Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat komt door die té perfecte combinatie van metal en bier....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *zat erlangs ![]() ik heb volgens mij niet echt op rare plekken gekotst... in plee's, wasbakken, buiten, oja tijdje trug nog bij iemand achter t huis (ja daar kon ik écht nix aan doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
in bed over mezelf in mijn slaap, voor de discotheek waar ik net uit was geschopt omdat ik te dronken was, over mijn ex-decaan, van 3 hoog naar beneden, in de wc
![]() deze heeft ff een inleiding nodig toen ik nog een klein knijntje was zei mijn mama altijd:"als je moet spugen, moet je dat in de wc doen" op een avond in bed was ik zo ziek en ik voelde het opkomen, en ik sprong uit mijn bed, poogde naar beneden te lopen *flats* hele trap deronder van boven naar beneden ![]() verder nog een keer uit een reactie dat iemand begon te kotsen, das ook niet feestelijk
|
Op straat
![]() Werd in de bus kei erg misselijk (had thuis ook al overgegeven) en haalde het station gelukkig nog net. Daar voelde ik dat ik zou gaan overgeven en liep een restaurant binnen, helaas was het een wc waar je geld in de deur moest doen voordat ie open kon en dat had ik niet. Ik dus naar buiten, plekje achteraf langs het spoor gezocht en daar staan kotsen. Brrr, ik heb echt een zware kotsfobie
|
|