Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 16:58
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Seedorf erin was weer gouden wissel.
Oud 15-11-2003, 16:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-11-2003 @ 17:56:
F. de Boer: "We hebben niet slecht gevoetbald".

Nou, ik heb liever een overwinning dan goed voetbal

Dat is echt typisch Nederlands helaas.
Uitwedstrijden spelen op een gelijk spel..en dan thuis hopen op winst..
Daar moeten we eens vanaf en ik hoef ook geen mooie wedstrijd te zien eigenlijk.
Oud 15-11-2003, 17:01
zlatani9
zlatani9 is offline
F*ck het Nederlands elftal ook.. In Israel zijn er weer tig joden vermoord.. vind k eigenlijk wel iets boeienders..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 15-11-2003 @ 18:01:
F*ck het Nederlands elftal ook.. In Israel zijn er weer tig joden vermoord.. vind k eigenlijk wel iets boeienders..
Soort zoekt soort he
Oud 15-11-2003, 17:04
hi
hi is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-10-2003 @ 16:16:
UIT: Schotland 1 - 3 Nederland
THUIS: Nederland 2 - 0 Schotland

Deze uitslagen moeten naar mijn mening toch echt mogelijk zijn... Een gunstigere loting was denk ik ook niet mogelijk voor ons.
haha een elftal kan bijna niet slechter in balans zijn dan die van Dick Advocaat en dan toch denken aan zo'n uitslag . Ik had gehoopt op 1-1 maar dat was eigenlijk te veel verwacht!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:04
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 15-11-2003 @ 18:01:
dat is wel zo en dat is erg, maar dit blijft een sportforum, dus lijkt het me logisch dat het ontopic blijft daarover.

Ik vond Nederland de 2e helft zelf wel aardig spelen, alleen geen afmakers he. Nu komt het echt op de allerlaatste wedstrijd aan......
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:08
de communiceerbeer
Ik zie het al voor me:

Nederland - Schotland 1-0, 120'.
Laatste penalty: Seedorf legt aan..
Oud 15-11-2003, 17:12
zlatani9
zlatani9 is offline
Ik voorspel :

Nederland - Schotland 2-1

Idd.. we liggen eruit jah..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:13
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nederland speelde veel te voorspelbaar... We speelden met vleugels, wat ik goed vond, maar het leek of iedere aanval over de vleugels MOEST gaan. In de 2e helft was er af en toe iemand die het ook eens door het midden probeerde, maar lang niet genoeg.
Davids en Kluivert speelden beiden ontzetten ongelukkig. Een bal aannemen was in de meeste gevallen al te moeilijk voor ze.
Weer moeten we concluderen dat de defentie eigenlijk alleen maar bestaat uit Stam (die er woensdag dus niet bij is). De verdediging is onbetrouwbaar en traag. Ze blijven veel teveel hangen en speelden vandaag veel te nerveus...
De 2e helft was dan wel een stuk beter dan de eerste, goed genoeg was het nog lang niet. Ik denk niet dat je Nederland te weinig inzet kunt verweiten, maar de Schotten speelden het gewoon goed uit. Ze gingen voor iedere bal liggen waardoor normaal voetballen haast onmogelijk was.
We hadden wel minstens een gelijkspel verdiend, maar het zat ons ook zeker niet mee vandaag. Die bal op de lat van van der Meyde bijvoorbeeld was gewoon pech hebben.

Nu moet ik nog maar zien hoe het woensdag zal gaan... De schotten gaan natuurlijk nog verdedigender spelen dan vandaag, en wij moeten het stellen zonder Stam.

Nu wordt het weer een halve week schelden/tieren/'ziejewel'-uistpraken/'ikwisthetwel'-uistpraken. Waaraan ik allemaal niet mee ga lopen doen. Waar ik wel voor ben is dat Advocaat het beste maar onstlagen kan worden, ongeacht de uitslag van Woensdag. Want op deze manier beleefd niemand meer lol aan het kijken naar Oranje (mwa, de Duitser misschien).
Oud 15-11-2003, 17:18
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-11-2003 @ 18:13:
knip
wat een analyse
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:20
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Schotland kon niet eens van Faroër winnen... waar staat Nederland Europees gezien dan nu?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:28
Gatara
Gatara is offline
Volgens mij kunnen de Oranjespelers elkaar gewoon niet uitstaan en is er daarom geen team op het veld

Jee, er stonden 11individuen. Nou misschien 8 individuen. Van der Vaart, Van der Sar en Stam niet meegeteld.

vd meyde was overigens ook wel een vechtertje; maar werd dus door gebrek aan teamwork niet opgevangen.

Ben blij dat Schotland heeft gewonnen Je wilt toch niet voor schut staan tijdens het EK? Dan maar liever niet mee doen, imo.
Oud 15-11-2003, 17:28
Verwijderd
opstelling a.s. woensdag:

v/ Nistelrooij - Makaay
v/d Vaart - Davids - Sneijder - v/d Meyde
v/ Bronckhorst - Cocu - de Boer - Ooijer
v/d Sar

Kluivert die er niks van bakt dus er uit.
Met Sneijder en Davids centraal heb je 2 mensen die de beuk er in gooien.
V/d Vaart voor Overmars.
De rechtermiddenvelder moet v/d Meyde worden, maar Overmars zou je evt. ook kunnen doen.
En in de verdediging 'helaas' de Boer weer. Cocu moet de positie van Stam maar overnemen, wie anders?

Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:30
de communiceerbeer
Citaat:
Gatara schreef op 15-11-2003 @ 18:28:
Ben blij dat Schotland heeft gewonnen Je wilt toch niet voor schut staan tijdens het EK? Dan maar liever niet mee doen, imo.
Er helemaal niet bij zijn, dát is pas voor schut staan.
Oud 15-11-2003, 17:31
PV
PV is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 15-11-2003 @ 18:08:
Ik zie het al voor me:

Nederland - Schotland 1-0, 120'.
Laatste penalty: Seedorf legt aan..
en op dat moment valt in heel NL de stroom uit

ik vond 't best een leuke wedstrijd om naar te kijken eigenlijk het was niet zo slaapverwekkend als voorgaande wedstrijden
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:31
DeGexxte
DeGexxte is offline
er valt niet meer over te zeggen dat dit:

het Ned11tal is gewoon KUT
Oud 15-11-2003, 17:32
hi
hi is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 15-11-2003 @ 18:28:

-------------v/d Sar
van mij mag je je opstelling wel bekend maken. Met alleen van der Sar dan lopen die Schotten helemaal over ons heen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 15-11-2003 @ 18:30:
Er helemaal niet bij zijn, dát is pas voor schut staan.
Dat zie ik dan toch anders Liever nu al na een paar wedstrijden waardeloos gespeeld te hebben eruit gekickt worden; dan nog eens een aantal wedstrijden extra waardeloos spelen en je daarmee voor schut zetten.
Oud 15-11-2003, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 15-11-2003 @ 18:28:
dit slaat idd nergens op.
die duitsers hebben nu al weer zo'n liedje 'Ohne Holland Fahr'n wir zur EM' (lekker origineel trouwens maar ja..)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

v/ Nistelrooij - Makaay
v/d Sar

En in de verdediging 'helaas' de Boer weer. Cocu moet de positie van Stam maar overnemen, wie anders?
MIsschien de verdediger Ricksen? Die speelt i.i.g. bij Glasgow Rangers en heeft enigszins veel ervaring met de Schotten, neem ik aan.
(mits t een beetje getemperd is rond zijn persoon)
Oud 15-11-2003, 18:02
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:

v/ Nistelrooij - Makaay
v/d Sar

Kluivert die er niks van bakt dus er uit.
Met Sneijder en Davids centraal heb je 2 mensen die de beuk er in gooien.
V/d Vaart voor Overmars.
De rechtermiddenvelder moet v/d Meyde worden, maar Overmars zou je evt. ook kunnen doen.

