Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je er over nadenkt moet je toch zeker wel conluderen dat het, op z'n minst, nogal opmerkelijk is dat mensen moeten gaan strijden voor mensenrechten, omdat mensen deze 'rechten' aan hun laars lappen. Maar ik begrijp waar jij aan zat te denken en zo denk ik er in pricipe ook over hoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat heb je trouwens een smakeloze avatar, diep triest ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ach ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je echter een normale agent tegenkomt, heb je grote kans dat ze een automatisch geweer om de nek hebben hangen... een iets kleiner model dan een M16... weet niet precies hoe ze heten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
offtopic: het valt mij heel snel op, ik weet het, maar ook Scooter-fan?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 20:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Noodweer omvat ook het verdedigen tegen eens anders lijf, eerbaarheid of goed, dus het lijkt me logisch dat wanneer een agent een man een SAM-raketwerper op een Airbus ziet richten, die agent met succes een beroep kan doen op noodweer als hij die man zonder dralen doodschiet.
|
![]() |
|
Alsjeblieft niet zeg, ook criminelen zijn mensen!
Wat mij betreft mag de politie wat meer psychologische opleiding krijgen en motten ze hun beloften nakomen. Ik gebaricadeerd in kamer deur op slot crisis poltie voor de deur "ja, we willen met je praten, dus doe de deur maar open" Ik " Ik ben wel helemaal gek, jullie kunnen ook prima met de deur dicht praten. Jullie nemen me mee naar t buro" Pol: " Nee, we nemen je niet mee naar het bureau, we willen alleen maar even hier praten." Ik: " Welles." Pol: " Nee." Het verhaaltje eindigde ermee dat ze de deur inramden en me meenamen naar het bureau, niks praten niks hierblijven, mee. Dat heeft mijn vertrouwen in de politie tot nu ernstig geschaad, en dat meen ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoewel het bij mij op een "headshot" zou neerkomen, ben een "crack shot" met alles wat lood uitspuugt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, ik weet niet of in de politie-opleiding aandacht besteed wordt aan psychologische aspecten, maar als het niet zo is lijkt het me inderdaad een goed idee om het wèl te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|