Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 22:19
Verwijderd
zijn er veel mensen die denken dat ze bi/lesbi zijn, en het nog niet zeker weten??ik ben denk ik hetero, ik kijk ook altijd naar jongens, en val ook wel echt op jongens. maar iets aan somige meisjes doet me twijfelen... niet dat ik verliefd op ze word ofzo, maar misschien met ze zoenen ofzo. en niet perse die gedachten bij iemand die ik zie, meer gewoon over zoenen met een meisje... misschien ben ik een beetje bi ofzo...weet ni. zijn er meer die dit hebben?ik heb twee keer "gezoend" met een meisje... en was wel fijn... en wat zijn jullie ervaringen???
Oud 20-08-2003, 22:24
Verwijderd
Ik vind dat als je wel zou willen zoenen met een meisje, maar er niet verliefd op zou worden, dat je dan niet biseksueel bent, eigenlijk.

Mjah, de wereld zou zo veel mooier zijn als iedereen biseksueel was, en het slaat toch nergens meer op dat zoveel mensen, hoe fantastisch ze iemand ook vinden, ze er toch niet verliefd op worden simpelweg omdat diegene de verkeerde feromonen afscheidt... toch...?
Maargoed, ik ben zelf dus heteroseksueel, en ja, dat weet ik zeker. Ik heb bij jongens die ik leer kennen regelmatig het gevoel van 'goh, op hem zou ik verliefd kunnen worden' en bij meisjes nóóit. Hoogstens het idéé dat het zou moeten kunnen, maar dan altijd met het gevoel dat het toch niet gebeurt. Daarnaast ken ik enkele meisjes waarvan ik vrijwel zeker weet dat als ik biseksueel was geweest, ik zéker op tenminste een van hen verliefd zou zijn (geweest).
Oud 20-08-2003, 22:29
Verwijderd
ik zou denk ik wel verliefd KUNNEN worden op een meisje, tis alleen nog niet gebeurt, geloof ik... maar misschien niet omdat ik niet zulke leuke meisjes tegenkom. en gewoon nog niet verliefd op een meisje geworden ben... als ik intiem persoonlijk, en op die manier met een meisje zou zijn, zou ik denken dat het best zou kunnen...want vind er niet veel verschil in zitten verliefd worden op een jongen of meisje, want het is gewoon een persoon en een buitenkant... het ene verschil is het geslacht denk ik.. en het ligt gewoon aan je genen, ik weet zeker dat je zo geboren wordt en dat het dus al bepaald is of je ooit iets voor het andere geslacht zou kunnen voelen...
Oud 20-08-2003, 22:33
Harry1984
Harry1984 is offline
Nou, ik ben niet bi of homo, en al helemaal geen lesbi, haha.
Oud 20-08-2003, 22:49
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 20-08-2003 @ 23:33:
Nou, ik ben niet bi of homo, en al helemaal geen lesbi, haha.
geen lesbi? dus je valt niet op vrouwen? mmmm travos ofzo?
Oud 20-08-2003, 23:01
Harry1984
Harry1984 is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 20-08-2003 @ 23:49:
geen lesbi? dus je valt niet op vrouwen? mmmm travos ofzo?
een lesbi is een vrouw die op vrouwen valt. Ik ben niet een vrouw die op vrouwen valt.
Oud 20-08-2003, 23:03
AngelLena
AngelLena is offline
Het zou mij niets verbazen als ik bi ben. Over het algemeen ben ik aardig hetero om het zo maar te zeggen, maar ik kan me ook erg aangetrokken voelen tot bepaalde meiden.
Heb paar keer met mijn beste vriendin gezoend en daar kon ik ook geen problemen mee hebben. Maar ik heb er te weinig mee geexpirimenteerd om er zeker van te zijn.
Oud 21-08-2003, 08:37
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ik ben bi, hoewel ik als ik zou moeten kiezen seks met een jongen leuker vind. Het gevoel van iets in je waar ook nog eens een heel lichaam aan vastzit is net iets leuker dan een dildo zonder dat lichaam. Het voordeel is echter weer dat meisjes vaak beter weten wat een meisje lekker vind, doordat ze zelf nou eenmaal ook zo'n lichaam hebben en dus beter kunnen inschatten hoe iets voelt.

Qua verliefd worden maakt het trouwens niet uit; ik val op allebei in principe even veel.
Oud 21-08-2003, 08:44
Verwijderd
*edit; dem, Semyaz hier weer eens onder de verkeerde nick *

Ik weet vrij zeker dat ik helemaal hetero ben.
Ik heb nooit `gevoelens´ voor jongens, simple as that.

En nee, ik heb er géén ervaring mee
Oud 21-08-2003, 09:48
psychobunny
psychobunny is offline
ik weet wel redelijk zeker dat ik hetero ben,ik kŕn gewoon niet verliefd worden op een meisje dusja...
Oud 21-08-2003, 12:11
damaetas
damaetas is offline
volgens mn vriend ben ik wel nbtje bi, maar ik denk toch eerder dat ik hetero ben hoor
allemaal warrig dat gedoe
Oud 21-08-2003, 12:59
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
damaetas schreef op 21-08-2003 @ 13:11:
volgens mn vriend ben ik wel nbtje bi, maar ik denk toch eerder dat ik hetero ben hoor
lol,dat zegt de mijne ook
Oud 21-08-2003, 13:12
Quantes
Quantes is offline
Ik weet vrij zeker van mezelf dat ik hetero ben, maar sommige meiden vind ik wel leuk en zo.
Oud 21-08-2003, 14:35
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Ow bennik dan ook Lesbisch?

ik val namelijk op vrouwen
Oud 21-08-2003, 14:54
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Citaat:
psychobunny schreef op 21-08-2003 @ 10:48:
ik weet wel redelijk zeker dat ik hetero ben,ik kŕn gewoon niet verliefd worden op een meisje dusja...
idem, ik vind heel veel meisjes aardig, en weet heus wel het verschil tussen en knap en een minder aantrekkelijk meisje maar ik voel geen aantrekkingskracht, eerder jaloesie
Oud 22-08-2003, 19:15
Verwijderd
ik dacht vroeger altijd dat ik hetero was maar ik hield mijn gevoel tegen

toen besefte ik dat ik op vrouwen viel en dacht zelfs een tijdje dat ik lesbisch was.

nu heb ik een vriend en ik ben dus biseksueel.

Enne ervaringen? Zoenen met beide en sex alleen met een man...
Oud 22-08-2003, 20:14
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-08-2003 @ 00:03:
Het zou mij niets verbazen als ik bi ben. Over het algemeen ben ik aardig hetero om het zo maar te zeggen, maar ik kan me ook erg aangetrokken voelen tot bepaalde meiden.
Heb paar keer met mijn beste vriendin gezoend en daar kon ik ook geen problemen mee hebben. Maar ik heb er te weinig mee geexpirimenteerd om er zeker van te zijn.
same hier alleen dan met meisje gezoend dat nie beste vriendin was... maar daar had ik t paar dagen terug over met beste vriendin en dat komt er binnen kort wel keertje van maar denk dat ik verder nie echt warm wordt van vrouwelijk lichaam. ik bedoel, kvin t wel mooi om te zien maar verder ook nix. dus denk dat ik dan toch gewoon hetero ben
Oud 22-08-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 21-08-2003 @ 13:11:
dat zegt ie alleen omdat ie een vvm trio wil

Ontopic: ben hetro, kijk niet naar andere mannen
Oud 23-08-2003, 11:55
LoeLoe
LoeLoe is offline
Hmm een tijdje geleden ben ik ook tot de conclusie gekomen dat k bisexueel ben.

Ik ben een paar keer vrji ver gegaan met een meisje en als ik geen gevoelens had voor meiden, dan was het zover nooit geomen dek ik.

