Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
When The Bride stands over the remains of the Crazy 88 Killers, Quentin Tarantino, in mask, is among them. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb em gister pas gezien (
![]() ![]() [edit] oh en de soundtrack was idd vet.. dat Nancy Sinatra nummer ![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 15:00. |
![]() |
||
Citaat:
Verder... Ik weet, het is laat maar ik heb m eindelijk ook gezien... Frickin' geniaal zoals iedereen voor me al zei. geweldige camera en idd dat van die stijlen klopt als een beer. het camerastandpunt als the bride uit de auto stapt, en dan weer in (als je alleen haar voeten ziet) is echt te vet. enige kantpuntje is dat het af en toe, naar mijn bescheiden mening, net iets te ver gaat, maar dat is een kwestie van smaak.
Spoiler
verder kan ook ik natuurlijk niet wachten tot deel 2 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoezo offtopic ![]()
||
Citaat:
|
Eindelijk gezien. En hij was geweldig.
Ik egrerde me alleen aan de jongen die na afloop zei: "Ik vond het verhaal niet echt". HET IS TOCH OOK NOG NIET AFGELOPEN!!! Net zo erg als aan het einde van LotR1 zeggen dat je het einde niet leuk vind.
|
Ik ben er nou 3 keer naar toe geweest, en denk dat het (tenzij deel 2 echt reloaded/revolutions slecht gaat zijn) toch wel een van mijn favoriete films gaat worden. De hele film ademt gewoon een bepaalde sfeer uit die ik nog nooit in een actiefilm gezien heb.
|||
Citaat:
Spoiler
Citaat:
|
|