Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weet het niet allemaal precies meer maar wat ik nog weet zal ik vertellen.
* joost krijgt steeds meer last van zijn straatvrees en komt nu zelfs zijn kamer niet meer uit. Lizzy probeert vanalles maar het lukt haar niet. En uiteindelijk sluit Joost zichzelf op in zijn slaapkamer. * er is ingebroken bij de familie Couwenberg. In het slot zit een stukje van het mes van Carlo en daarom verdenkt Joyce Carlo van de inbraak. Maar hij was de hele avond weg met Kim naar de Sugababes. Hij denkt dat Elvis het gedaan heeft en als hij hem tegenkomt in de Galaxy slaat Carlo Elvis op z'n bek. * Tara organiseert een feest in de Galaxy. * Ariël is terug van Texel en ze blijft. Ze weet alleen nog niet wat ze gaat doen. * Hugo en Kira worden behoorlijk verliefd op elkaar. * Claire aast op de baan die hoogstwaarschijnlijk vergeven wordt aan Renee. Maar Claire doet alles om deze baan te krijgen en ze gaat flirten met Frida om de baan te krijgen. * Niels gaat waarschijnlijk weer voor 4 weken naar India. Claire, Hugo en Arthur zijn het hier niet mee eens en vinden dat Hugo moet gaan. * Bram is aangesteld als hoofd van de kinderafdeling. * Ellen heeft voorweeën gehad, en daarvoor heeft ze een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Maar inmiddels gaat het weer goed met haar. dat was het zo ongeveer dacht ik. aanvulingen zijn altijd welkom! |
![]() |
|
![]() |
Ik vond en vind ONM altijd beter en leuker dan gtst. Zeker de laatste paar jaren, omdat het bij ONM niet alleen maar drama is. Maar de laatste tijd heeft het daardoor niet echt meer een samenhang. Het zijn allemaal kleine verhaallijntjes. Het enige wat nu nog de rode draad is, is de rechtzaak van Carlo, maar die wordt ook nauwelijks genoemd. Wat mij betreft komt er wat meer actie in. Geheimen, intriges of iemand dood, maar niet deze slappe hap.
||
Citaat:
En dat van Carlo vind ik alleen maar saai. Carlo mag d'r vandaag nog uit bij mij!
|
Trouwens een bijzondere manier waarop Ariël vertelde (schreeuwde!) dat ze verkracht is. Zeker als je ook GTST kijkt, waar Sjors juist ontzettend schuw is geworden en niks durft te vertellen tegen iemand.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
charlie verlamd --> joost (bijna) verlamd. sjors verkracht --> ariël verkracht. en zo is het wel vaker geweest ![]() gtst is altijd net ietsje eerder. en @Pla: ik ben inmiddels wel aan de nieuwe Lizzy gewend. Vind dat ze 't leuk doet. Al vond ik die oude Lizzy er wel het best bij passen. ik blijf erbij: Lizzy hoort niet blond te zijn
|
Wat ik me afvraag he.. Als Niels een Belg zou zijn, dan zou ie dus altijd Vlaams moeten praten, maar alstie dan in Nederland bij Aafke en Joyce is dan praat ie vloeiend Nederlands. En andersom ook.. Alstie echt Nederlands is, zou ie dus altijd bij z'n vrouw Vlaams hebben moeten praten..Beetje onzinnig.
Oh en ik ben nu ook wel aan de nieuwe Lizzy gewend. Lizzy heeft wel een beetje een ander karakter aangenomen.. Eerst was Lizzy veel onafhankelijker leek het wel.. Nu probeert ze dat wel, maar t komt niet zo goed over.. Dr nieuwe kapsel/kleur is wel beter. En wat een buitenscenes ineens zeg ![]() ![]()
|
Ze laten nu wel heel duidelijk merken dat het zogenaamd in Amsterdam speelt dan in een of ander fictief plaatsje, vind ik eigenlijk een beetje stom, komt op mij juist een beetje nepper over, dan moeten ze eigenlijk voor elk gebouw een amsterdams gebouw kiezen en dat is volgens mij niet zo
||
Citaat:
Maar ik vind het wel knap hoe hij zo belgisch kan praten, en als hij belgisch is hoe hij zo Nederlands kan praten
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als mijn moeder met d'r zussen en d'r moeder praat, dan gebruikt ze hun accent (ze komen oorspronkelijk uit noord-brabant/limburg), terwijl als ze thuis praat, dan is dat gewoon met een rotterdams accent. en ik vind ONM idd niet passen in Amsterdam. Iedereen kent elkaar.. dat past dus echt niet in zo'n grote stad!
||
![]() |
Citaat:
en over de plaats waar ONM zich afspeelt: Een tijd geleden hadden ze het de hele tijd over Ulft. En dat heb ik ook meerdere keren op post zien staan. Ulft bestaat echt, het ligt ongeveer 10 km. van mijn woonplaats. En het is echt geen stad. Het is een doodnormaal klein dorp (zonder ziekenhuis). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maaaar t zal maybe toch wel weer niet zo zijn, want ze huilt al niet meer zoveel geloof ik ![]()
||
Citaat:
maar idd, was wel erg vanzelfsprekend geweest als ze een huilbaby hadden genomen. Weer een met een depressie, net als Margot. Maar gelukkig, melk doet wonderen ![]()
||
![]() |
Citaat:
en aangezien die post van erg lang terug is, kon ze het ook nog niet precies weten lijkt me coole nick trouwens ![]() Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 10:08. |
![]() |
||
Citaat:
maar de 50.000 euro claim blijft dus staan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Films, TV & Radio |
Onm # 1 Kim-x | 58 | 13-05-2007 10:18 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |