Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2004, 03:34
Dhyana
Dhyana is offline
ik heb eigenlijk van kleins af aan altijd gedacht dat ik lesbisch was.. ik vond meisjes altijd veel leuker dan jongens en heb t eigenlijk nooit raar of moeilijk gevonden.. mijn eerste echte verliefdheid was ook op een meisje (in groep 6)..

het was voor mij nogal een schok dat ik verliefd werd op een jongen !! ik bleek niet lesbisch, maar biseksueel.. so weird =)
nou goed.. inmiddels ben ik er wel aardig uit.. ik kan evengoed verliefd zijn op meiden als op jongens.. ik heb relaties gehad met jongens, maar ook met een meisje.. ik heb geen voorkeur wat dat betreft.

Maar 'kijken' doe ik nog altijd veel en veel liever naar vrouwen =) Vindt m'n vriend ook wel leuk ;-)
Oud 03-01-2004, 22:43
phensicske
phensicske is offline
Ik heb met die vriendin erover gesproken. Gelukkig betekent het voor haar ook niets meer dan dronken fun. Ze vond dat experimenteren wel moest kunnen.

(Ik denk dat dat het moeilijkste, minst vloeiendste gesprek aller tijden was! En het was dan nog op msn...)
Oud 06-01-2004, 09:03
Phileine
Phileine is offline
Nee, na 6 jaar tussen zeker weten en he bah weet ik nog steeds niet.
Oud 06-01-2004, 10:44
xxx_Skatje
xxx_Skatje is offline
Ik viel op vrouwen. Maar dan ook echt op vouwen: 41, 23, 22.

Nu eindelijk verliefd op iemand van meer mijn eigen leeftijd. Ze is 1,5 jaar jonger dan ik en morgen zijn we een maand samen.

Ik heb (buiten deze "verkering") geen ervaring en ik ben ook pas 4 keer verliefd geweest. Maar wel 4 keer op een vrouw/meid. En ik voel ook nix voor jongens.
Misschien dat dit oit nog veranderd, maar zoals ik het nu zie, ben ik lesbisch.

Btw, als je erg twijfelt over je geaardheid en/of er over wilt praten, neem dan een kijkje op
www.comingout.nl en forum.comingout.nl

Ik moet zeggen... Ik ben echt verslaafd
Oud 02-12-2005, 13:47
Maresha
Maresha is offline
ik ben bi..denk ik
k heb vaak genoeg met meisjes gezoend
en t beviel me wel..jum whahaha
ik vind meisjes sexy
ofzo
k weet t eigenlijk niet haha
k denk dat k bi ben
Oud 02-12-2005, 14:23
Dexter_M
Dexter_M is offline
wat een up
nutteloos
Oud 02-12-2005, 14:53
Maresha
Maresha is offline
boeiend..
Oud 02-12-2005, 21:16
Christiana
Christiana is offline
Ben hetero...nog nooit gevoelens gehad voor meisjes en zoenen met meisjes...gadver Je ziet het wel eens op tv en ik krijg er alleen kotsneigingen van. Doe mij dan maar die gast op school met die mooie blauwe ogen

(ik heb niks tegen homo's bi's of lesbi's hoor...vind het alleen een raar idee dat ze zoenen ofzo, en oke...ook vies maar van mij mogen ze hoor )
Oud 03-12-2005, 00:39
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 27-08-2003 @ 14:45 :
Seksueel bi?

Ik heb zo'n beetje hetzelfde: wel geëxperimenteerd, nooit verliefd geweest. Nog een keer seks met een meid zou ik niet afslaan. Tot op heden heb ik nooit gevoelens voor een vrouw gehad, maar ik sluit niet uit dat dat een keer kan gaan gebeuren.
Same story...
Oud 03-12-2005, 00:47
Verwijderd
Ik vidn het veel lekkerder om topics van bijna twee jaar oud te uppen, daar ruk ik echt lekker op.
Oud 03-12-2005, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 03-12-2005 @ 01:47 :
Ik vidn het veel lekkerder om topics van bijna twee jaar oud te uppen, daar ruk ik echt lekker op.
Hm had ik nog niet eens gezien..
Oud 05-12-2005, 20:24
wwiittcchh666
wwiittcchh666 is offline
Ik denk dat het best mogelijk is om vrouwen aantrekkelijk te vinden, terwijl je toch hetero bent.
Voor mij is het heel simpel: ik zie seks met vrouwen totaal niet zitten en ben dus zeker hetero. Als je seks met vrouwen wel ziet zitten kan het zijn dat je lesbisch of bi bent. En daarmee is de kous af.
Oud 05-12-2005, 20:30
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-12-2005 @ 01:47 :
Ik bevredig mezelf op het sluiten van die topics.

Regels voor berichten