|
|
|
|
ik had graag het leven geleden van de een of andere don guan of uh cassanova figuur maar ja ik ben niet al te rijkelijk bedeeld op menig vlak dus ben ik nu nog steeds maagd omdat ik niet mezelf er toe kan zetten uhh gewoon te accepteren dat ik geen lekker ding ben en dat ik genoegen moet nemen met een minder lekker ding zoals ik en uhhh ik wil vooral ja uhh lekker blijven he maar dat lukt niet altijd.. je wordt ouder he.. en uhh tja als je het maar uit blijft stellen
blijft het dan niet vooraltijd verlangen naar die utopie van een perfecte partner terwijl je zelf dan alweer oud en verschrompeld bent en uhhh tja omdat je al die tijd maar zielig hebt lopen verlangen naar dat ideaal zit de kans er ook iet meer in dat de een of andere interessante mokkel voor je hard verdiende spaargeld wil vallen. mijn maagd zijn beschermt mij nog altijd tegen dergelijke praktijken.
|
|
||
|
Citaat:
Anyway, ik ben maagd. En wil dat graag blijven.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben ook nog maagd en ja, soms vind ik het wel vervelend dat ik over dat niet kan meespreken. Ben er best nieuwsgierig naar...alhoewel ik me best tevreden stel met de andere zaken die ik reeds wel geprobeerd heb.
Het is een bewuste keuze die ik soms wel eens beu word, maar ik hou vol. Ik denk wel dat meisjes minder problemen hebben een man te vinden om eens het bed mee in te duiken dan omgekeerd.
|
|
|
|
|
|
Ikke ben lekker geen maagd meer, en ben er blij om.
had eigelijk wel liever gewillen dat ik was ontmaagd door mn huidge vriendje.. had me heel wat tranen bespaart.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Voor de meiden/jonge vrouwen... Shitonya | 96 | 29-06-2004 02:55 | |
| Seksualiteit |
weleens met een hoer geneukt? guest724 | 169 | 30-05-2004 11:34 | |
| Seksualiteit |