Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je niét in het geel gaat trouwens en er ook géén forummers mogen komen, verwachten wij minstens dat je gele (en blauwe) bloemen op je huwelijk hebt. Een geel bruidsboeket dan maar?
![]() Persoonlijk vind ik julie nogal jong en lijkt vind ik jullie relatie te kort om al te gaan trouwen. Maar ondanks dat: Gefeliciteerd ![]() Dit geldt natuurlijk ook voor Jessiej
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 13:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het slagen van een huwelijk is niet alleen afhankelijk van leeftijd en of de lengte van een relatie. Sommige mensen trouwen zonder elkaar echt te kennen (bv. nog niet samengewoond of gewoon langs elkaar heen levend ed) en dat is iets waar ik niet in geloof. @ crazyellow : 't is echt waar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Waarom onbeschoft? Je vraagt het je af, liever dat je het dan vraagt, dan dat je het alleen maar denkt en het 'onder de tafel door lult'. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien: vraag maar eens aan je ouders, hoe oud waren die toen ze trouwden? 20? 24? Ik vind inderdaad wel dat de relatie (bijna twee jaar ofzo?) niet echt lang is. Maar goed, Leonoor, jullie wonen toch al samen vanaf het begin, dus in die zin... 't lijkt me wel te doen. Niet om jullie af te kraken hoor, integendeel, ik wens jullie alle geluk van de wereld. ![]() *strooit alvast bloemetjes voor de bruiloft* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Wawl: weet ik (nog) niet, ekki zei ergens dat ze vast een toneelstukje in ging studeren, dus wie weet. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Het eerste forumhuwelijk!!! Verwijderd | 87 | 04-08-2003 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen, hoe? Verwijderd | 34 | 17-04-2003 07:05 |