Link

Nou Pierre, laat t maar zien dan...
Oud 15-11-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 15-11-2003 @ 18:48:
MIsschien de verdediger Ricksen? Die speelt i.i.g. bij Glasgow Rangers en heeft enigszins veel ervaring met de Schotten, neem ik aan.
(mits t een beetje getemperd is rond zijn persoon)
Zou idd ook kunnen ja. 't Is ook geen topper vind ik, maar hij speelt in ieder geval wel al een aantal jaren in Schotland, dus misschien dat dat een beter idee is ja.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:23
number9
number9 is offline
76e minuut:

Uit: 10 Patrick Kluivert
In: 18 Roy Makaay

Dik is wel traag van begrip, hij kwam er pas na 76 minuten 8er wat er moest gebeuren .

Alleen dan nog 4 a 5 wedstrijden te laat
Oud 15-11-2003, 18:25
Verwijderd
Ik snap die advocaat niet. Hij weet uit voorgaande wedstrijd dat zo'n spitsenkoppel niet werkt. Hij doet alsof hij het snapt en hij zegt: "geen kluivert- van nistelrooij in de spits" en ja hoor wat staat er weer... echt ongelofelijk. Tuurlijk, als het eindelijk zou werken zou dick de held zijn, maar uit voorgaande wedstrijd weet je als coach toch wel dat het niet werkt. We willen resultaat Dick EN WEL NU!!!

v/d Meyde werd door de presentator bestempeld als een goede vleugelspeler, maar kijk naar zijn rendement: nihil. Hij kreeg een grote kans: wilt ie een mannetje uitspelen. Hij speelt regelmatig z'n mannetje uit, maar de voorzet is steeds klote. Net als de rest: klote. Makaay en van nistelrooij op het laatst met die omhaaltjes, ik werd er schijtziek van. Het middenveld wat er niets van bakte. Verdediging samen gevat in: tikkie-breed.

dubbele gevoelens nu:
ene kant wil ik zo graag dat oranje weer naar een eindtoernooi gaat, maar aan de andere kant denk ik: rot op met dit k*telftal en werk eens aan een elftal (+bondscoach) met spelers die zich wel 100% kunnen inzetten op het veld en zich wel gemotiveerd genoeg voelen om tot einde fel door te vechten.
De enige bikkel in oranje is nu ook nog eens geblesseerd, dus ik heb eerlijk gezegd weinig hoop komende wedstrijd. Het liefst zie ik daar nu fredje bouma, maar dat zit er niet in denk ik...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:11
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Turkije 1-0 achter tegen Estland
Oud 15-11-2003, 19:18
Brutus
Brutus is offline
hmm turkije speelt nog slechter nu
1-0 voor letland
Oud 15-11-2003, 19:18
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-11-2003 @ 20:11:
Turkije 1-0 achter tegen Estland
een vreselijke fout van je, letland is t
Oud 15-11-2003, 19:20
vreselijke fout
Citaat:
Brutus schreef op 15-11-2003 @ 20:18:
een vreselijke fout van je, letland is t
Kan ook

Seedorf in oranje!
Oud 15-11-2003, 20:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-11-2003 @ 19:25:
Ik snap die advocaat niet. Hij weet uit voorgaande wedstrijd dat zo'n spitsenkoppel niet werkt. Hij doet alsof hij het snapt en hij zegt: "geen kluivert- van nistelrooij in de spits" en ja hoor wat staat er weer... echt ongelofelijk. Tuurlijk, als het eindelijk zou werken zou dick de held zijn, maar uit voorgaande wedstrijd weet je als coach toch wel dat het niet werkt. We willen resultaat Dick EN WEL NU!!!

Volgens Advocaat scoorden ze met het duo van Nistelrooij - Kluivert vaker tijdens trainingen dan met de trio Seedorf - van der Vaart - van Nistelrooij. Volgens hem zou het duo momenteel scherper zijn dan de trio en heeft hij daarom voor die opstelling gekozen.

(nouja; moet je ook niet een beetje kijken wie je tegenstander is om te bepalen of ze wel geschikt zijn?)
Oud 15-11-2003, 20:37
Escapism
Escapism is offline
ik snap niet waarom van bronckhorts eruit ging, die vond ik nog best goed spelen (in verhouding)
Oud 15-11-2003, 20:39
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Escapism schreef op 15-11-2003 @ 21:37:
ik snap niet waarom van bronckhorts eruit ging, die vond ik nog best goed spelen (in verhouding)
omdat ze op 't middenveld een man meer nodig hadden. En als je de wedstrijd bekijkt heeft de wissel ook nog best goed uitgepakt. De 2e helft was aanzienlijk beter.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 20:58
Verwijderd
Ongeloofelijk.