Maar ik val ook op jongens.
Oud 23-08-2003, 13:06
barbara.inc
barbara.inc is offline
Weet eigenlijk wel zeker dat ik niet lesbi ben, daarvoor vind ik jongens veel te leuk, maar ik sluit niet uit dat ik ooit es verliefd zou kunnen worden op een meisje, en vind sommige meisjes ook mooi enz...maar ben tot nu toe altijd verliefd geworden op jongens.
Oud 23-08-2003, 13:34
Betsy
Betsy is offline
Bi,

tenminste, dat idee heb ik nu een jaar of twee dus dat zal wel kloppen, denk niet dat het een puberale fase is.
Oud 23-08-2003, 13:34
Verwijderd
als ik alles lees ben ik zooo benieuwd hoe het is...ook met een jongen, maar met een meisje lijkt me zp spannend...ik wil verliefd zijn!!!!
Oud 24-08-2003, 00:34
raarbeestje
raarbeestje is offline
ik ben bi...ik heb vriendin gehad het was zeer fijn en leuk
Oud 25-08-2003, 22:44
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-08-2003 @ 23:24:
Mjah, de wereld zou zo veel mooier zijn als iedereen biseksueel was, en het slaat toch nergens meer op dat zoveel mensen, hoe fantastisch ze iemand ook vinden, ze er toch niet verliefd op worden simpelweg omdat diegene de verkeerde feromonen afscheidt... toch...?
Oud 25-08-2003, 23:46
Faery
Faery is offline
Mwah. Beetje experimenteren is leuk. Bisexueel of niet, 't zal me een rotzorg zijn.
Oud 26-08-2003, 13:04
Verwijderd
met andere woorden, jij wilt gerust rotzooien met een andere jongen???
Oud 26-08-2003, 13:07
Verwijderd
Ik ben er achter gekomen doordat ik verliefd werd op een meisje... en ik voel me gewoon tot sommige meisjes aangetrokken.. Bij jongens had ik toen ineens hetzelfde gevoel, werd verliefd op een jongen en sommige jongens kunnen mijn hart sneller laten kloppen...

Ik ben dus bi
Oud 26-08-2003, 16:12
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik geloof dat ik hetro ben maar dat kan je nooit zekker weten want ik heb het nog niet allemaal geprobeert he maar ik geloof dak tog jongens erg leuk vind
Oud 26-08-2003, 16:28
Verwijderd
hetro.. heb me nooit aangetrokken gevoeld tot een jongen...

ik ken wel aardige gozers.. gozers die er gewoon goed uitzien.. gozers waar ik verliefd op ben? nee.....
Oud 26-08-2003, 16:41
Another Way
Another Way is offline
Ik kan bepaalde jongens wel knap vinden, maar aantrkkelijk, gadverdamme nee!
Oud 27-08-2003, 13:15
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
tja voor mezlef ben ik tog egt wel 100% hetero....maar tis wle zo dat ik een jongen best knap kan vinduh....kan me het me alleen nie voorstellen om me dan aangetrokkken te voelen tot een jongen! ....volgens mijn beste vriendin heb ik wle homo trekjes maar dat terzijde!
Oud 27-08-2003, 13:18
tjeu
tjeu is offline
'k Zou niet snel verliefd worden (zeg nooit nooit. bij deze: nooit nooit) op een jongen, maar ik heb wel geëxperimenteerd met een jongen. Niet verliefd - wel ervaring: heet dat dan bi?
Oud 27-08-2003, 13:45
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
tjeu schreef op 27-08-2003 @ 14:18:
'k Zou niet snel verliefd worden (zeg nooit nooit. bij deze: nooit nooit) op een jongen, maar ik heb wel geëxperimenteerd met een jongen. Niet verliefd - wel ervaring: heet dat dan bi?
Seksueel bi?

Ik heb zo'n beetje hetzelfde: wel geëxperimenteerd, nooit verliefd geweest. Nog een keer seks met een meid zou ik niet afslaan. Tot op heden heb ik nooit gevoelens voor een vrouw gehad, maar ik sluit niet uit dat dat een keer kan gaan gebeuren.
Oud 27-08-2003, 14:12
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben 1,5 jaar lang verliefd geweest op een meisje (nou ja, iemand met het geslacht vrouw, daar is dan ook alles mee gezegd).
Ik wilde ook echt met haar vrijen, had hier fantasiën over maar zij was hetero en bovendien m'n beste vriendin.
Ik heb het haar wel verteld en ze ging er heel prettig mee om.
Ik was er destijds van overtuigd dat ik bi was en heb zelfs even getwijfeld of ik zelfs niet lesbisch was!
Totdat ik mijn vriend leerde kennen en verliefd op hem werd. Sindsdien ben ik nooit meer verliefd op een meisje geweest, ik ben hetero, het waren gewoon de hormonen die door mijn lijf gierden.
Maar ik zal altijd een zwak voor dat meisje blijven houden!
Oud 27-08-2003, 15:15
Verwijderd
ahhh wat lief
Oud 31-08-2003, 20:30
liefschatje
liefschatje is offline
vanaf mijn 13de twijfelde ik al over mijn geaardheid en ben nu iets meer dan een jaar "zeker" bi. heb het een heleboel mensen verteld, maar mijn familie weet het nog niet echt. heb ik ook geen behoefte aan. mijn vrienden zijn belangrijker voor me. mijn moeder heb ik het wel verteld, maar ze negeert het . ik ben nu ongeveer 9 maanden heeel erg verliefd op een meisje. ze heeft een vriend, maar ja. niets aan te doen dus!
Oud 01-09-2003, 16:29
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik ben bi, ik heb zelfs een tijdje soort van een relatie met mijn beste vriendin gehad, dat is nu over maar we zijn nog steeds hele goeie vriendinnen en kunnen het nog goed met elkaar vinden

ik ben ook op een ander meisje verliefd geweest en heb met allebei deze dames meer gedaan als zoenen
Oud 01-09-2003, 19:36
SuperS
SuperS is offline
ik ben lesbi 'k ben er net 5 minuten gelede achter gekomen en morgen ga 'k het vieren met een buurtfeest.
Oud 01-09-2003, 19:38
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
SuperS schreef op 01-09-2003 @ 20:36:
ik ben lesbi 'k ben er net 5 minuten gelede achter gekomen en morgen ga 'k het vieren met een buurtfeest.
Goh, je ziet er wel errug mannelijk uit voor een lesbo....
Oud 01-09-2003, 20:02
miss-gekte-frl
miss-gekte-frl is offline
ben bi zoenuh met meisjes is geweldig heel anders zie t wel as vreemdgaan maar muh vriend vind t geweldig..!!!
Oud 01-09-2003, 22:22
Vice
Vice is offline
Ik vind jongens wel leuk hoor, maar ik zou absoluut geen sex willen met een jongen. Verder heb ik geen ervaring met meisjes.
Oud 06-09-2003, 18:26
hot_sexy_lady
hot_sexy_lady is offline
Ik heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad...maar ik wil zeker nog eens weten hoe het is om met een vrouw te zoenen of meer...Dat lijkt me zooo lekker... Ik denk toch dat ik bi ben ja...
Oud 06-09-2003, 18:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben bi, maar heb pas 1 ervaring met een meisje gehad.. Hopelijk komt het er weer eens van.

Als ik moet kiezen, ga ik trouwens toch voor mannen. Denk ik tenminste.
Oud 06-09-2003, 19:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 20-08-2003 @ 23:19:
zijn er veel mensen die denken dat ze bi/lesbi zijn, en het nog niet zeker weten??ik ben denk ik hetero, ik kijk ook altijd naar jongens, en val ook wel echt op jongens. maar iets aan somige meisjes doet me twijfelen... niet dat ik verliefd op ze word ofzo, maar misschien met ze zoenen ofzo. en niet perse die gedachten bij iemand die ik zie, meer gewoon over zoenen met een meisje... misschien ben ik een beetje bi ofzo...weet ni. zijn er meer die dit hebben?ik heb twee keer "gezoend" met een meisje... en was wel fijn... en wat zijn jullie ervaringen???
Ik ben hetero en heb al wat ervaringen ja.

