Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heet liza ![]() maar dan lieza maar iedereen zegt lisa en lijzaa ik ben ook meer van de engelse namen..ik heb het idee dat die vaak wat vlotter klinken
|
jaqueline van hierboven...zo heet me moeder
![]() Meisjes: Serena (zo heet trouwens ook een vriendin, fleur (ook een vriendin), nathalie, angelique (deze 2 zijn mijn buurmeisjes van paar maanden en 3 jaar ofzo ![]() ![]() Jongens: jesse (ook op z'n nederlands) enne voor de rest weet ik het eigenlijk niet
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Voor de variatie een paar allochtonen erbij:
Meisjes: Amina Amira Anisa Naïma Nasira Safira En als uitzondering op de a-i-a...Zohra ![]() Jongens: Amir Malik Mounir Najib
||
Citaat:
![]() Cielo vind ik trouwens ook leuk (het is Spaans voor 'hemel'), maar dat vind jij vast ook niet leuk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Vrije tijd |
Kort interview Mingster | 12 | 20-02-2006 14:18 | |
De Kantine |
hoe zou je het liefst willen heten? *~SuPaHgIrL~* | 2 | 20-11-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |