Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 18:07
suikerprinses
suikerprinses is offline
Tsja, geloof dat ze het allemaal wel prima vinden zo. Alleen vinden ze mijn oorbellen *zilveren ringen* verschrikkelijk lelijk, maar geloof dat dat alweer een beetje aan het bijdraaien is. En wat ze het allerergste vinden, is als ik een kuif op mn hoofd maak. Kom ik beneden: "Jezus, je lijkt wel een kakatoe, je denkt toch niet dat iemand je zo leuk vindt he?"
Thxn mam...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 18:22
neif
neif is offline
tja veel problemen hebben ze er niet mee, en kunnen ze er ook niet mee hebben, want ik doe toch mijn eigen zin. Maar mijn ma moet toch even slikken als ze me naar beneden ziet komen met een rok met felgestreepte kniekousen en felle beenwarmers. jah
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:31
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Graph schreef op 15-09-2003 @ 09:37:

Over een tijdje is het weer Kermis en dan ga'k 'zwarte' nagelak vragen...Toen we bij de hema stonden had ik da gevraagd maar dat mag dus niet
Zwart is zwart,mies.
Oud 17-09-2003, 20:59
biep
biep is offline
mijn moeder wil een Hippie/Alto-biep.
Mijn vader wil een braaf biepje met lakschoentjes, hoge witte sokken en 2 vlechtjes met lintjes in d'r haar ofzo
Oud 17-09-2003, 22:17
Hagel
Hagel is offline
Mijn ouders wilden mij vroeger liever zien als mijn zus. Netjes meisje weet wat ze wil, vaste vriend, leuke opleiding, vwo gedaan. Maar nu vinden ze mij geloof ik ook wel leuker, sinds ik het huis uit ben gegaan respecteren ze mij steeds meer. Zo draag ik sinds kort gewoon gekleurde h&m kleding terwijl ik er eerst altijd donker gekleed bij liep. Me moeder zei laatst dat ze dat leuker vond staan . Ik heb het nu gebracht tot de universiteit, dat vinden ze ook wel geslaagd EN ik woon samen met een jongen die ze geweldig vinden.

Dus het gaat nu prima
Oud 18-09-2003, 22:11
pessimistje
pessimistje is offline
me ouders intresseren me helemaal niet daarin!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:27
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ze hadden me liever niet gehad
Oud 19-09-2003, 13:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik denk dat het mn ouders niet uitmaakt hoe ik me kleed/gedraag, etc.
mn vader vind mn uitgaanskleding/makeup altijd wat minder (denkt dat mensen me gaan verkrachten, etc.). mijn moeder vindt dat al mijn kleding een beetje op elkaar lijkt en ik mn grenzen moet verleggen ofzo
maar verder klagen ze niet, en dat is niet nodig want ik zie er redelijk normaal uit...
Oud 20-09-2003, 10:51
kleine wicca
kleine wicca is offline
vader: is meningsloos over alles
moeder: vindt mijn kleding geweldig, alleen sommige dingen zijn te wijd, te rafelig, te lang *blaat*
En wat betreft mijn leefstijl: ze vinden me beide veeeel te vrij omgaan met veel dingen, ze vinden dat ik te makkelijk over "taboe-onderwerpen" praat en dat soort gezeik.
Oud 21-09-2003, 12:42
Dory
Dory is offline
Mijn ouders vinden dat ik er leuk uitzie. Alleen mijn vader vindt soms dat ik te warm gekleed ben (ik doe eigenlijk altijd een lange broek aan naar school).
Van mijn moeder mag het allemaal nog veel extremer komt ze aanzetten met van die enorme oorbellen, truitjes in 20 kleuren en dergelijke 'Val je lekker op!'
Oud 20-10-2003, 22:44
Conjure
Conjure is offline
Nu op mijn leefdtijd (22) dat ik wat minder Skatetroep zou gaan dragen..

Maar ze vinden het allemaal wel best
Oud 20-10-2003, 23:04
sorry
sorry is offline
mijn ouders vinden alles wel ok, maakt ze niksuit als ik maar mezelf ben. alleen als ik er echt heel fout bij ga lopen dan zeggen ze het wel
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 20:20
stouver
stouver is offline
vader: vind het allemaal wel best, hij liep er vroeger ook bij als hippie enz en het maakte hem niet uit wat anderen dachten dus hij vind het niet zo erg. wel word hij sterk beinvloed door zijn vriendin van wie ik dus strakke broeken moet dragen en er netjes uit moet zien, toen ik dreads had vond zei dat verschrikkelijk en durfde ze niet met me over straat. ook heeft ze ooit eens gezegd dat ik als ik daar heen ging maar alleen strakke broeken aan moest trekken en niet 'die' broek (wat dus een wijde broek was)
Ik was toen echt heel boos

moeder: die vind het eigenlijk allemaal wel leuk, al vind ze mijn broeken soms wat te lang, maar ik heb haar zelfs zover gekregen dat ze ook wijde broeken is gaan dragen
Oud 21-10-2003, 22:27
Verwijderd
M'n moeder vindt al m'n kleding volgens mij prima Van m'n vader weet ik het niet, die zegt er nooit wat over, maar hij heeft geen commentaar. Ik heb dan ook een redelijk 'normale' kledingstijl (dus niet gothic of punk ofzo...).
Over de kleding van m'n zusje zijn ze volgens mij iets minder te spreken. Ze kan heel extreem zijn: van een soort gothic de ene dag in een skater de andere dag. Maar ze heeft ook hoge puntschoenen en een soort bontjas. M'n vader noemt haar schoenen dan wel eens 'papierprikkers' Maar dat is slechts een deel van haar 'garderobe': het overgrote deel is ook redelijk 'normaal', daar hebben ze dus ook helemaal geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:29
Verwijderd
ze vinden het volgens mij wel best. hoor en nie echt iets over, behalve dat het soms te rafelig, te lang, te wijd ed is mja daar blijft het bij.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:26
elfje16
elfje16 is offline
mijn moeder vind mijn kledingskeuze geen enkel probleem, zolang ik maar mezelf blijf.
vaak koopt mijn moeder ook leuke dingen voor mij, zoals netpanty's, truitjes met leuke opdruk.
ik draag nooit 1 stijl, maar ik pas mijn humeur er nooit aan.
soms zie ik er wel een beetje extreem uit, maar dat vind ze juist leuk.

mijn moeder vind het juist erg leuk dat mijn zusje vaak mijn kleding draagt, vind ik ook wel leuk, samen winkelen enzo.
alleen mijn muziek kan ze niet altijd waarderen en ik die van haar niet altijd.

en mijn vader heeft geen idee hoe ik eruit zie, heb al 3 jaar geen contact meer met hem.
Reageren

Regels voor berichten