Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond Sleeping with ghosts een beetje jammer in deze uitvoering... En ook Teenage Angst vind ik zoals ie op Placebo staat mooier. Ook vond ik Pure morning beetje tegenvallen, erg goed hoor, daar niet van, maar ik heb het live wel eens beter gehoord. Bionic was gaaf, oude liedjes heersen
![]()
|
: 01. Bulletproof Cupid
: 02. Allergic : 03. Every You and Every Me : 04. Bionic : 05. Protect Me From What I Want : 06. Plasticine : 07. The Bitter End : 08. Sleeping With Ghosts : 09. Blackeyed : 10. Leni : 11. Special Needs : 12. Long Division : 13. English Summer Rain : 14. Without You I'm Nothing : 15. This Picture : 16. Special K : 17. Slave to the Wage : 1st encores: : 18. Taste In Men : 19. Peeping Tom : 20. Pure Morning : 2nd encores: : 21. Centrefolds (dedicated to Johnny Cash) : 22. Teenage Angst : 23. Where Is My Mind (Pixies cover |
![]() |
|
wauw...twas echt geweldig,en zo te zien vond iedereen dat,kheb nl nog geen negatieve reacties gelezen.
k stond redelijk vooraan (rij 6 of zo) en pal voor zn neus.... centrefolds was zo mooi,k kreeg gewoon tranen in mn ogen en dat heb ik nog nooit gehad bij een concert. skin was wel geinig. toch 1 heel klein minpuntje ( je moet toch iets te zeiken hebben) ik vond het jammer dat ze nancy boy niet gespeeld hebben... maar verder band goed ,publiek goed,alles goed ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helemaal mee eens. ik moest bijna huilen bij centrefolds en het was jammer dat ze nancy boy niet speelden. ![]() had je een rood g-sus vest aan? dan heb ik je volgens mij gezien.
|
Het was idd GEWELDIG!!
Ik was zooooooo blij dat ze Leni speelden, echt een geniaal nummer is dat. Maar ik merkte wel dat niet iedereen om mij heen m kende...en ook echt leuk dat ze een nieuw nummer speelden, goed nummer btw ![]() Nouja voor de rest had ik idd ook graag Haemoglobin willen horen, maarja je kunt niet alles hebben hoor... En waarom sloeg Brian nou over mijn hand heen tijdens Teenage Angst?? Sta ik 's n keer vooraan...*snik* ![]()
|
Ok, nu ik:
Ik vond Skin echt helemaal geweldig. Ik wist niet dat het voorprogramma zou zijn, was dus echt een verrassing. Ben een tijdje Skunk Anansie fan geweest maar heb ze toen nooit live gezien, was nu dus erg leuk. En ik heb het hele einde van Hedonism haar hand vast gehouden ![]() Verder vond ik Placebo eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Er werd gewoon zo verschrikkelijk geduwd, dt was niet normaal meer. Er waren momenten dat ik gewoon moeite had met ademhalen. En dan wordt een concert voor mij toch wel een stuk minder. Ik was dan ook eigenlijk bij toen het (eindelijk) afgelopen was. Eindelijk weer lucht! Verder vond ik Brian heel erg onpersoonlijk, hij keek niet echt het publiek in maar meer erlangs. Het is natuurlijk ook jammer dat ie meestal vastzit aan zn gitaar, maarja daar is niet zoveel aan te doen. Het geluid vond k wat minder dan anders in de HMH, ik vond dat je alle leuke riffjes etc. heel slecht (zeg maar ongeveer niet) hoorde. Erg jammer, aangezien die een nummer meestal juist leuk maken. Niet dat ik het niet leuk vond hoor. Placebo is natuurlijk geweldig, en ik had ze nog nooit eerder live gezien. Ik heb dus geen spijt dat ik ben gegaan ofzo, maar mijn verwachtingen waren beter.
|
Ik stond eerst zown 6/8 rijen van vooraan en daar werd niet echt geduwd, wel gesprongen en gedanst maar totaal niet lomp.. Daarna ben ik een keer bijna helemaal vooraan beland, eigenlijk wou ik dat niet want daar had ik geen ruimte om te dansen maar voor de fotos was het leuk
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |