Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik las, ik geloof dat 't in de TrosKompas stond, dat men comedy's minder interessant vindt als mensen er gelukkig in zijn. Zo zou Friends vanaf 't moment dat Chandler en Monica gingen trouwen minder kijkers hebben getrokken en ze noemden ook Will&Grace, nu Grace getrouwd is.
Wat vinden jullie daar eigenlijk van? Is het minder interessant geworden nu Grace een man heeft? Ik vind persoonlijk trouwens van wel, want 't was zo leuk WillGraceJack&Karen. Maar nu met Leo dr bij.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm.. ik weet niet, ik denk niet dat het zozeer komt doordat Grace en Leo getrouwd zijn, meer doordat die combinatie van Grace/Will/Jack/Karen ineens helemaal veranderd, in het begin vond ik het ook minder leuk ja. maar nu vind ik die stukjes tussen Grace en Leo toch ook wel weer leuk
![]() en nou dat dansje! ik ga vrijdag weer kijken ![]() en Will heeft een lekker kontje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind het ook wat minder, maar Karen en Jack blijven grappig!
Ik vond de aflevering waarin Jack ging dansen (in de disco van z'n zoontje geloof ik) master!!! Echt supergrappig! En gister kwam het toch nog wel goed met will en grace. Ik denk dat het wel goed komt. Oh en ik weet eigenlijk niet of Leo er lang in blijft. In het echt is Grace (weet r echte naam niet eens) zwanger (of ze heeft onderhand al een baby) dus het kan zijn dat ze dat in de serie ook wordt... Lijkt me op zich handig, niet zoals in sex & the city... Maar das een ander verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() ik vond die aflevering met kevin bacon nog steeds het leukst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vond het ook echt een van de leukste eps. Madonna was niet bijster goed, maar haar rol was gewoon leuk door karen. want karen was natuurlijk echt helemaal geweldig. Leukste Karen episode denk ik toch wel. Maarja, zei is altijd mijn favo.
ff paar leuke quotes; KAREN: What is this place? It's pretty. [KAREN KNOCKS ON THE GLASS WINDOW OF A DRYER.] KAREN: Where are the fish? JACK: You're right, first he sees The Ring, and then we die! LIZ: So, um, you should know that, you know, I-I like things done a certain way. Just ask Melissa and Keith. They work under me. Like, if they're five minutes late for work, I look at my watch... I look at them... and they just get it. KAREN: Wow. That may have been the greatest day of my life. I love errands. They're like mini adventures for undesirables.
|
nou, ik vond die maculy callkin (je schrijft het vast anders...)
niet echt geweldig. Hij kan niet acteren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Will wordt trouwens wel oud zeg.
||
Citaat:
|
|