Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Von dze eerst afgrijselijk.
Nu vind ik het soms wel oke staan, mits leuk gecombineerd etc. 9 van de 10 meisjes die ik er mee zie lopen, hebben trouwens wel hun voeten helemaal onder de tape tegen de blaren van die dingen, en maar zeggen dat ze lekker lopen ![]()
||
Citaat:
(en misschien is't geheugen van shumira niet zo goed)
||
![]() |
Citaat:
maarja boeie.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
opzich kun je wel zeggen, ider zijn ding, meelopeners laat ze lekker normaalben ik er mee eens, maar in de les heb ik last van hun lege gesprekken (ordinair!) en het is ook erg grappig als we ze aanpakken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn gewoon domme wijven als ze het wel dragen terwijl ze het niet mooi vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() underground heeft trouwens ook wel hoge met 9 gespjes, ![]() maar als die van de BW te groot zijn zullen deze dat ook wel zijn
||
![]() |
Citaat:
![]() even kijken hoeveel die bij underground kosten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wow.. Dan kwam ik dus echt geen dag te laat.. Maar ik denk dat je deze ook niet gepast had hoor. En Punch, dat winkeltje naast de Black Widow (nouja, paar huizen verder), doet underground spul.. Ik denk dat je'm daar wel kan bestellen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
eerst vond ik ze lelijk!
toen ging ik ze voor de grap passen en toen vond ik ze nog lelijker!En ze zaten vreselijk! Toen ging ik nog een paar voor de grap passen en die stonden mij en zaten lekker. Nu wil ik die, maar ze zijn duur. Dus ik ga eerst ff langs schoenenreus enzo voor leuke punties. ![]()
|
|