Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik moest jou versieren... maar dat heb ik niet gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Uhm, en van wie moest je mij versieren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha geniaal dat dat gewoon een forummer was! ![]() nou ja, zo is dr msn vragen niet zo moeilijk ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
het is idd vlakbij mn school, volgens de routebeschrijving maar een paar minuutjes lopen lachen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zien ![]() ![]() Laatste showtje was vandaag in de Goudvishal: Soon + Kismet + Elliott. Kismet gemist, expres. Soon gezien, was weer niks aan. Elliott begon later dan gepland dus heb niet zoveel kunnen zien door treingedoe, maar klonk erg goed. Wat technische probleempjes. Mn vriend heeft alle cd's gekocht en ik heb er 1 geluisterd in de trein naar huis, False Cathedrals. Heel goed, wat uptempo-er dan de laatste. Jammer genoeg was ik weer te lui vroeger om meer van ze te checken, nu kom ik er weer achter dat ze cool zijn terwijl ze uit elkaar gaan. Maar goed, de cd's rotten niet dus... Oh ja, en gisteren Deftones, APC en Revolution smile in Leuven. Rev smile was niet boeiend APC was heel goed, wel korte set Deftones slecht geluid, tijdens Be quiet and drive vooral, je hoorde zowat niks ![]() |
![]() |
|
vrijdag > afrika met vage bands, te laat gekomen paar bands gemist maar wel erg leuk..
![]() ![]() Zaterdag> wilde naar den haag maar 2 mensen waar mee ik ging waren al weg geen zin om in me eentje te gaan, dus maar naar vrankrijk gegaan maar had me verslapen dus vals gemist ![]() ![]() vaag wazig weekend week ![]()
|
![]() |
De laatste show waar ik ben geweest ? Naar het muza feest in dinteloord , speciaal voor Hind! Dat was mijn 4e optreden van hind , i love that girl!Het was helemaal super die nacht , ze was eigenlijk alleen maar met ons bezig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(ik moet nog STEEDS bellen naar oefenruimte dinges maar dit x een goed excuus: auto ongeluk gehad ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
is de nieuwe cd wat? |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 16:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |