Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond Nederland de 2e helft zelf wel aardig spelen, alleen geen afmakers he. Nu komt het echt op de allerlaatste wedstrijd aan...... |
![]() |
|
Nederland speelde veel te voorspelbaar... We speelden met vleugels, wat ik goed vond, maar het leek of iedere aanval over de vleugels MOEST gaan. In de 2e helft was er af en toe iemand die het ook eens door het midden probeerde, maar lang niet genoeg.
Davids en Kluivert speelden beiden ontzetten ongelukkig. Een bal aannemen was in de meeste gevallen al te moeilijk voor ze. Weer moeten we concluderen dat de defentie eigenlijk alleen maar bestaat uit Stam (die er woensdag dus niet bij is). De verdediging is onbetrouwbaar en traag. Ze blijven veel teveel hangen en speelden vandaag veel te nerveus... De 2e helft was dan wel een stuk beter dan de eerste, goed genoeg was het nog lang niet. Ik denk niet dat je Nederland te weinig inzet kunt verweiten, maar de Schotten speelden het gewoon goed uit. Ze gingen voor iedere bal liggen waardoor normaal voetballen haast onmogelijk was. We hadden wel minstens een gelijkspel verdiend, maar het zat ons ook zeker niet mee vandaag. Die bal op de lat van van der Meyde bijvoorbeeld was gewoon pech hebben. Nu moet ik nog maar zien hoe het woensdag zal gaan... De schotten gaan natuurlijk nog verdedigender spelen dan vandaag, en wij moeten het stellen zonder Stam. Nu wordt het weer een halve week schelden/tieren/'ziejewel'-uistpraken/'ikwisthetwel'-uistpraken. Waaraan ik allemaal niet mee ga lopen doen. Waar ik wel voor ben is dat Advocaat het beste maar onstlagen kan worden, ongeacht de uitslag van Woensdag. Want op deze manier beleefd niemand meer lol aan het kijken naar Oranje (mwa, de Duitser misschien). ![]() ![]()
|
Volgens mij kunnen de Oranjespelers elkaar gewoon niet uitstaan en is er daarom geen team op het veld
![]() Jee, er stonden 11individuen. Nou misschien 8 individuen. Van der Vaart, Van der Sar en Stam niet meegeteld. ![]() vd meyde was overigens ook wel een vechtertje; maar werd dus door gebrek aan teamwork niet opgevangen. Ben blij dat Schotland heeft gewonnen ![]()
|
Verwijderd
|
opstelling a.s. woensdag:
v/ Nistelrooij - Makaay v/d Vaart - Davids - Sneijder - v/d Meyde v/ Bronckhorst - Cocu - de Boer - Ooijer v/d Sar Kluivert die er niks van bakt dus er uit. Met Sneijder en Davids centraal heb je 2 mensen die de beuk er in gooien. V/d Vaart voor Overmars. De rechtermiddenvelder moet v/d Meyde worden, maar Overmars zou je evt. ook kunnen doen. En in de verdediging 'helaas' de Boer weer. Cocu moet de positie van Stam maar overnemen, wie anders? Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 17:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vond 't best een leuke wedstrijd om naar te kijken eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die duitsers hebben nu al weer zo'n liedje 'Ohne Holland Fahr'n wir zur EM' (lekker origineel trouwens maar ja..) |
![]() |
||
Citaat:
(mits t een beetje getemperd is rond zijn persoon)
||
Citaat:
Link Nou Pierre, laat t maar zien dan... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap die advocaat niet. Hij weet uit voorgaande wedstrijd dat zo'n spitsenkoppel niet werkt. Hij doet alsof hij het snapt en hij zegt: "geen kluivert- van nistelrooij in de spits" en ja hoor wat staat er weer... echt ongelofelijk. Tuurlijk, als het eindelijk zou werken zou dick de held zijn, maar uit voorgaande wedstrijd weet je als coach toch wel dat het niet werkt. We willen resultaat Dick EN WEL NU!!!
v/d Meyde werd door de presentator bestempeld als een goede vleugelspeler, maar kijk naar zijn rendement: nihil. Hij kreeg een grote kans: wilt ie een mannetje uitspelen. Hij speelt regelmatig z'n mannetje uit, maar de voorzet is steeds klote. Net als de rest: klote. Makaay en van nistelrooij op het laatst met die omhaaltjes, ik werd er schijtziek van. Het middenveld wat er niets van bakte. Verdediging samen gevat in: tikkie-breed. dubbele gevoelens nu: ene kant wil ik zo graag dat oranje weer naar een eindtoernooi gaat, maar aan de andere kant denk ik: rot op met dit k*telftal en werk eens aan een elftal (+bondscoach) met spelers die zich wel 100% kunnen inzetten op het veld en zich wel gemotiveerd genoeg voelen om tot einde fel door te vechten. De enige bikkel in oranje is nu ook nog eens geblesseerd, dus ik heb eerlijk gezegd weinig hoop komende wedstrijd. Het liefst zie ik daar nu fredje bouma, maar dat zit er niet in denk ik... |
![]() |
||
Citaat:
(nouja; moet je ook niet een beetje kijken wie je tegenstander is om te bepalen of ze wel geschikt zijn?)
||
Citaat:
|
![]() |
|
dit is niet de uitslag waar ik op had gehoopt (en ik denk velen met mij) maar toch is dit een super uitslag:
want als nederland deze wedstrijd had gewonnen hoefde we woensdag niet naar amsterdam te gaan (ikke heb kaartjes!!) of naar frits barend en henk van dorp te kijken, want dan kregen we een we moeten helaas weer spelen potje. nu krijgen we eindelijk een gemotiveerd elftal te zien dat tracht zich te bewijzen voor het eigen volk dus kijkt woensdag allen naar het nederlands elftal wat dit word de mooiste wedstrijd die je ooit nog eens te zien krijgt van deze vewende profs
|
Nederland was de gehele 2de helft in de aanval. Als ze één keer gas gaven was het al gevaarlijk. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit woensdag niet goed gemaakt wordt. Alhoewel als Advocaat het weer in zijn hoofd haalt om 2 middenvelders op te stellen moet je altijd het ergste vrezen
![]() Iedereen weet dat de Schotten een hecht (verdedigend) middenveld hebben. Als je daar een gelijk aantal tegenover zet krijgen ze de bal moeilijk weg, waardoor de druk heel hoog wordt. Zie de 2de helft waarin Dick zijn domme fouten alsnog goed maakte. Uit stelt Schotland niks voor. Een simpele overwinning is daar mogelijk. Wat extra inzet (wat nog veruit het moeilijkste voor deze selectie is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Jah maar Ooijer kon er toch ook uit? Ooijer had geen directe tegenstander. Dus die had er uit gekunt, volgens mij had Bronckhorst een directe tegenstander. Van Ooijer had totaal geen actie alleen balletje breed (verdedigend deed hij het aardig). Dus das te makkelijk gereageerd dat de wissel goed uitpakte. |
![]() |
|
Ach ja
komt wel goed ![]() Bal vd lijn, bal op de lat, mja een handsbal geloof ik ![]() Stam was iig in aanvallend opzicht om van te smullen ![]() verder zou ik Pi€uro d'r inzitten; die Wilkie won teveel duels door zn lengte.. ---------------Vd Sar----------- Bosvelt-Ooijer-Boer-Bronkhorst ---------Sneijder-Cocu---------- vdMeyde-------------------vdVaart -------vNistelrooij-Pi-Air--------------- Nu stam geblesseerd is speel k met 4 verdedigers, omdat ik verder niemand in staat acht om 1op1 te spelen; ook reiziger dus niet ![]() Middenveld moet voldoende voetballend vermogen hebben, toch maar de iets meer verdedigende Cocu er neerzetten..vd Meyde mag n vrije rol vanaf rechts, want daar viel het meest te halen. vd Vaart kan/mag dit iets behoudender doen vanaf links.. Hup Holland ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |