![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm een tijdje geleden ben ik ook tot de conclusie gekomen dat k bisexueel ben.
Ik ben een paar keer vrji ver gegaan met een meisje en als ik geen gevoelens had voor meiden, dan was het zover nooit geomen dek ik. Maar ik val ook op jongens.
|
Weet eigenlijk wel zeker dat ik niet lesbi ben, daarvoor vind ik jongens veel te leuk, maar ik sluit niet uit dat ik ooit es verliefd zou kunnen worden op een meisje, en vind sommige meisjes ook mooi enz...maar ben tot nu toe altijd verliefd geworden op jongens.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er achter gekomen doordat ik verliefd werd op een meisje... en ik voel me gewoon tot sommige meisjes aangetrokken.. Bij jongens had ik toen ineens hetzelfde gevoel, werd verliefd op een jongen en sommige jongens kunnen mijn hart sneller laten kloppen...
Ik ben dus bi ![]() |
![]() |
|
tja voor mezlef ben ik tog egt wel 100% hetero....maar tis wle zo dat ik een jongen best knap kan vinduh....kan me het me alleen nie voorstellen om me dan aangetrokkken te voelen tot een jongen!
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb zo'n beetje hetzelfde: wel geëxperimenteerd, nooit verliefd geweest. Nog een keer seks met een meid zou ik niet afslaan. Tot op heden heb ik nooit gevoelens voor een vrouw gehad, maar ik sluit niet uit dat dat een keer kan gaan gebeuren.
|
Ik ben 1,5 jaar lang verliefd geweest op een meisje (nou ja, iemand met het geslacht vrouw, daar is dan ook alles mee gezegd).
Ik wilde ook echt met haar vrijen, had hier fantasiën over maar zij was hetero en bovendien m'n beste vriendin. Ik heb het haar wel verteld en ze ging er heel prettig mee om. Ik was er destijds van overtuigd dat ik bi was en heb zelfs even getwijfeld of ik zelfs niet lesbisch was! Totdat ik mijn vriend leerde kennen en verliefd op hem werd. Sindsdien ben ik nooit meer verliefd op een meisje geweest, ik ben hetero, het waren gewoon de hormonen die door mijn lijf gierden. Maar ik zal altijd een zwak voor dat meisje blijven houden!
|
![]() |
vanaf mijn 13de twijfelde ik al over mijn geaardheid en ben nu iets meer dan een jaar "zeker" bi. heb het een heleboel mensen verteld, maar mijn familie weet het nog niet echt. heb ik ook geen behoefte aan. mijn vrienden zijn belangrijker voor me. mijn moeder heb ik het wel verteld, maar ze negeert het
![]() ![]()
|
![]() |
ik ben bi, ik heb zelfs een tijdje soort van een relatie met mijn beste vriendin gehad, dat is nu over maar we zijn nog steeds hele goeie vriendinnen en kunnen het nog goed met elkaar vinden
![]() ik ben ook op een ander meisje verliefd geweest en heb met allebei deze dames meer gedaan als zoenen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder voel ik me niet seksueel aangetrokken tot vrouwen. Mooi om naar te kijken, maar daar blijft het bij voor mij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lol ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat maakt het eigenlijk uit dan?
Het is spannend ja..maar goed het went ![]() ![]() *zweeft verder* Ach er zijn zoveel mooie mensen op deze aarde..Ik val op personen niet op geslacht ![]()
|
Die zijn toch wel te vinden? Alleen weet ik niet of je dat als versierzin moet gebruiken (maar ja hoe kom je er anders achter..moet je eerst weer 5 maanden met zo'n meid leuk doen ^_^)
![]() Hm, maar als ik alleen sexueel aangetrokken ben tot vrouwen (meer tot mannen trouwens) dan ben ik toch nog geen bi...of wel?? |
![]() |
|
BadlyDrawnGirl schrijft:
Van maanmeisje17 weet ik het niet zo... ![]() BadlyDranwGirl: Maar ik ben geen lesbi in iedergeval, mn vriend zei zaterdag (voor de gein of niet, dat laten we in het midden) of ik ook een keer met een meisje zou zoenen. Ik gaf als antwoord dat ik dat maar niet zou doen zolang ik iets met hem heb. Want zometteen vind ik het superfijn en komen er allemaal gevoelens in me op die ik eerst nog niet kende aangezien ik ook altijd onwijze kriebels krijg als ik met hem zoen. Toen kwamen we erdus uit dat ik dan maar niet met een meisje zou zoenen... Maar ik ben ook zo kriebelig nog met hem dat ik de behoefte ook niet voel om met een meisje te zoenen. Maar je weet het nooit... Ik ben alleen ook nog nooit verliefd geweest op een meisje omdat ik meisjes niet zo mag. Ik weet niet of jullie 'Phileine zegt sorry' hebben gelezen, maar in denken en doen komen we erg overeen, alleen ik ben niet zo extreem in sex, eigenlijk helemaal niet, maar das iets heel anders.... om een lang verhaal kort te maken ik ben hetero. |
![]() |
|
|