Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 23:45. |
![]() |
||
Citaat:
hahaha lijkt me wel tof! *moet zorgen dat ze nog eerder gaat trouwen, dan krijgt zij de eer* *gaat toch maar niet trouwen* *laat de eer aan leonie en cj* *wenst cj en leonie alvast heeeeeeeeeeeeeel veel geluk toe* *hoopt dat ze dan niet meer zoveel ruzie maken als ze nu doen ( ![]()
||
Citaat:
![]() Nogmaals; gefeliciteerd *smak* *smak* *smak*!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dank je wel, zal wel lukken, denk ik. ![]() In het geel is wel cool. ![]() ![]() @Optima: idd al ruim 1,5 jaar (zolang wonen we ook al samen ![]() En een jaar verloofd. ![]() @vleermuissie: jessiej en klootzak hebben idd ook trouwplannen, tenminste, dat schreef jessiej lang geleden eens op l&r. Ze vertelde toen geloof ik dat ze verloofd waren. ![]() |
![]() |
|
![]() |
hee meisje van harte gefeliciteerd ik hoop dat het een superfijne dag wordt, ik zelf hoop ook ooit nog eens mijn huwelijk over te kunnen doen, ik herinner me er niets meer van, 1 tip dus voor jullie: drink niet teveel voor je huwelijk, ook niet als je zenuwen hebt, want dan ben je alles kwijt én sta je met een rode neus op de foto's! ik zeg altijd maar zo, gelukkig hebben we de foto's nog!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Het eerste forumhuwelijk!!! Verwijderd | 87 | 04-08-2003 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen, hoe? Verwijderd | 34 | 17-04-2003 07:05 |