Verder voel ik me niet seksueel aangetrokken tot vrouwen. Mooi om naar te kijken, maar daar blijft het bij voor mij.
Oud 06-09-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
hot_sexy_lady schreef op 06-09-2003 @ 19:26:
Ik heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad...maar ik wil zeker nog eens weten hoe het is om met een vrouw te zoenen of meer...Dat lijkt me zooo lekker... Ik denk toch dat ik bi ben ja...

lol wat zeg je dat grappig...
Oud 08-09-2003, 15:21
lief_ukkie
lief_ukkie is offline
Wat maakt het eigenlijk uit dan?

Het is spannend ja..maar goed het went Ik had ook een tijdje een vriend..was 100% hetro..nou mooi niet dus. Ik was altijd diegene die achter de jongens aan zat..en toen opeens smoor verlieft op een meisje. Het mooiste was nog dat ze mij ook wel zag zitten. Nu ben ik weer vrijgezel en ik ben er van overtuigd dat ik ooit nog wel weer es flieft zou kunnen worden op een meisje..maar dat kan ook net zo goed een jongen zijn. Ik denk in ieder geval dat ik bi ben!

*zweeft verder* Ach er zijn zoveel mooie mensen op deze aarde..Ik val op personen niet op geslacht
Oud 08-09-2003, 18:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
fosje schreef op 22-08-2003 @ 21:28:
dat zegt ie alleen omdat ie een vvm trio wil

Ontopic: ben hetro, kijk niet naar andere mannen
De mijne wil dat ook wel...... ik ook. Dus misschien hebben die jongens dan toch wel ns gelijk
Oud 08-09-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 08-09-2003 @ 19:28:
De mijne wil dat ook wel...... ik ook. Dus misschien hebben die jongens dan toch wel ns gelijk
heeft hij ff mazzel
kwil ook zon vriendin
Oud 08-09-2003, 18:40
Lorelei
Lorelei is offline
Die zijn toch wel te vinden? Alleen weet ik niet of je dat als versierzin moet gebruiken (maar ja hoe kom je er anders achter..moet je eerst weer 5 maanden met zo'n meid leuk doen ^_^)

Hm, maar als ik alleen sexueel aangetrokken ben tot vrouwen (meer tot mannen trouwens) dan ben ik toch nog geen bi...of wel??
Oud 08-09-2003, 18:50
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
BadlyDrawnGirl schrijft:

Van maanmeisje17 weet ik het niet zo... Nee ik ben geen bi of lesbi...

BadlyDranwGirl: Maar ik ben geen lesbi in iedergeval, mn vriend zei zaterdag (voor de gein of niet, dat laten we in het midden) of ik ook een keer met een meisje zou zoenen. Ik gaf als antwoord dat ik dat maar niet zou doen zolang ik iets met hem heb. Want zometteen vind ik het superfijn en komen er allemaal gevoelens in me op die ik eerst nog niet kende aangezien ik ook altijd onwijze kriebels krijg als ik met hem zoen. Toen kwamen we erdus uit dat ik dan maar niet met een meisje zou zoenen...
Maar ik ben ook zo kriebelig nog met hem dat ik de behoefte ook niet voel om met een meisje te zoenen. Maar je weet het nooit...
Ik ben alleen ook nog nooit verliefd geweest op een meisje omdat ik meisjes niet zo mag.
Ik weet niet of jullie 'Phileine zegt sorry' hebben gelezen, maar in denken en doen komen we erg overeen, alleen ik ben niet zo extreem in sex, eigenlijk helemaal niet, maar das iets heel anders....

om een lang verhaal kort te maken ik ben hetero.
Topic gesloten

Regels voor berichten