Dit had ik echt nooit verwacht. En ik vrees dat het woensdag 2-1 voor Nederland wordt, waardoor de Schotten alsnog doorgaan.

Maar het kan mij niet meer zoveel schelen op dit moment, Advocaat zoekt het maar lekker zelf uit.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:11
tinus11
tinus11 is offline
dit is niet de uitslag waar ik op had gehoopt (en ik denk velen met mij) maar toch is dit een super uitslag:
want als nederland deze wedstrijd had gewonnen hoefde we woensdag niet naar amsterdam te gaan (ikke heb kaartjes!!) of naar frits barend en henk van dorp te kijken, want dan kregen we een we moeten helaas weer spelen potje.

nu krijgen we eindelijk een gemotiveerd elftal te zien dat tracht zich te bewijzen voor het eigen volk

dus kijkt woensdag allen naar het nederlands elftal wat dit word de mooiste wedstrijd die je ooit nog eens te zien krijgt van deze vewende profs
Oud 15-11-2003, 22:44
Verwijderd
Nederland gaat dit echt niet meer goedmaken woensdag Jammer van die reclame: 'See you at/in (weet het niet meer...) Portugal 2004' na de mislukte kwalificatie vorige keer voor het WK; dat gaan ze niet waarmaken
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 23:14
Zaina
Zaina is offline
Nederland was de gehele 2de helft in de aanval. Als ze één keer gas gaven was het al gevaarlijk. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit woensdag niet goed gemaakt wordt. Alhoewel als Advocaat het weer in zijn hoofd haalt om 2 middenvelders op te stellen moet je altijd het ergste vrezen

Iedereen weet dat de Schotten een hecht (verdedigend) middenveld hebben. Als je daar een gelijk aantal tegenover zet krijgen ze de bal moeilijk weg, waardoor de druk heel hoog wordt. Zie de 2de helft waarin Dick zijn domme fouten alsnog goed maakte.

Uit stelt Schotland niks voor. Een simpele overwinning is daar mogelijk. Wat extra inzet (wat nog veruit het moeilijkste voor deze selectie is ) en je maakt een goede kans om naar Portugal te gaan. En als je het niet redt, is het simpel, dan verdien je het niet om daar te staan
Oud 16-11-2003, 11:10
houn
houn is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 15-11-2003 @ 23:11:

nu krijgen we eindelijk een gemotiveerd elftal te zien dat tracht zich te bewijzen voor het eigen volk

[/B]
Dat had ik eigenlijk deze wedstrijd ook al verwacht..beetje laat om je nu nog eens te gaan motiveren..ik zie het zwaar in..we halen het niet
Oud 16-11-2003, 11:44
vreselijke fout
Of die reclame van die voetballende kinderen: ''Volgende keer zijn we er gewoon weer bij''
Oud 16-11-2003, 12:50
hi
hi is offline
Citaat:
Escapism schreef op 15-11-2003 @ 21:37:
---------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Pinksterhaas schreef op 15-11-2003 @ 21:37:
omdat ze op 't middenveld een man meer nodig hadden. En als je de wedstrijd bekijkt heeft de wissel ook nog best goed uitgepakt. De 2e helft was aanzienlijk beter.
---------------------------------------------------------------------------

Jah maar Ooijer kon er toch ook uit? Ooijer had geen directe tegenstander. Dus die had er uit gekunt, volgens mij had Bronckhorst een directe tegenstander. Van Ooijer had totaal geen actie alleen balletje breed (verdedigend deed hij het aardig). Dus das te makkelijk gereageerd dat de wissel goed uitpakte.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:00
Vandal
Vandal is offline
Ach ja
komt wel goed
Bal vd lijn, bal op de lat, mja een handsbal geloof ik ach ja
Stam was iig in aanvallend opzicht om van te smullen
verder zou ik Pi€uro d'r inzitten; die Wilkie won teveel duels door zn lengte..
---------------Vd Sar-----------
Bosvelt-Ooijer-Boer-Bronkhorst
---------Sneijder-Cocu----------
vdMeyde-------------------vdVaart
-------vNistelrooij-Pi-Air---------------

