Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavoured Water
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sorry dat ik niet 1 post maak. |
![]() |
|
ik heb nog een cd van anouk ergens liggen
die eerste...eh, weet niet hoe die heet dat vind ik trouwens erger dan het feit dat ik ook nog die eerste cd van de spice girls heb en een stuk of 3 van de backstreetboys, heheh
Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 12:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Niet echt cd's maar wel in bezit:
Jacques Herb - Manuela Corrie & de Rekels - huilen is voor jou te laat een gedeelte van het Hazes reportoire Marianne Rosenberg - Ich bin wie du een gedeelte van het Luv reportoire Willeke Alberti - Telkens weer etc. ik weet het fout fout fout, maar het heeft gewoon zo'n verdomd lekker meebrulgehalte en me er echt voor schamen doe ik eigenlijk ook niet, eigenlijk is het een stukje algemene ontwikkeling
|
be amazed:
ik heb zowel de oude cd van chistina aguilera als de cd van de spice girls! *jahaa* ook heb ik de cd van toybox (hee die heb ik gekregen) en nog meer singles als captain jack en eeh nou ja cher ook nog! Maar het zijn allemaal oude cd's die ik kreeg toen ik nou eeh 10, 11 was. tegenwoordig heb ik: nirvana, deftones, eeh letters to cleo, amy studt, evanescence, en nog veel meer gemixte. ow en ik hou wel van rockmuziek en zo maar ik vind stripped (de nieuwe van christina) een goeie cd. zo. lachen maar.
|
Verwijderd
|
Ik schaam me voor geen enkele van mijn cd's, ooit zal ik er wel van genoten hebben. Niks mis met genieten
![]() Ik heb wel een aantal cd's die absoluut niet in mijn collectie lijken te passen. Het meeste is metal (zo goed als alle soorten buiten death en black en een fractie gothic), alternatief. En daartussen staat dan ook Norah Jones, Diana Krall, sheryl crow, heather nova,... Heel groot verschil met de andere kost dus. Maar schamen....why? Nu ja, ik heb wel geen ricky martin's, britney spears of whatever dertussen steken, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft ![]() |
![]() |
|
Al mijn non/nu-metal heb ik inmiddels de deur uitgedaan.
Mijn collectie bestaat slechts uit black, death en enkele thrash-metal. Hoewel, ik heb nog ergens een The Offspring - Americana CD liggen. En wat stoere Thunderdome Hardcore, gekregen van DJ Dano himself ![]() Ik was namelijk bevriend met zijn zoon, en daarnaast was die muziek hip heh? ![]()
||
Citaat:
't Zal mij niet zoveel boeien... ik doe er alleen niks meer mee. Kopen, iemand? ![]()
|
Waarom zou je je moeten schamen voor Billy Idol??? Die gast is geniaal! Rebel Yell, WAT een nummer!
Cd's waar ik me volgens anderen voor moet schamen: Pink - misundaztood Sugababes - hole in the head single Justin Timberlake - Justified Sean Paul - dutty rock Beyonce Vanessa Carlton Lil Kim - hardcore Lil Kim - notorious K.I.M. ennuh nog wel meer denk ik...
|
Ik heb een hele verzameling "foute" cd's
![]() - Steps - S Club 7 - Alle cd's van de backstreet boys - N Sync - Spice Girls - Justin timberlake - K-otic - ABBA - singletje van Hanson - 5 singletjes van Backstreet Boys - singletje van Arnhems Gewijs - the braxtons Heb ik nu gewonnen? ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |