Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze zeker?
![]() Dit is de nieuwe site voor deel 2 (kan je alvast de nieuwe deelnemers zien.. ![]() trouwens moet je die benen zien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zitten mooie meisjes bij deel 2 ![]() ![]() En het zijn er nu 12.. deel 1 begon toch met 10 meisjes? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb deel 1 gevolgd vanaf het moment dat er nog maar 9 meisjes over waren. Volgens mij was dat de aflevering dat Katie er uit moest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() adrianne-abony-elyse-katie-nicole-robin-shannon-gisele-tessa kesse, ja dat zijn er 10 hmm misschien word het nog leuker met 12, ik ben wel weer benieuwd naar die audities ![]()
Spoiler
Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 20:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() jezus ![]() ![]() kan zelf ook wel mee doen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 20:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dit vind ik wel een mooi meisje ![]() en zij ziet er een beetje raar uit op de een of andere manier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar heb net in haar fotoboek zitten kijken.. sommige foto's zijn echt lelijk.. terwijl andere juist heel mooi zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar toch zie je bij die 'lelijke eendjes' dat ze toch best wel knap zijn, bijv: qua vorm van het hoofd en de lach en dan niet natuurlijk door de bril en haar, maar je moet maar zo denken dat die dingen weg kunnen.. ![]() maar ja dan heb ik het weer niet over dit soort foto's ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
g*dv*r!!!
denk ik 'oke, niet op die link klikken waarbij de winnares wordt vermeld', dus ik klik op de link om te kijken welke nieuwe deelnemers er zijn voor deel 2. Staat d'r op die klote site een advertentie voor 'the 2004 top model calander' met één van de laatste 3 op de voorkant. Nou, kan d'r natuurlijk vergif op innemen dat dat de winnares is ![]() ![]() Heb ik zó m'n best gedaan om al die spoilers niet te lezen ![]()
||
Citaat:
![]() ik had even moeten vermelden, dat er op de site van deel 2 de winnares word vermeld... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar als je sommige van die oude foto's ziet.. raar dat het dan toch nog zo'n mooie meisjes worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, ik baal wel, want ik heb echt al 20x die spoilers willen lezen en heb het niet gedaan zodat het einde spannend zou blijven ![]() ![]() maar de wereld vergaat niet
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie zijn er ookal weer nog over? Die blonde en Adrienne en Elyse <3 toch?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar om het even ontopic te houden: wheee! Eindelijk komt het weer eens.. 2 weken zonder is echt te lang ![]()
|
wat een rotaflevering, wat een tegenvaller!
alsof ik niet weet hoe het de afgelopen weken verlopen is?! En die ondertiteling.. argh ![]() Bovendien vrees ik dat we volgende week nog zo'n aflevering zullen krijgen; ze waren nu pas op de helft van de deelnemers!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En die ondertiteling was zeker irritant, je gaat automatisch lezen.. Zo kan ik ook wel 9 afleveringen maken van een serie! Gewoon tussendoor even een compilatie maken! ![]()
||
Citaat:
ik heb ooit eens op de belg naar Baantjer gekeken. Zelfs dán lees je nog automatisch de ondertiteling, terwijl het dus gewoon Nederlands was ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Benelux' next topmodel Balance | 156 | 20-11-2009 14:13 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 8 x-spekkie-x | 189 | 27-03-2008 17:10 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 7 PV | 371 | 07-01-2008 20:58 | |
Films, TV & Radio |