtiger zal zijn bij zelfverzekerde meisjes (hogere drempel). |
![]() |
||
Citaat:
In mijn geval is het eerste moment dat ik er weer aan heb gedacht na de frequente periode (1 a 1,5 week gok ik) bij mijn vriendin geweest, toen ik hoorde dat ze wel eens lastig gevallen werd door jongens of "bekeken" wordt. Toen dacht ik er een keer aan. En hier op het forum. Verder niet. Overigens is het wel heel vervelend dat ik er niet bij was als een jongen op "mijn meissie" afstapte om haar lastig te vallen, ik had hem dan maar wat graag een pak rammel verkocht waar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis nog van zou schrikken. Probleem is alleen dat als ik er bij ben niemand maar waagt haar aan te kijken. Op een uitzonderingetje net na, voor ik in de bus stapte een jongen uit diezelfde bus. Keek haar met glazige ogen aan. Toen hij mij doorkreeg, keek hij snel uit het andere raam. Gelukkig voor hem. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Anyway, als je het ziet gebeuren, denk ik, dat ook ik wel even wat klappen uit zal delen... Maar ik zal zelf niet een aanrander opzoeken wanneer het leed al een tijdje oud is... Je kan die energie veel beter aan het slachtoffer besteden. |
![]() |
||
Citaat:
als je wilt dat ze van je afblijven gedraag denk en kleed je dan ook niet zodat je prijkt met je begeerte. het is hetzelfde als die reclame van rolo met de olifant. hier kijk eens pak maar en dan haha je krijgt hem toch niet. dan kan je een slurf verwachten. ![]() moet je maar niet egoistisch zijn. (hiermee wil ik niet zeggen dat alle verkrachting gerechtvaardigd is-ik beschouw deze 'rechtvaardige' verkrachting sowieso niet als zodanig) Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil dit niet over laten komen als een discriminerende reactie! Het komt alleen zo over dat je het probleem wilt goedpraten, omdat de kledingstijl van de nederlandse dames vanuit een andere cultuur niet kan... Vanuit de nederlandse cultuur kan het wel... Heb daar gewoon respect voor! Want mensen van een andere cultuur verwachten ook respect... |
![]() |
|
Mijn persoonlijk ervaring met verkrachting/aanranding is mijn gevoel van machteloosheid en angst. Het niet “nee” hebben durven en kunnen zeggen omdat ik niet mondig was. Ik kijk er op terug dat het mij heeft gevormd naar wat ik nu ben. Ook heeft het mij beschadigd en het heeft van mij een slachtoffer gemaakt. Door mijn eigen kracht ben ik nu geen slachtoffer meer maar iemand met een slechte ervaring. In zekere zin ben ik die man dankbaar voor de bijdrage aan het vormen van mijn leven zoals het nu is.
Verkrachting en aanranding maar ook andere vormen van geweld zoals hersenspoelen of fysiek geweld zoals pesten of mishandeling keur ik af. Ik vind dat mensen zich eerst maar eens met zichzelf moeten bemoeien en nooit iets mogen NEMEN van een ander mens of dier. De mens is echt niet de “koning van de schepping” met het “recht” te nemen wat hem of haar toekomt. Niet iemands leven niet iemands angst, niet iemands vrijheid en niet iemands lijf. Je hebt jezelf maar te beheersen. Hou het maar bij je eigen fantasie of zo maar blijf van een ander af tot er sprake is van totale vrijwilligheid. De mens leeft hier bij gratie van de toevalligheid en heeft door zijn/haar intelligentie de verantwoordelijkheid van het “weten”. Ik weet in elk geval dat ik door mijn verleden een enorme zelfbeheersing heb. Ik zal zelfs in de meest bizarre omstandigheden geen ander persoon kunnen verkrachten. NEE = NEE en JA = MISSCHIEN. Het kan mij niet schelen of ik daardoor minder seks zou hebben.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mja wat dat betreft heb ik een beetje een dubbel gevoel... Nou ging ik nooit uitdagend gekleed, maar ik denk dat ik 't anders ook niet aangepast zou hebben. Net zoals ik er nog steeds op sta dat ik alleen naar huis kan fietsen, als dat nodig is. Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan afhankelijkheid en laat me niet zomaar op m'n kop zitten. Dat kan je dom noemen, is 't waarschijnlijk ook wel. Maar anders geef je helemaal vrij spel en nog meer macht... Straks is 't einde zoek. Bovendien denk ik dat 't meer om de totale uitstraling draait, zoals iemand al aankaartte. Ik kan van top tot teen bedekt op de fiets zitten, maar wanneer ik onzeker en ineengedoken op 't zadel zit, nemen ze mij waarschijnlijk sneller te grazen dan een wat schaarser geklede ander met een rechte rug en de schouders naar achter. Daarnaast maakt 't voor sommige niet uit of ze in een vuilniszak of galajurk lopen, ze blijven aantrekkelijk. Net zoals sommige onbewust flirten en signalen uitzenden. Aan de andere kant dacht ik ook dat 't mij bespaard zou blijven, omdat ik mezelf niet zo aantrekkelijk vond (miss dat 't er mee te maken had dat ik op dat moment goed in m'n vel zat...)... Kortom ik speculeer maar wat, ik weet niet wat er in die zieke hoofden omgaat. En eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten, want dan ben ik bekant geen haar beter... |
![]() |
|
![]() |
Je houding heeft er volges mij idd wel mee te maken. Als ze egt iemand willen pakken nemen ze natuurlijk eerder iemand die nogal verlegen en niet sterk overkomt, dan een onwijs zeker en sterk persoon. Maar soms maakt dat ook niet uit. Als je met zn 5en bent, kun je wel 1 sterk persoon aan lijkt mij.....
Ik kan me gwoon nie bedenken hoe mensen zo kunnen worden door andere meestal blijvend "letsel" aan te doen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
VWO |
Frans 2 Frankrijk | 234 | 16-06-2005 11:38 | |
Psychologie |
Vragen seksueel misbruik Angelos | 23 | 12-04-2005 19:16 | |
Seksualiteit |
seksualiteit enquete whizzygirl | 8 | 15-01-2005 18:04 | |
Psychologie |
2 op de 5 meisjes onder de 16 heeft een negatieve seksuele ervaring Steleto | 43 | 23-06-2003 14:01 |