Nu stam geblesseerd is speel k met 4 verdedigers, omdat ik verder niemand in staat acht om 1op1 te spelen; ook reiziger dus niet Bosvelt en Bronckhorst kunnen daarnaast de ruimte die voor hen ligt goed benutten
Middenveld moet voldoende voetballend vermogen hebben, toch maar de iets meer verdedigende Cocu er neerzetten..vd Meyde mag n vrije rol vanaf rechts, want daar viel het meest te halen. vd Vaart kan/mag dit iets behoudender doen vanaf links..

Hup Holland
Oud 16-11-2003, 14:35
boer
boer is offline
misschien scheelt het als advocaat zelf de opstelling maakt en niet aan de spelers vraagt of ze zich goed genoeg voelen om te voetballen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:03
Vandal
Vandal is offline
Bouma en Robben d'rbij
Mja
toch wel terecht
Oud 16-11-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 16-11-2003 @ 16:03:
Bouma en Robben d'rbij
Mja
toch wel terecht
idd, ik zie nu het liefst Bouma invallen voor Stam
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:15
Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-11-2003 @ 19:25:

v/d Meyde werd door de presentator bestempeld als een goede vleugelspeler, maar kijk naar zijn rendement: nihil. Hij kreeg een grote kans: wilt ie een mannetje uitspelen. Hij speelt regelmatig z'n mannetje uit, maar de voorzet is steeds klote. Net als de rest: klote. Makaay en van nistelrooij op het laatst met die omhaaltjes, ik werd er schijtziek van. Het middenveld wat er niets van bakte. Verdediging samen gevat in: tikkie-breed.

dubbele gevoelens nu:
ene kant wil ik zo graag dat oranje weer naar een eindtoernooi gaat, maar aan de andere kant denk ik: rot op met dit k*telftal en werk eens aan een elftal (+bondscoach) met spelers die zich wel 100% kunnen inzetten op het veld en zich wel gemotiveerd genoeg voelen om tot einde fel door te vechten.
De enige bikkel in oranje is nu ook nog eens geblesseerd, dus ik heb eerlijk gezegd weinig hoop komende wedstrijd. Het liefst zie ik daar nu fredje bouma, maar dat zit er niet in denk ik...
Jahoor zet vooral bouma er in!! Dan moeten ze die vetzak eerst maar is laten lijnen anders wordt ie zo voorbij gerend met ze vette pens!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 16-11-2003 @ 18:15:
Jahoor zet vooral bouma er in!! Dan moeten ze die vetzak eerst maar is laten lijnen anders wordt ie zo voorbij gerend met ze vette pens!
stam was idd een stuk dunner
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 16-11-2003 @ 18:15:
Offtopic: Moest je hiervoor die hele tekst quoten ?
Oud 16-11-2003, 20:20
houn
houn is offline
die Espen Johnsen van noorwegen kon trouwens wel een redelijke pot keepen
Oud 16-11-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 16-11-2003 @ 21:20:
die Espen Johnsen van noorwegen kon trouwens wel een redelijke pot keepen
maakte idd een aantal zeer knappe reddingen achter elkaar. Met een slechtere keeper had Noorwegen waarschijnlijk met veel grotere cijfers verloren.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:57
Mitros
Mitros is offline
Ik heb alle wedstrijden gemist omdat ik moest werken, maar van wat ik gehoord heb, heb ik niks gemist
Woensdag zal ik wel kijken, en ik hoop maar dat we het halen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Voor de Uefa zijn sommige uitslagen niet zo gunstig trouwens
Oud 17-11-2003, 07:47
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-11-2003 @ 23:09:
Voor de Uefa zijn sommige uitslagen niet zo gunstig trouwens
idd, zoals het er nu uitziet maken de 'vijf grote' ploegen nog een aardige kans om uitgeschakeld te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten