Advertentie | |
|
![]() |
|
- lief blond piekhaar door de war alsof ie net uit bed is en er niks mee gedaan heeft
- lang, beetje breed - heeeeele lieve vrolijke uitstraling/lach - hele rustige houding - wijde broek zonder merk - shirt van een skatemerk of zoiets of oude [gebreide] slobbertrui - koptelefoon met goede muziek aan - rugzak met de anticon ding die ik ook heb (!) [en zo raakten we in gesprek...] - skateschoenen of old skool gympen gewoon heel nonchalant maar wel sociaal. en toen ik met m in gesprek raakte en we hadden t over bepaalde dingen zei hij precies de dingen die ik ook denk maar die nooit iemand begrijpt. en hij is gewoon de enige die snapt waarom ik dingen doe zoals ik ze doe en hij snapt gewoon hoe ik naar dingen kijk en dat snapt verder nooit iemand, voor mijn gevoel tenminste. ![]()
|
![]() |
Oeh, een beetje een getinte jongen met heel mooie bruine ogen. Halflang haar. Met een beetje een slag erin, heel nonchalant. Een mooie zwarte broek met een vouw erin, onderdeel van een pak, denk ik. Daarop een mooi wit overhempje van Gant ofzo, weet ik niet. Oh ohja, en af en toe schudde hij met z'n hoofd, en dan ging z'n haar echt perfect naar achter.
![]() ![]() Ooh, laatookmaar. ![]()
|
Was wel grappig.. ik had ongeveer hetzelfde aan als een jongen bij me in de studiegroep
Kijk en vergelijk: ik - hij zwarte laarzen - zwarte schoenen lichtbruine broek - lichtbruine broek (echt precies dezefde kleur!) zwart wollen truitje - zwarte coltrui Dussehm we waren helemaal matching ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dit is mijn droommeisje:
- korte haren (kleur maakt me niet echt veel uit, maar als ik moest kiezen, dan zwart). - blauwe ogen. - 1.65 m tot 1.80 m lang. (Dat is dus een stuk groter dan ik ben...) - slank - cup b - gespierde armen ![]() Ohja, en ze moet natuurlijk ook wel op meisjes vallen! Op mij...! ![]() extra wensen: ![]() - tatoeage (maar niet te veel) of piercing in de neus en/of oren - gekleed in leer (broek met top of catsuit) ![]() Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 23:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oehwoehw
- halflang blond haar - beetje baggy broek - bandshirt - zo'n te grote ruitjesblouse ofzo - LEUKE skateschoenen jaja ik zag HEM gisteren bij het station... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
bruin haar stijl of krullen maakt niet uit. bruine ogen, beetje normaal gezicht, leuke kleren, klein beetje gespierd ( ongeveer zoals de gemiddelde 20jarige. en een goede muzieksmaak...
![]() oftewel: omar rodriguez lopez...met een bak ijs alstublieft. ![]()
|
mm er zijn 2 types waar ik op val..
type 1 kisten strakke spijkerbroek bandshirt kam 2 piercings in zn lip lief gezicht erbij......deze ken ik ![]() type 2 wijde ribbroek trui/shirt skateschoenen pukkel(tas) Warrig haar... Lieve ogen Grappig lief hoofd...deze ken ik ook ![]()
|
![]() |
O.
Leraar van vorig jaar dan. (die ik af en toe nog op straat zie) ![]() -haar in zijstreep,nog boven oor, door zijn Armani (of een of andere hippe kapper) geknipt. -sandalen -beetje strak t-shirtje van H&M -longsleeve of vestje -en fiets. Of leraar Engels. ![]() -zwart ploefhaar -beetje vierkant brilletje -all stars of Gola's -beetje baggy donkere jeans broek van G-star -hemd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm ontopic: gisteravond in de kroeg wel een ontzettend mooie meid gezien...wel typisch corporaal type met van die puntschoenen, bovenaan strakke, bij de pijpen beetje wijd uitlopende broek, hip Polo RL-vest, donker haar in 'n knotje. Maar duidelijk een stuk ouder dan ik en duidelijk ook níet meer geïnteresseerd in irritante studentjes ![]() |
![]() |
|
vandaag nog niet buiten geweest
![]() maar wat ik gister zag (een vriend van me: geblondeerd krulhaar met flinke uitgroei zwarte vierkante bril zwarte simpele beetje wijde broek kistjes tshirt weet ik niet meer..zal vast gewoon zijn geweest maar hij heeft van die kleine oogjes, en dan van die wenkbrauwen die hij heel flirterig kan optrekken. en dunne lippen waar dan wel weer een hele grote glimlach uitkomt. en dan de manier waarop hij me altijd: 'sjattie' noemt ![]()
|
|