Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien moet ik mn vragen ook wat duidelijker formuleren maar ik ben nog niet zo gewend aan forummen en zo dus vandaar misschien met een beetje een stoned gevoel is niks mis lijkt me, maar ik hoor hier allemaal wilde verhalen dat het heel gevaarlijk kan zijn als je een hoge bloeddruk hebt (en ik weet niet of ik dat heb...) en dat je het écht niet langer dan 7 dagen achter elkaar kunt gebruiken...? ik wil gewoon zeker weten dat er niks drastisch mis kan gaan voor ik er mee begin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bovendien voel je je 2 dagen later nog hartstikke moej ![]()
||
Citaat:
Een enorm nadeel van die zooi is, dat je er op langer termijn ontzettend agressief van wordt.. Die jongen had dat ook, op z'n werk kreeg hij met iemand ruzie... Vervolgens heeft hij een frikandel in het hete vet gegooid... *spettters vlogen rond* *Mep* *Klap* *dreun* *auw* ![]() Dát vond ik echt scary, want als d'r iemand altijd 'passief' en rustig is, was hij het wel... Daarna is hij er gelukkig ook meteen mee gestopt.. Overigens heb je op langer termijn ook steeds meer van die capsules nodig (tolerantie bouw je ervoor op). Ik heb wel 'ns een verhaal gehoord van een vrouw die op een gegeven moment elke dag 12 capsules at en bijna geen effect voelde ![]()
Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 16:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die bijwerkingen zoals agressief worden gaan vanzelf weer over als je ermee stopt.. Evenals je gewicht er in no time weer aan zit ![]() Nja, je kunt het altijd proberen/ aan beginnen (en er weer een keer mee stoppen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Agressief is het 1e dat ik ervan hoor. Misschien wel dat je nix kunt velen. En dat het er in no time terug aanzit, valt eigenlijk best wel mee. Je bent dan al weer gewend minder te eten en zo dus je gaat je niet meteen volproppen. Gebeurt heel geleidelijk, maar zeker niet de 1e maanden. Waar je op moet letten MT is gewoon dat je niet te veel hartkloppingen krijgt. Belangrijk is ondanx het aparte gevoel, dat het ook nog prettig blijft aanvoelen, van het moment dat je denkt, kut dit is niet goed, dan stop ermee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Thanks voor je reactie Mutant. Ik denk sowieso dat het belangrijk is om heel erg op je eigen lichamelijke reactie te letten bij dit soort dingen, en ik sta verder heel kritisch tegenover drugs dus het is daarom dat ik echt benieuwd ben naar persoonlijke (negatieve) ervaringen met dit spul!
Ik ben van plan ze niet al te lang te gaan gebruiken om er wat kg's af te krijgen en daarna mijn eetpatroon drastisch aan te passen. |
![]() |
||
Citaat:
in andere topics kwam je me iets doordachter over.... probeer het gerust, maar pas op je zelf ![]()
|
![]() |
ik heb ongeveer 2 maanden dagelijks ephedra gebruikt en ben daardoor inderdaad een aantal kilo's afgevallen.
Maar omdat het nou niet bepaald gezond is op die manier (en nogal duur) ben ik ermee gekapt en meteen weer aangekomen. Dus. je kan beter gewoon meteen je eetpatroon wat aan gaan passen en wat meer bewegen. Bovendien werd ik van de ephedra behoorlijk opgefokt en trillerig |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() (don't take that as an offense, my dear ![]()
|
Verwijderd
|
Ja maar idd, voor iedereen anders. Maar ik ken meerdere mensen die stackers hebben gebruikt en vandaar, agressief, is dus het eerste wat ik ervan hoor. Ikzelf niet en anderen die ik ken ook niet.
En bij mij zat het er dus niet in no time terug aan, zoals ik al zei was ik al gewend niet veel meer te eten dus dat deed ik ook niet zomaar weer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen Dumbass | 20 | 13-02-2005 13:17 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |