![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd. Gevaar met tosti's is wel, dat je geneigd bent om er meer beleg op te doen, dan met gewone boterhammen..nouja, ik wel iig. Maarja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en bedankt voor de tip van het water drinken, I'll keep tryin' en ik heb een extra motivatiemiddel; ik heb in februari een gala en dan wil ik er 5kilo af hebben... dacht dat dat wel een reële doelstellin gwas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oeh jongens ik ben nu bezig met de 'administratie' van mn profielwerkstuk en het ziet er goed uit ![]() Echt superbedankt allemaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat ik besluit om voorlopig maar even te stoppen met lijnen (als ik dat kan, ik blijf op mn eten letten). Mn moeder heeft oliebollen gekocht (speciaal voor mij en mn broertje
![]()
|
Verwijderd
|
help mij *grijnst*
we hebben nu 2 weegschalen in de badkamer staan, en de één is mij meer gezind dan de ander: deze geeft namelijk een kilo minder aan. nou weet ik niet meer wat ik geloven moet ![]() *gaat overigens goed, ik kom niet aan. afvallen gaat heel traag, ga er nu na de sinterklaastijd weer beter op letten. dan maar geen oliebollen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() sorry reageer maar niet, moet gewoon even een keer gelijk hebben :/ |
![]() |
|
ik ben het met wishfuldreaming eens...
maar goed, met mij gaat het op het moment goed ![]() ![]()
|
![]() |
okay, morgen... morgen ga ik beginnen
![]() ![]() O ja, vraagje aan Muziekvlinder, vind je zo'n roeiapparaat goed werken dan? Ik heb er ook eentje thuis en heb het weleens een blauwe maandag geprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het zinvol was... Hoe lang doe je t dan per keer? En roei je gewoon rustig ofzo? Misschien toch maar weer een keertje proberen....
|
![]() |
Heey, daar was ik weer
![]() ![]() Volgende week en de twee weken kerstvakantie ga ik lekker weer sporten enzo en een gezond eetpatroon oppakken. Na die drie weken ga ik me wegen en op mijn verjaardag (10 maart) wil ik dan 60 kilo wegen. Ik weet niet precies wat ik nu weeg, denk rond de 65. Moet kunnen toch ![]() Zooooo, ik ga sinaasappeltjes persen (lang leve het gezonde leven!) Succes allemaal ![]()
|
![]() |
Hallo allemaal
Ik hou mijzelf voor om vanaf januari te beginnen met lijnen ![]() Het punt is alleen, dat ik nu al heel erg let op wat ik eet. Ik snoep ook al veel minder. Een echt dieet heb ik niet nodig, maar wel beweging. En ik haat sport. Iemand nog verder ideetjes? Voor mijn gevoel is het zo uitzichtloos. Ik wil nog minstens 10 kilo afvallen. Weeg nu 61 en ben 1 meter 65. Iemand, iemand tips? Ben bang dat ik alleen kan afvallen door mijzelf te gaan uithongeren, of iets in die trant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sporten is leuker als je een sport doet die niet echt prestatiegericht is, zoals zonder wedstrijd zwemmen of skeeleren, en dan samen met iemand anders. Je kent vast wel iemand die ook wil afvallen of die een betere conditie wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet ik eigenlijk wel afvallen? Ik ben 63 (misschien nu 64 door de chocoladeletters etc.) kg en ben 1.79 m. Volgens bmi heb ik een gezond gewicht, maar er mag nog wel wat af (ook wel wat bij okay). Ik ben er nog niet helemaal over uit (vooral omdat dieten bij mij nooit werken) en wil denk ik 2 kilo kwijtraken (maar eigenlijk wil ik wat onder de 60 wegen, maar dan moet ik streng op dieet ![]()
|
![]() |
Ben ongesteld en heb mezelf volgepropt.
Heb de laatste 3 dagen dit gegeten (excl. gewone maaltijden) - 3 Betweens - 2 chocoladerepen - Pak Snack-a-Jacks - Pak met zoute sticks - 2 kano's - Plakken cake en oude wijven koek - Vette kaas - Kinderbueno En vast nog wel meer. Als ik 't hier zo neer zet zie ik pas hoeveel het eigenlijk is. 't Gaat helemaal mis, ik zie hier nooit een eind aan komen. |
![]() |
|
Uhhm met mij gaat het héél slecht
![]() ![]() ![]() Ontgroening was superkut, maar wel heel goed voor mijn figuur ![]() Gisteren overdag weinig gegeten maar 's avonds echt véél te veel. Eerst naar de mac, wat al niet goed was..maar daarna gingen we blowen (keertje proberen) en ik heb dus een hele zak cassaves (goddelijke soort scherpe kroepoek) leeggegeten plus een zakje van die anti flu-snoepjes. Ik word altijd wakker met honger, maar vandaag tot 14.00 gewoon niks hoeven eten omdat ik nog steeds misselijk was..daarna een broodje tonijnsalade en wat frietjes en ben nog steeds misselijk eerlijk gezegd. Ik moet echt eens gezonder eten, het is de afgelopen twee weken echt bijzonder erg. K ga mijn leven beteren en twee kilo afvallen ![]() Maar verder heb ik echt een geweldige tijd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet eigenlijk ook wel dat ik niet te dik ben (krijgs zelfs regelmatig te horen dat ik erg slank ben), maar ik ben er zelf nog niet van overtuigd
||
Citaat:
Heb je ook geen dagen dat je denkt van : " hmm, goh, eigenlijk ben ik niet eens zo heeel erg lelijk... " Of iets in die richting? |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen accepteer ik mezelf nu veel meer en vind ik mezelf ook niet lelijk meer (gelukkig maar, lost een hoop problemen op). Maar het hangt erg van m'n bui af en het enige waar ik nu nog een beetje mee zit is m'n gewicht (al wisselt dat ook wel). Misschien moet ik gaan sporten, sinds ik dit schooljaar 6 uur minder ben gaan sporten per week heb ik ook het idee dat ik veel meer op m'n gewicht moet letten.
|
Verwijderd
|
maat 27 en 29?
*mond valt open* jeumig.. ik wist niet eens dat dat bestond ![]() hm.. nou ja. wel dus. Ik pas daar noooooit in en heb daar ook nooit ingepast volgens mij ( ![]() mnougoed.. ik heb dan wel de meest voorkomende damesmaat, 40 dus.. maar toch ben ik niet tevreden. Maar ik doe hard mn best om gezond te eten en af te vallen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik doe het nu 3/4 keer per week, 15-20 minuten per keer, op een vast tempo (niet te langzaam en niet te snel). Dan ben ik daarna wel doodmoe. Als ik stop dan voel ik het ook echt in mijn dijen, zo'n brandgevoel, dus het moet dan wel werken denk ik. Het stomme is dat het een paar maanden duurt voordat je echt verschil begint te zien, maar helpen doet het altijd
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
ephedra artez | 1 | 05-03-2004 17:32 | |
Eten & Drinken |