Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
de kat,
hij was onbetaalbaar :-x hijs al zo oud en gaat binnekort dood, en dan weet ik niet wat ik verder moet met me leven hij heet spookie en hij is echt lief ![]()
|
qua kleding: Leren jas van 365,- pleuro.
qua mp3: Xclef van 490,- pleuro. qua andere electra: m'n duurste pc van de 5 was volgensmij zo rond de 3000,- pleuro in 1 keer. Maar ik upgrade vaak. qua niet-electra: Bulls fiets van 1300,- pleuro. qua onderbroeken: 2,- pleuro bij de zeeman ![]() ![]() Dus nee, een rijke stinkert ben ik niet ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn duurste denk was mijn gitaar 760 euro
en van kleding laarzen 150 euro die eigenlijk te groot zijn dus ik draag ze niet ![]() en me rijbewijs onder tussen al 2500 euro aan kwijt en heb hem nog steeds niet, als ik binnekort zak dan kap ik ermee, vind er geen reet aan en het geld raakt ook op |
![]() |
|
![]() |
zwarte lange wollen jas van 300 gulden
leren broek van 150 euro laarzen van ongeveer 150 euro Ik ben niet zo'n big spender eigenlijk, koop liever veel dingetjes die goedkoop zijn dan 1 of 2 dure dingen qua apparatuur bijv stereo etc zit ik wel hoger maar dat tel ik niet mee
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk mijn vriendinnen zelf, bij elkaar opgeteld zijn ze duuhuuuuur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() off:..Hey ![]() |
![]() |
|
Poeh moeilijke vraag. Bij grotere aankopen hebben tot nu toe mijn ouders financieel meegeholpen. Mijn dvd cinema set ding heb ik half voor mn verjaardag gekregen en half zelf betaald. Aan de computer heb ik uiteindelijk ook 300 euro meegelapt omdat het een beetje boven het budget ging. Qua kleding zou ik het echt niet weten. Ik kan me niet herinneren dat ik meer dan 100 of hoogstens 150 euro voor iets heb betaald. Ik ben ook vrij krenterig daarin eigenlijk, ik weet hoe snel ik uitgekeken raak op dingen en geef daarom niet graag zoveel geld daaraan uit.
|
Verwijderd
|
ehhmmm....globe schoenen toen nog 350 gulden
digitalecamera: 400 schoenen zijn bij mij meestal het duurst kleding niet, aan gezien ik niet zoveel te besteden heb, want ik heb ng andere dure bezigheden. en meestal is het eens sport zoveel mogelijk leuke dingen voor dat bedrag te kopen wat ik kan uitbesteden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
t waren guldens....een gulden of 300 tot 350....zoiets |