Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet hem eerst nog een paar keer luisteren (ik heb hem al gedownload) voordat ik hem ga halen, tenminste als het de moeite waard is. Je weet tenslotte nooit met Korn........... Ik vond Follow the Leader en Issues trouwens de slechtste CD's van Korn ooit! Korn en Live is Peachy waren de beste. Untouchables...?....... achja....... wat moet ik daarvan denken, paar keer luisteren en het verveeld al. De nieuwe single is wel vet, meer naar de oude richting vind ik en stukken beter dan Did my Time........ das wel een zeiknummer.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind de 1e 4 albums super (Follow The Leader iets minder), maar untouchables vond ik echt een stom album.
Ik heb trouwens T.A.L.I.T.M net gekocht. En voor zover ik hem al heb geluisterd (5 nummers ^ - ^) vind ik hem stukken beter dan Untouchables! En bij Free Record Shop issie maar 15.99 Euro. Vrij weinig geld vind ik, voor een net uitgebrachte CD met bonus DVD ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ok
||
Citaat:
Maar serieus, dit had ik niet verwacht van de FRS! Maar ja, lekker boeiend. Tis geen miskoop ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hap ![]() Issues is wel ok alleen niet urenlang te luisteren ofja dat wel alleen hij verveelt me eerder dan menig ander korn album.
||
Citaat:
Daarbij komt ook wtf heb je het over schande de enige schande zou zijn als ze zich uberhaubt gaan verlagen door zulke nummers te coveren, dit zeg ik makkelijk maar ik besef gelukkig wel dat het mijn smaak is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Legosteentjes zijn ook lelijk maar je kunt er mooie dingen mee bouwen. Kortom regelrecht gapwerk(ookwel inspiratie genoemd ![]() De muziek die korn schrijft en speelt is eigenlijk een hoop schijt maar daar weten ze door uitmuntende samenhang wel een mooi werkje van te kneden.
|
1. Er schijnt een band te zijn in Drenthe die jaren geleden, bij een opdtreden van KoRn, een demo van hun band op het podium gooide.
2. Op de nieuwe cd van KoRn zit in een nummer, een stuk wat een exact kopie is van een stuk uit een nummer van eerder genoemde band uit Drenthe. Volgt u het nog? Ze gaan geld en erkenning eisen in een rechtzaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
skik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Want je zegt dat ze die demo jaren geleden gegeven hebben. Zou Korn echt na al die jaren die demo weer oppakken, luisteren en denken van 'ja dat gebruiken we!'
|
Het schijnt exact hetzelfde te zijn. Een band heeft vaak nog oude ideeen liggen voor nummers die ze dan weer oppakken bij het maken van een nieuwe cd.
||
Citaat:
![]() Ben ik nu gejat? ![]() ![]()
|
KORN's "Take A Look In The Mirror" has sold 96,074 copies in the U.S. in its first, shortened week on the streets, landing the album at No. 19 on next week's The Billboard 200 chart, according to the figures released by Nielsen SoundScan.
"Take a Look in the Mirror", originally due in stores on Nov. 25, had its release date bumped up to Nov. 21 after the group learned that the set had been leaked to the Internet by an "unknown source," according to a press release. The band decided to move up the release date in part because the quality of the version leaked to the Internet was sub par, according to the statement. KORN's last album, "Untouchables", moved 434,000 copies back in June 2002, while their fourth full-length effort, "Issues", shifted 583,785 units in November 1999 tja. welkom in 2002 je kan niet meer dezelfde kloteteksten maken op dezelfde riffs. aardig voor 2 albums.
||
Citaat:
Korn - take a look in the mirror 'het was gewoon tijd voor ons om terug te keren, te hervinden wie we zijn.' aldus korn-zanger jonathan davis elders in deze OOR. Het is in het geval van Korn maar tijd voor één ding: definitief afgeserveerd worden. Ik geef gaarne een voorzet: Take A Look In The Mirror is een lompe, eenvormige, meelijwekkende, onaangename, stupide plaat, gemaakt door een club pijnlijk arrogante stripfiguren onder leiding van de Vader Aller Karikaturen: een zelfdzaam bekrompen en kinderlijk denkend, door wagonladingen coke aangetast papkind dat, na zes Korn-albums, nog steeds niets anders kan dan quasi-verongelijkt brullen over hoezeer hij word gepiepeld, getraumatiseerd, genaaid, gehaat, gepijnigd, geterroriseerd en gewantrouwd. En dat terwijl het er ten tijde van Untouchables (2002) nog zo hoopvol uitzag. Korns vijfde cd was weliswaar een bombastische aangelegenheid, maar bood ook avontuur en een ontluikende hang naar fraaie melodieën. Take a look in the mirror slacht alle mooie verwachtingspatronen meedogenloos af. Hier en daar (Here It Comes Again, de single Did My Time) glinstert nog een fraaie melodie tussen het gebulder, maar voor de rest is het hufterigheid alom, en dan ook nog van een zeldzaam kinderacgtig en provocatief niveau. De woorden fuck en hate zitten - letterlijk - in álle songs, de karakteristieke gitaar/bas-structuren klinken platter en routineuzer dan ooit en die zogenaamde middelvinger naar de platenfirma (Y'all Want A Single) is dusdanig simplistisch uitgewerkt dat ie als illustratief mag gelden voor de beklagenswaardige staat waain Korn anno 2003 verkeert. Zielig plaatje.
|
![]() |
|
|