Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben een blondje met groene ogen en een babyface en vrij matig qua uiterlijk. ik ben verder ook vrij saai en nutteloos ik hou wel van mezelf hoor
|
Shah of Blah komt uit een wazig verhaal van een soort van sultan die de naam van zn land is vergeten (noemt ie dus 'blah') en dat vond ik zo'n true verhaal dat ik dacht dat word mn nickname =P
en het heeft helemaal niks te maken met mn lifestyle
|
Verwijderd
|
mijn nickname is een figuur uit de bert en ernie verhaaltjes, en ik luister nog regelmatig die bandjes om me zonder te veel inspanning en ingewikkeldheid te laten vermaken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vroeger had ik mn buurjongen perongeluk een keer met een schep geslagen en toen zei hij heel droog: "aahw je bent net een kleine duivel" en toen ging hij dat ineens altijd tegen me zeggen als ik bij hem was... maar nu zegt hij het nooit meer
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
waah... wat hebben jullie namen allemaal een serieus verhaal...
die van mij is vaag: ooit in een ver verleden toen ik nog een klein meuisje was die geen leven had ging ik een keertje chatten op een of andere internetsite. Toen ik een inlognaam wilde bedenken bleek dat al mijn ideeen al in gebruik waren. Dat vond ik niet leuk en toenn gaf ik een ram op het toetsenbord. en toen stond er dus igfy... en dat heb ik in het vervolg altijd maar als nick gehouden...
||
![]() |
Citaat:
![]() toch nummer van dimmu borgir? oja mijn nick is een nummer van bad religion, heeft dus niks metmn lifestyle te maken
|
Hmm.. ik had deze nick al een hele tijd bij andere fora omdat ik toen ik mijn eerste forumnaam aanmaakte het nummer Sultans of Swing van Dire Straits cool vond. Toen ik hier kwam had ik geen zin om iets te bedenken dus vandaar. Nu vind ik em wel verouderd maar ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kwam je tot je nick/sig/ava? Daboman | 66 | 13-05-2007 18:45 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
Games |
nicks bij onlinegames. Korsakoff | 37 | 22-05-2003 15:50 | |
Software & Hardware |
Wat vindt google van je nick? sgoku01 | 6 | 03-11-2002 18:43 | |
Lifestyle |
je nick Ninnoc | 155 | 29-05-2002 21:30 | |
De Kantine |
je nick? Verwijderd | 78 | 05-05-2002 15:47 |