Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry, een inside joke, maar dat moest even ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
niet zonder mate en dat gebeurt tegenwoordig. en het liefst heb ik gewoon altijd liefde dus geen zinloos gezoen zonder liefde. waarom? kweenie maar het is blijkbaar zo. pervers tja voor mij is heel veel pervers. geintegreerd met de piemel van mohammed bedoel ik. ![]() dus trouwen betekent in dit geval wel seks, 3 jaar later (trouwen bij 6 ontmaagd bij 9) |
![]() |
||
![]() |
Een van de makers van de site zegt zelf, nadat ik hem vertelde over die man in een talkshow die wel seks met kinderen wilde, maar het niet deed omdat hij wist dat hij hen pijn zou doen en je nou eenmaal geen mensen van wie je houdt, pijn doet:
Citaat:
||
Citaat:
||
Twee Nederlandse pedofielen stoppen met site
Maandag, 4 augustus 2003 - Twee van de drie pedofielen die vorige week een site met hun namen en foto's in de lucht brachten, zijn met het project gestopt. Zij werden bedreigd. "Uit bedreigingen die wij hebben ontvangen blijkt dat veelal inderdaad geen onderscheid wordt gemaakt tussen pedofiele verkrachters en mensen die pedofiele gevoelens hebben", schrijven de pedofielen. "Sommige bezoekers lazen onze website maar half en denken dat we seksuele contacten hebben met kinderen. Dat is niet zo! Slechts één van ons gaat nu door met de website." Het gaat om de in Duitsland wonende pedofiel Lindsay Ashford. De Nederlanders Norbert de Jonge en Marthijn Uittenbogaard houden het voor gezien. Discussie De drie waren de site begonnen om een discussie over pedofilie op gang te brengen. Volgens hen worden pedofielen te vaak verward met kinderverkrachters. En dat terwijl zij misbruik van kinderen juist verafschuwen, zo schreef Norbert de Jonge die vorige week in de pers het woord voerde over de site. "Het doet me veel pijn via de media te horen over pedofiele verkrachters, die zich middels dwang en overmacht hebben opgedrongen aan kinderen. Voor mij was duidelijk dat zoiets niet kan voortkomen uit gevoelens van liefde, zoals ik die heb voor jonge meisjes. Ik ben geheel niet kwaadaardig." Deskundigen zetten al direct hun vraagtekens bij het initiatief. Zo verklaarde hoogleraar Ruud Bullens, verbonden aan de Vrije Universiteit en de forensisch-psychiatrische polikliniek De Waag, tegenover het ANP: "Het is bijna vragen om 39 stokslagen als je in deze tijd zo openlijk voor je geaardheid wilt uitkomen." De Jonge was aanvankelijk hoopvol over de reacties op de site. Donderdagmiddag verklaarde hij tegenover WebWereld dat hij nog geen dreigtelefoontjes had ontvangen. Wel reageerde hij geprikkeld op de vraag of hij niet bang was voor bedreigingen. "Met zo'n vraag creëer je een bepaald klimaat, hetzelfde wat bij Pim Fortuyn ook gebeurde." Op diverse weblogs werd informatie over de initiatiefnemers van de site geplaatst. Zo verscheen onder meer het 06-nummer van Uittenbogaard online. Demon Voor internetaanbieder Demon was alle commotie reden om de site nog donderdagmiddag van zijn servers te verwijderen. Inmiddels zijn de pagina's bereikbaar via de adressen: http://www.clogo.org/HFP/ en http://www.puellula.org/HFP/Main.html. Clogo.org wordt gehost door Xs4all. De provider is niet van plan de site offline te halen. In de nieuwsgroep xs4all.general schrijft Cor Bosman van Xs4all: "Voor zover ik weet hebben wij geen bevel gehad om de site weg te halen. Dan valt er voor ons weinig te beslissen want wat klanten op hun site uitspoken is aan hen. Dat is nu eenmaal een principe wat we hanteren. Ik heb begrepen dat andere internetproviders andere principes hanteren. Tja." http://www.webwereld.nl/nieuws/15816.phtml ------------------------------------------------------------------------------ Waarom schreef diezelfde Jonge dan dit, als ie t toch niet zo bedoeld zou hebben? ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 09:08. |
![]() |
|
Ik vind dat de meningsuitingen van de pedofielen te ver gaan. Deze mensen zijn ziek in hun hoofd in tegenstelling tot b.v. homoseksuelen. Zoals hier al eerder is vermeld hebben mensen hulp nodig.
Seriemoordenaars en verkrachters openen toch ook geen site waarop ze hun gewoonten openbaren? |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien De Jonge onder voorwaarden wel sexuele handelingen met kinderen goedkeurt, spreekt zich dat dan tegen met 'dat hij geen misbruik van kinderen' goedkeurt. En ik ben nog steeds op dat kind aan het wachten - hier op het forum - die vrijwillig, zonder machtspel, zonder gehoorzaamheid aan een volwassene, maar PUUR vrijwillig wel sexuele handelingen wilde verrichten met een volwassene.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe groot is de kans dat zo iemand hier komt en het lef heeft om dat te posten? Je kan - als er geen openbaring komt, waar ik van uit ga - dat dus niet gebruiken als argument dat die mensen niet bestaan. |
![]() |
||
Citaat:
(stel pedofilie is een geaardheid; wat als blijkt dat verkrachten en seriemoorden ook in iemands geaardheid zit, dat wil zeggen dat ie daarmee geboren is? Bij 1 serieverkrachter kwamen ze bv. een keer erachter dat hij een stukje hersenen miste; dat was waarschijnlijk de oorzaak waarom hij de drang tot moorden had.)
|||
Citaat:
Maar zoals ik al zei betwijfel ik aan de natuurlijke toestemming cq instemming van een kind. Citaat:
![]() ![]() en ja, ik gebruik het wel als argument, want als ik decennialang geen zwarte zwanen zie (ook niet in boeken, op tv, op radio, e.d.), mag ik ervan uit gaan dat er geen zwarte zwanen bestaan. Pas als ik een zwarte zwaan zie, kan ik zeggen: oh, ze bestaan toch. Ik herzie mijn eerdere aanname.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Kinderverkrachters =/= pedofielen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn excuus. Ik had door de discussie eerder over de Jonge eerder een pedosexueel in gedachte.
||
Citaat:
Jij noemt mij post gelul, terwijl jij in 1 zin 4 uitspraken doet die totaal geen grond bevatten. hier een leuk filmpje voor je, gaat over dit onderwerp ![]() hier doel opslaan als, anders werkt ie niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms is het niet te genezen, en ik respecteer die mensen volkomen en zeker als ze hun gevoelens te baas kunnen zijn.. Ik denk dat zo een webpagina niet een goed idee is. Die wekt alleen maar ellende op, en weinig goeds.... Een kind van 10 jaar mag geen seks hebben met een volwassene, aangezien haar lichaam en geest er nog niet voorbereid voor is... Een pedodiel is een mens, van vlees en bloed, en kan beter die gevoelens onderdrukken. Dat moet ontzettend moeilijk zijn, maar ik denk dat als hij echt van kinderen houdt, hij geen andere keus heeft, profesionele hulp zou hier goed te pas komen omdat alleen hieraan werken erg moeilijk is... Zulke fantasieen optewekken ( zo een webpagina doet dat, dat engelse stukje waar een pedofiel op een meisje geilt en allemaal details erbij zet is een goed voorbeeld) maakt het alleen maar moeilijker, omdat je er alleen maar gefrustreerder van word omdat je het niet realiteit mag maken, of je maakt het realiteit en zorg je voor traumas bij zo een kind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is geen ziekte, het is een seksuele geaardheid. |
![]() |
|
Damned wat een sukkels die makers dat ze zich gaan ophangen, het is een schande pedofiel zijn.
![]() Het is het laagste wat er is, als je weerloze kinderen gaat nemen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Damn zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En pedofielen voelen zich ALLEEN maar aangetrokken tot kinders, als ze in de puberteit komen zijn ze al minder interessant en volwassenen vinden ze blijkbaar niet aantrekkelijk. Het is toch duidelijk een geaardheid, homoseksualiteit kun je ook niet genezen, dit ook niet. Je kan hem/haar misschien helpen ermee te leven maar that's it. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kent toch wel dat spel telefoontje he? ALs iets van mond op mond door gegeven wordt, komt er bij de laatste persoon een totaal andere zin eruit dan bij diegene die de zin als eerste maakte.
|||
Citaat:
Loos argument. Als ik beweer dat ik niet genezen ben van krankzinnigheid, wilt dat dan zeggen dat mijn geaardheid krankzinnigheid is? Het kan ook gewoon zijn dat de wijze waarop men mij probeert te genezen incorrect is, bijvoorbeeld. Citaat:
Ik heb al eerder gezegd dat ik wacht op het kind die dit toegeeft; maar dan een kind dat op geen enkele wijze eerder in contact is geweest met een pedofiel/pedoseksueel (omdat dit hem/haar beinvloed zou kunnen hebben; en dat telt dan niet). Dus een kind dat zich _seksueel_ aangetrokken voelt tot een volwassene.
||
Citaat:
...odat dit toevalig tegen jouw westers enormen ingaat wil absoluut niet zeggen dat het onwaar is. in de islam is gods wil het vershcil goed kwaad niet een idee over dat kinderen onverantwoordelijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Precies wel. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan ben je wel een vieze smeerlap, en een gore zieke geest.
|
Verwijderd
|
Christus nog an toe zeg. Doe toch eens niet zo simpel. Natuurlijk kun je het niet zo uitdrukken als 'voor pedofielen' of 'tegen pedofielen'. Het is verdomme geen voetbalclub.
Pedofielen zijn mensen en daarom hebben ze bepaalde rechten die hen niet afgenomen kunnen worden. Alleen al daarom moet hun 'ziekte' (als je het zo wilt noemen) serieus tegemoet getreden worden. Aan de manier waarop een maatschappij met zijn zieken en zwakken omgaat is de mate van beschaving af te lezen. Gelukkig ben jij niet representatief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|