Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 10:22
Mir-idiotA
vooral het woord hoeren erbij...de extra lichaamsbeweging doet het em ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 13:08
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-10-2003 @ 01:06:
Verschaffen wij info zonder het over de keerzijde te hebben??? Toch zeker niet igv speed denk ik, lees maar eens wat topics door...
maar doet dat meisje dat ook, ik heb ergens (misschien onterecht) het gevoel dat het ook een roep om aandacht is... en dan zouden we dat meisje (en anderen) als maatschappelijke plicht er van moeten weerhouden... maar dit alles kan ook alleen maar aan mij liggen. iedereen moet zelf weten wat ie doet en voor mijn part snuift ze zich verrot
Oud 28-10-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-10-2003 @ 01:05:
Verslavingsverschijnselen heb ik niet gehad. En de negatieve kanten vond ik niet zo overdreven storend, wel apart. Beetje stoned gevoel soms . EN op een gegeven moment krijg je gewenning en werken ze niet meer (da's mijn idee) en dan stop je vanzelf wel met t geld eraan uit te geven.
ok thanks, dit was nou precies wat ik wilde weten

misschien moet ik mn vragen ook wat duidelijker formuleren maar ik ben nog niet zo gewend aan forummen en zo dus vandaar misschien

met een beetje een stoned gevoel is niks mis lijkt me, maar ik hoor hier allemaal wilde verhalen dat het heel gevaarlijk kan zijn als je een hoge bloeddruk hebt (en ik weet niet of ik dat heb...) en dat je het écht niet langer dan 7 dagen achter elkaar kunt gebruiken...? ik wil gewoon zeker weten dat er niks drastisch mis kan gaan voor ik er mee begin.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 28-10-2003 @ 14:08:
maar doet dat meisje dat ook, ik heb ergens (misschien onterecht) het gevoel dat het ook een roep om aandacht is... en dan zouden we dat meisje (en anderen) als maatschappelijke plicht er van moeten weerhouden... maar dit alles kan ook alleen maar aan mij liggen. iedereen moet zelf weten wat ie doet en voor mijn part snuift ze zich verrot
ik ben het meisje, of heb ik iets gemist?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:58
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-10-2003 @ 08:02:
Maar als je dan zo graag wilt afvallen, neem dan pep en ga ff in de sport school bezig zijn, en je zal zien dat de pep dus optioneel is!
da's nie echt bevordelijk voor je hart; actief fitnessen in combinatie met speed

Bovendien voel je je 2 dagen later nog hartstikke moej
Oud 28-10-2003, 16:01
Evil creature
Evil creature is offline
heroïne
Oud 28-10-2003, 16:10
Verwijderd
AAAAAARGH

zo, kweetniet waarom, irriteer me dood aan dit topic
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:49
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 28-10-2003 @ 14:15:
ok thanks, dit was nou precies wat ik wilde weten

misschien moet ik mn vragen ook wat duidelijker formuleren maar ik ben nog niet zo gewend aan forummen en zo dus vandaar misschien

met een beetje een stoned gevoel is niks mis lijkt me, maar ik hoor hier allemaal wilde verhalen dat het heel gevaarlijk kan zijn als je een hoge bloeddruk hebt (en ik weet niet of ik dat heb...) en dat je het écht niet langer dan 7 dagen achter elkaar kunt gebruiken...? ik wil gewoon zeker weten dat er niks drastisch mis kan gaan voor ik er mee begin.
Ik ken persoonlijk een jongen die 2 maand stacks heeft geslikt. 2 stackers per dag en 5 x per week naar de sportschool. Dit heeft hij 2 maand volgehouden... In die twee maand is hij 30 kilo afgevallen (!!)
Een enorm nadeel van die zooi is, dat je er op langer termijn ontzettend agressief van wordt..
Die jongen had dat ook, op z'n werk kreeg hij met iemand ruzie... Vervolgens heeft hij een frikandel in het hete vet gegooid... *spettters vlogen rond* *Mep* *Klap* *dreun* *auw*

Dát vond ik echt scary, want als d'r iemand altijd 'passief' en rustig is, was hij het wel...
Daarna is hij er gelukkig ook meteen mee gestopt..

Overigens heb je op langer termijn ook steeds meer van die capsules nodig (tolerantie bouw je ervoor op). Ik heb wel 'ns een verhaal gehoord van een vrouw die op een gegeven moment elke dag 12 capsules at en bijna geen effect voelde

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:52
Verwijderd
ja dat klinkt niet zo fijn! ik denk dat je in ieder geval zelf heel goed moet proberen de bijwerkingen in de gaten te houden als je aan zoiets begint. en ik ben nooit een grote fan van drugs geweest, behalve van af en toe een joint.. vandaar dat ik dus zoveel vragen heb
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:52
Verwijderd
ja en tis ook lekker gezond, lekker goed voor je hart, elke dag met stacks afvallen...ga gewoon 2 keer per week hardlopen, als de sportschool te duur is...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:54
Verwijderd
Ware woorden.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:59
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 28-10-2003 @ 17:52:
ja dat klinkt niet zo fijn! ik denk dat je in ieder geval zelf heel goed moet proberen de bijwerkingen in de gaten te houden als je aan zoiets begint. en ik ben nooit een grote fan van drugs geweest, behalve van af en toe een joint.. vandaar dat ik dus zoveel vragen heb
Succes ermee
Die bijwerkingen zoals agressief worden gaan vanzelf weer over als je ermee stopt.. Evenals je gewicht er in no time weer aan zit
Nja, je kunt het altijd proberen/ aan beginnen (en er weer een keer mee stoppen )
Oud 28-10-2003, 17:01
Verwijderd
ik zal mijn ervaringen wel een keer hier posten
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 28-10-2003 @ 17:49:
Overigens heb je op langer termijn ook steeds meer van die capsules nodig (tolerantie bouw je ervoor op). Ik heb wel 'ns een verhaal gehoord van een vrouw die op een gegeven moment elke dag 12 capsules at en bijna geen effect voelde
Dat vind ik dus gewoon stom. Ik betaalde 30 gulden voor 30 capsules, toen de dingen niet meer werkten ben ik er gewoon mee gestopt, ik ga echt niet voor 12 gulden per dag aan die dingen naar binnen werken.

Agressief is het 1e dat ik ervan hoor. Misschien wel dat je nix kunt velen. En dat het er in no time terug aanzit, valt eigenlijk best wel mee. Je bent dan al weer gewend minder te eten en zo dus je gaat je niet meteen volproppen. Gebeurt heel geleidelijk, maar zeker niet de 1e maanden.

Waar je op moet letten MT is gewoon dat je niet te veel hartkloppingen krijgt. Belangrijk is ondanx het aparte gevoel, dat het ook nog prettig blijft aanvoelen, van het moment dat je denkt, kut dit is niet goed, dan stop ermee.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:11
Verwijderd
Thanks voor je reactie Mutant. Ik denk sowieso dat het belangrijk is om heel erg op je eigen lichamelijke reactie te letten bij dit soort dingen, en ik sta verder heel kritisch tegenover drugs dus het is daarom dat ik echt benieuwd ben naar persoonlijke (negatieve) ervaringen met dit spul!

Ik ben van plan ze niet al te lang te gaan gebruiken om er wat kg's af te krijgen en daarna mijn eetpatroon drastisch aan te passen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:03
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-10-2003 @ 11:05:
Agressief is het 1e dat ik ervan hoor.
o dan kwam het dus daardoor
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:44
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 29-10-2003 @ 16:11:
Thanks voor je reactie Mutant. Ik denk sowieso dat het belangrijk is om heel erg op je eigen lichamelijke reactie te letten bij dit soort dingen, en ik sta verder heel kritisch tegenover drugs dus het is daarom dat ik echt benieuwd ben naar persoonlijke (negatieve) ervaringen met dit spul!

Ik ben van plan ze niet al te lang te gaan gebruiken om er wat kg's af te krijgen en daarna mijn eetpatroon drastisch aan te passen.
jij was niet dat meisje dat ik bedoelde, maar vinnet het wel apart
in andere topics kwam je me iets doordachter over.... probeer het gerust, maar pas op je zelf
Oud 09-11-2003, 21:25
madelief84
madelief84 is offline
ik heb ongeveer 2 maanden dagelijks ephedra gebruikt en ben daardoor inderdaad een aantal kilo's afgevallen.
Maar omdat het nou niet bepaald gezond is op die manier (en nogal duur) ben ik ermee gekapt en meteen weer aangekomen.
Dus. je kan beter gewoon meteen je eetpatroon wat aan gaan passen en wat meer bewegen.
Bovendien werd ik van de ephedra behoorlijk opgefokt en trillerig
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 11:35
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
madelief84 schreef op 09-11-2003 @ 22:25:
ik heb ongeveer 2 maanden dagelijks ephedra gebruikt en ben daardoor inderdaad een aantal kilo's afgevallen.
Ben ik ermee gekapt en meteen weer aangekomen.
Bovendien werd ik van de ephedra behoorlijk opgefokt en trillerig
Citaat:
Mutant;
Agressief is het 1e dat ik ervan hoor.
En dat het er in no time terug aanzit, valt eigenlijk best wel mee.
What more can i say?!
(don't take that as an offense, my dear )
Oud 12-11-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 12-11-2003 @ 12:35:
What more can i say?!
(don't take that as an offense, my dear )
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 11:55
coopergirl
coopergirl is offline
@ mutant.....
't spreekt elkaar mijns inziens tegen... (?)
Nja, een ieder reageert er anders op..
(m.b.t. jo-jo-effect & opgefokt/ agressief zijn door epherda op langer termijn)
Oud 12-11-2003, 12:14
Verwijderd
Ja maar idd, voor iedereen anders. Maar ik ken meerdere mensen die stackers hebben gebruikt en vandaar, agressief, is dus het eerste wat ik ervan hoor. Ikzelf niet en anderen die ik ken ook niet.

En bij mij zat het er dus niet in no time terug aan, zoals ik al zei was ik al gewend niet veel meer te eten dus dat deed ik ook niet zomaar weer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten