Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2003, 13:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
bruin brood ipv wit brood, dat verschil zoals je zei qua tosti's is idd minimaal
mijn punt is dat gesmolten kaas héél vet is, vetter dan een normaal plakje. het is maar een temperatuursverschil, maar ik calorieen scheelt het schijnbaar enorm. daarom zijn tosti's (met gesmolten kaas) dus een min met het lijnen
Oud 05-12-2003, 13:19
Verwijderd
Gesmolten kaas voelt inderdaad zeer vet,
Maar dit is slechts schijn, dus belet
Jezelf niet om je kaas te warmen,
Het zal er niet om calorieverrijken of verarmen.
Gesmolten of niet, maakt niets uit,
Er komt geen extra vet in en gaat ook geen vet uit.
Oud 05-12-2003, 13:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-12-2003 @ 14:19:
dat dacht ik ook ja.
Oud 05-12-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 05-12-2003 @ 14:24:
dat dacht ik ook ja.
Ik ook. 'k zou ook niet weten hoe er opeens meer calorieën in zouden kunnen komen (zie ook bloempjuhs vergelijking met een glas water).
Oud 05-12-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-12-2003 @ 14:15:
bruin brood ipv wit brood, dat verschil zoals je zei qua tosti's is idd minimaal
Dat verschil maakt echt wel uit, bruin brood is gewoon veel gezonder.
Dat is iig wat ze mij altijd hebben verteld (incl. diëtistes).
Oud 05-12-2003, 15:10
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 05-12-2003 @ 14:38:
En het vult veel meer
en beter voor de stoelgang
Oud 05-12-2003, 21:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Volgens mij kan het idd niet vetter worden maar als je de kaas verwarmt en dan het vet er af dept met een stukje keukenpapier dan is het wel al minder vet.
Oud 06-12-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:

Idd. Gevaar met tosti's is wel, dat je geneigd bent om er meer beleg op te doen, dan met gewone boterhammen..nouja, ik wel iig. Maarja
Oud 06-12-2003, 17:46
sublime
sublime is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-11-2003 @ 22:14:
ah nee oke maar ook kleine beetjes helpen

Dieten zonder sport gaat waarschijnlijk minder snel en je wordt er ook waarschijnlijk zo niet gemotiveerd van..

nog een tip: haal die anderhalve liter water per dag. Scheelt zoooo veel
hm toch maar proberen extra te blijven bewegen dan, he

en bedankt voor de tip van het water drinken, I'll keep tryin'

en ik heb een extra motivatiemiddel; ik heb in februari een gala en dan wil ik er 5kilo af hebben... dacht dat dat wel een reële doelstellin gwas
Oud 07-12-2003, 11:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
sublime schreef op 06-12-2003 @ 18:46:
hm toch maar proberen extra te blijven bewegen dan, he

en bedankt voor de tip van het water drinken, I'll keep tryin'

en ik heb een extra motivatiemiddel; ik heb in februari een gala en dan wil ik er 5kilo af hebben... dacht dat dat wel een reële doelstellin gwas
Dat is een prima doelstelling

Oeh jongens ik ben nu bezig met de 'administratie' van mn profielwerkstuk en het ziet er goed uit
Echt superbedankt allemaal.
Oud 07-12-2003, 18:25
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
lang niets laten horen, mr ik ging op de weegschaal staan en ben gewoon 3 kilo afgevallen!
Hoe ik het heb gedaan? Geen id!
Oud 07-12-2003, 19:23
Verwijderd
oooow, 2 chocoladeletters gehad. ben nou misselijk vreemd, k voel me altijd tonnen zwaarder als ik snoep enzo. terwijl ik weet dat het niet veel kwaad kan als je matig snoept.
Oud 08-12-2003, 09:46
Miracle
Miracle is offline
Pff, het lijnen gaat slecht. Ik kan geen goed ritme vinden van eten, snoepen en niet eten. Vorige week was echt een ramp.

Nu heb ik buikgriep, en kan niks eten, gelukkig dan val ik weer een beetje af
Oud 08-12-2003, 09:53
**Lololo**
**Lololo** is offline
Ik heb me van t weekend helemaal volgegeten met chocoladepepernoten, banketstaaf en chips
En toch ben ik maar 1 ons bijgekomen vanaf vrijdag. Das toch een goede motivatie om door te gaan
Oud 08-12-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 08-12-2003 @ 10:46:
*knip*
jij hebt een prachtige avatar

Goed, morgen gaan we weer gezond doen. de letters zijn op, dus het kan weer es kijken of we ze er weer af kunnen lijnen. *klonk zij opgewekt* ik wil echt nog een aantal kilo's kwijt.
Oud 08-12-2003, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-12-2003 @ 12:38:

Oeh jongens ik ben nu bezig met de 'administratie' van mn profielwerkstuk en het ziet er goed uit
Echt superbedankt allemaal.
Mijn laatste info voor je zit in een PM
Oud 09-12-2003, 16:34
Mara
Mara is offline
Ik heb een eetbui gehad en me eraan overgegeven (volgens mij klopt deze zin niet helemaal..).
Maar ik heb er dus niks tegen gedaan, heb gewoon ongelofelijk veel geschranst.

Ik walg momenteel van mijzelf.
Oud 10-12-2003, 14:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat ik besluit om voorlopig maar even te stoppen met lijnen (als ik dat kan, ik blijf op mn eten letten). Mn moeder heeft oliebollen gekocht (speciaal voor mij en mn broertje ) en met de kerstdagen op komst denk ik dat het beter is om nu even te stoppen en in januari maar weer eens beginnen. Ik blijf wel gewoon op mn eten letten maar ik ga niet 10x nadenken over ieder tussendoortje dat ik eet denk ik.
Oud 10-12-2003, 18:17
Verwijderd
help mij *grijnst*

we hebben nu 2 weegschalen in de badkamer staan, en de één is mij meer gezind dan de ander: deze geeft namelijk een kilo minder aan. nou weet ik niet meer wat ik geloven moet

*gaat overigens goed, ik kom niet aan. afvallen gaat heel traag, ga er nu na de sinterklaastijd weer beter op letten. dan maar geen oliebollen ofzo.
Oud 11-12-2003, 17:16
WishfulDreaming
Ik ging zomaar voor de grap even op een weegschaal staan met kleren aan vandaag in een winkel en ik woog zo'n 7 kilo minder dan ik anders zou wegen zonder zoveel kleren aan

Wat moet ik daar nou meeeeee

En ik ga ook wel weer lijnen. In mn volgende leven. damnit.
Oud 11-12-2003, 17:24
Miracle
Miracle is offline
"Je wordt niet dik van eten, maar van niet bewegen"

Aldus een (van zichzelf) super slank meisje, ik vond het cool.

Het klopt wel, ik weet wat ik moet doen..
Oud 11-12-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 11-12-2003 @ 18:16:
Ik ging zomaar voor de grap even op een weegschaal staan met kleren aan vandaag in een winkel en ik woog zo'n 7 kilo minder dan ik anders zou wegen zonder zoveel kleren aan

Wat moet ik daar nou meeeeee

En ik ga ook wel weer lijnen. In mn volgende leven. damnit.
Je weegt minder...wat is dan het probleem? (Of wil je dat niet?)
Oud 11-12-2003, 18:22
WishfulDreaming
Citaat:
Leonoor schreef op 11-12-2003 @ 18:49:
Je weegt minder...wat is dan het probleem? (Of wil je dat niet?)
Ik weet niet meer wat ik moet geloven
Oud 11-12-2003, 18:23
WishfulDreaming
Citaat:
dreen schreef op 11-12-2003 @ 18:24:
"Je wordt niet dik van eten, maar van niet bewegen"

Aldus een (van zichzelf) super slank meisje, ik vond het cool.

Het klopt wel, ik weet wat ik moet doen..
Klopt maar half, als je je aan de 3 maaltijden per dag houdt, word je er niet dik van nee maar als ik teveel eet word ik dikker hoor...
Oud 11-12-2003, 18:44
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 11-12-2003 @ 19:23:
Klopt maar half, als je je aan de 3 maaltijden per dag houdt, word je er niet dik van nee maar als ik teveel eet word ik dikker hoor...
zolang je maar genoeg beweegt, krijg je dat er wel weer af... lijkt me
Oud 11-12-2003, 19:59
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
dreen schreef op 11-12-2003 @ 19:44:
Dat heeft met je setpoint oid te maken. Op het moment dat je voldoende/gezond eet, én genoeg beweegt, is de kans om (te) dik te worden idd vrij klein.
Oud 11-12-2003, 20:04
WishfulDreaming
Citaat:
dreen schreef op 11-12-2003 @ 19:44:
Dus als iemand minstens 2 chocoladerepen per dag meer eet en hij beweegt wel genoeg krijgt ie het er weer af? Mag ie hard bewegen

sorry reageer maar niet, moet gewoon even een keer gelijk hebben :/
Oud 12-12-2003, 13:29
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben het met wishfuldreaming eens...

maar goed, met mij gaat het op het moment goed 2 weken ongeveer denk ik, probeer elke dag te roeien (doe ik zeker 5 keer per week) en ik doe elke dag 20 van die korte (moeilijkere) situps. en ik eet geen chips meer, minder sausjes, geen snoep...af en toe wel een tussendoortje, mijn moeder kocht een week geleden een oliebol en die eet ik dan wel gewoon op. geen cola meer of dr.pepper, vanaf nu alleen maar light drankjes. ik merk het wel in mn buik, mijn spijkerbroek zit om mijn middel wat losser. jammer genoeg niet bij mn dijen en billen nog, hopelijk komt dat nog
Oud 13-12-2003, 10:28
Verwijderd
bwaah, december is een kutmaand
ik eet veel te veel
mjahgoed.. er staat weer een kruis op mn hand dat me eraan moet herinneren dat ik niet teveel mag eten *grinnikt*
heeft al eerder gewerkt
Oud 13-12-2003, 10:48
shut*up
shut*up is offline
okay, morgen... morgen ga ik beginnen .. Wordt nu echt tijd, ik word echt langzaam steeds een kilootje zwaarder, mn broeken gaan steeds ietsie strakker zitten ... Ga proberen lekker veel te sporten en weinig te snoepen en gezond te eten..

O ja, vraagje aan Muziekvlinder, vind je zo'n roeiapparaat goed werken dan? Ik heb er ook eentje thuis en heb het weleens een blauwe maandag geprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het zinvol was... Hoe lang doe je t dan per keer? En roei je gewoon rustig ofzo? Misschien toch maar weer een keertje proberen....
Oud 13-12-2003, 12:15
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Heey, daar was ik weer . Ik heb een tijdje heel slecht gedaan maar ga nu het rechte pad weer zoeken .

Volgende week en de twee weken kerstvakantie ga ik lekker weer sporten enzo en een gezond eetpatroon oppakken. Na die drie weken ga ik me wegen en op mijn verjaardag (10 maart) wil ik dan 60 kilo wegen. Ik weet niet precies wat ik nu weeg, denk rond de 65. Moet kunnen toch ?

Zooooo, ik ga sinaasappeltjes persen (lang leve het gezonde leven!) Succes allemaal .
Oud 14-12-2003, 16:26
runningwild
runningwild is offline
Hallo allemaal

Ik hou mijzelf voor om vanaf januari te beginnen met lijnen Geen idee of het lukt.
Het punt is alleen, dat ik nu al heel erg let op wat ik eet. Ik snoep ook al veel minder.
Een echt dieet heb ik niet nodig, maar wel beweging. En ik haat sport. Iemand nog verder ideetjes?
Voor mijn gevoel is het zo uitzichtloos. Ik wil nog minstens 10 kilo afvallen. Weeg nu 61 en ben 1 meter 65.
Iemand, iemand tips?
Ben bang dat ik alleen kan afvallen door mijzelf te gaan uithongeren, of iets in die trant
Oud 14-12-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Kaya schreef op 14-12-2003 @ 17:26:
Ik wil nog minstens 10 kilo afvallen. Weeg nu 61 en ben 1 meter 65.
Minstens 10? Ik zou het eerder op maximaal 10 houden, als ik jou was. 51 kilo bij 1.65 is al vrij weinig, ik denk dat een kilo of 55 mooier staat.

En sporten is leuker als je een sport doet die niet echt prestatiegericht is, zoals zonder wedstrijd zwemmen of skeeleren, en dan samen met iemand anders. Je kent vast wel iemand die ook wil afvallen of die een betere conditie wil.
Oud 15-12-2003, 14:09
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik heb net een chocolade hazelnoot letter van de hema op en heb nu maar besloten dat ik toch maar op dieet moet..
Af en toe ben ik hopeloos, maar ik zie wel hoe lang ik dit vol ga houden.
Oud 15-12-2003, 15:35
WishfulDreaming
Ik kan maar niet van eten afblijven lalalalalaaaaaa en dan ben ik ook nog ongesteld lalalalaaaaaaaa maar gelukkig beweeg ik veel en drink ik veel water :/ Verdomme.

Divina: Ik zou nog even 2 a 3 weekjes wachten als ik jou was
Oud 15-12-2003, 18:39
runningwild
runningwild is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-12-2003 @ 19:01:
Minstens 10? Ik zou het eerder op maximaal 10 houden, als ik jou was. 51 kilo bij 1.65 is al vrij weinig, ik denk dat een kilo of 55 mooier staat.

En sporten is leuker als je een sport doet die niet echt prestatiegericht is, zoals zonder wedstrijd zwemmen of skeeleren, en dan samen met iemand anders. Je kent vast wel iemand die ook wil afvallen of die een betere conditie wil.
Ja, ik denk dat ik ga zwemmen. Eens zien wat daarvan komt
Oud 15-12-2003, 20:17
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 15-12-2003 @ 16:35:
Divina: Ik zou nog even 2 a 3 weekjes wachten als ik jou was
Hehe, als het een succesvol dieet moet worden wel.

Moet ik eigenlijk wel afvallen? Ik ben 63 (misschien nu 64 door de chocoladeletters etc.) kg en ben 1.79 m. Volgens bmi heb ik een gezond gewicht, maar er mag nog wel wat af (ook wel wat bij okay). Ik ben er nog niet helemaal over uit (vooral omdat dieten bij mij nooit werken) en wil denk ik 2 kilo kwijtraken (maar eigenlijk wil ik wat onder de 60 wegen, maar dan moet ik streng op dieet).
Oud 15-12-2003, 20:18
Mara
Mara is offline
Ben ongesteld en heb mezelf volgepropt.
Heb de laatste 3 dagen dit gegeten (excl. gewone maaltijden)

- 3 Betweens
- 2 chocoladerepen
- Pak Snack-a-Jacks
- Pak met zoute sticks
- 2 kano's
- Plakken cake en oude wijven koek
- Vette kaas
- Kinderbueno

En vast nog wel meer.
Als ik 't hier zo neer zet zie ik pas hoeveel het eigenlijk is. 't Gaat helemaal mis, ik zie hier nooit een eind aan komen.
Oud 15-12-2003, 20:49
WishfulDreaming
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-12-2003 @ 21:18:
Hmm
Kind, ga asjeblieft om hulp vragen want het gaat niet goed zo niet door het eten zelf, maar door je houding ertegenover.
Oud 16-12-2003, 16:20
stout!
stout! is offline
Uhhm met mij gaat het héél slecht. Heb me afgelopen weekend gewogen; 55,5 en ben dus al 3 kilo aangekomen sinds ik op mezelf woon. Vooral de laatste tijd, ik kan me echt heel slecht inhouden. Vergeleken met sommige vriendinnen van me (10 kilo) valt het echt supermee, maar voel me toch net iets minder lekker in mijn vel dan aan het begin van het studiejaar.
Ontgroening was superkut, maar wel heel goed voor mijn figuur. Dat is echter al weer een hele tijd geleden en enkel het feit dat ik geen bier drink, heeft me gered van de totale ondergang.
Gisteren overdag weinig gegeten maar 's avonds echt véél te veel. Eerst naar de mac, wat al niet goed was..maar daarna gingen we blowen (keertje proberen) en ik heb dus een hele zak cassaves (goddelijke soort scherpe kroepoek) leeggegeten plus een zakje van die anti flu-snoepjes. Ik word altijd wakker met honger, maar vandaag tot 14.00 gewoon niks hoeven eten omdat ik nog steeds misselijk was..daarna een broodje tonijnsalade en wat frietjes en ben nog steeds misselijk eerlijk gezegd. Ik moet echt eens gezonder eten, het is de afgelopen twee weken echt bijzonder erg.
K ga mijn leven beteren en twee kilo afvallen! Ja!

Maar verder heb ik echt een geweldige tijd!
Oud 16-12-2003, 16:49
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-12-2003 @ 21:18:
Ben ongesteld en heb mezelf volgepropt.
Heb de laatste 3 dagen dit gegeten (excl. gewone maaltijden)

- 3 Betweens
- 2 chocoladerepen
- Pak Snack-a-Jacks
- Pak met zoute sticks
- 2 kano's
- Plakken cake en oude wijven koek
- Vette kaas
- Kinderbueno

En vast nog wel meer.
Als ik 't hier zo neer zet zie ik pas hoeveel het eigenlijk is. 't Gaat helemaal mis, ik zie hier nooit een eind aan komen.
Ach, dat in drie dagen. Dat is nog niet zo erg. Het ligt er trouwens wel aan op welke manier je het naar binnen werkt. Snoep je de hele dag door of gaat het in buien? Af en toe moet je jezelf misschien ook gewoon lekker loslaten en nemen waar je behoefte aan hebt. Zeggen tegen jezelf dat het niet mag werkt vaak genoeg averechts. Vertel jezelf gewoon dat je mag snoepen. Je mag calorieën binnen krijgen, je mag zelfs dik worden. Het kan helpen het op die manier los te laten.
Oud 16-12-2003, 16:50
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 15-12-2003 @ 21:17:
Hehe, als het een succesvol dieet moet worden wel.

Moet ik eigenlijk wel afvallen? Ik ben 63 (misschien nu 64 door de chocoladeletters etc.) kg en ben 1.79 m. Volgens bmi heb ik een gezond gewicht, maar er mag nog wel wat af (ook wel wat bij okay). Ik ben er nog niet helemaal over uit (vooral omdat dieten bij mij nooit werken) en wil denk ik 2 kilo kwijtraken (maar eigenlijk wil ik wat onder de 60 wegen, maar dan moet ik streng op dieet).
Het klinkt heel erg gezond en heel erg leuk. Gewoon een meisje met een gezond figuur lijkt me.
Oud 16-12-2003, 17:40
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 16-12-2003 @ 17:50:
Het klinkt heel erg gezond en heel erg leuk. Gewoon een meisje met een gezond figuur lijkt me.
dankje ,
ik weet eigenlijk ook wel dat ik niet te dik ben (krijgs zelfs regelmatig te horen dat ik erg slank ben), maar ik ben er zelf nog niet van overtuigd
Oud 17-12-2003, 12:29
ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 16-12-2003 @ 18:40:
dankje ,
ik weet eigenlijk ook wel dat ik niet te dik ben (krijgs zelfs regelmatig te horen dat ik erg slank ben), maar ik ben er zelf nog niet van overtuigd
Maar je kijkt ook heel anders tegen jezelf aan dan andere mensen. Vooral als je in oashokjes ofzo staat, bah, dan lijk ik echt dik. Maar ik bedoel, als je zonder dat je erom vraagt, te horen krijgt dat je slank bent, is dat echt zo... Ik heb een tijd geprobeerd te lijnen, nee, dat is me niet zo goed bevallen. Ik viel niets af, ik werd ook niet dunner. Ik at gewoon minder... Ik ben dan misschien de dunste niet, maar zolang ik ook niet erg dik ben ofzo, is het prima. Ik pas nog steeds in maatje 27, en zit nog onder de 60 kilo. (Ik ben dan wel een stukje kleiner dan jij he...)...
Heb je ook geen dagen dat je denkt van : " hmm, goh, eigenlijk ben ik niet eens zo heeel erg lelijk... " Of iets in die richting?
Oud 17-12-2003, 18:25
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
ZIJ schreef op 17-12-2003 @ 13:29:
Maar je kijkt ook heel anders tegen jezelf aan dan andere mensen. Vooral als je in oashokjes ofzo staat, bah, dan lijk ik echt dik. Maar ik bedoel, als je zonder dat je erom vraagt, te horen krijgt dat je slank bent, is dat echt zo... Ik heb een tijd geprobeerd te lijnen, nee, dat is me niet zo goed bevallen. Ik viel niets af, ik werd ook niet dunner. Ik at gewoon minder... Ik ben dan misschien de dunste niet, maar zolang ik ook niet erg dik ben ofzo, is het prima. Ik pas nog steeds in maatje 27, en zit nog onder de 60 kilo. (Ik ben dan wel een stukje kleiner dan jij he...)...
Heb je ook geen dagen dat je denkt van : " hmm, goh, eigenlijk ben ik niet eens zo heeel erg lelijk... " Of iets in die richting?
Maat 27 is wel klein, ik heb 29.
Over het algemeen accepteer ik mezelf nu veel meer en vind ik mezelf ook niet lelijk meer (gelukkig maar, lost een hoop problemen op). Maar het hangt erg van m'n bui af en het enige waar ik nu nog een beetje mee zit is m'n gewicht (al wisselt dat ook wel). Misschien moet ik gaan sporten, sinds ik dit schooljaar 6 uur minder ben gaan sporten per week heb ik ook het idee dat ik veel meer op m'n gewicht moet letten.
Oud 17-12-2003, 18:54
Verwijderd
maat 27 en 29?
*mond valt open*
jeumig.. ik wist niet eens dat dat bestond
hm.. nou ja. wel dus.
Ik pas daar noooooit in en heb daar ook nooit ingepast volgens mij ()
mnougoed.. ik heb dan wel de meest voorkomende damesmaat, 40 dus.. maar toch ben ik niet tevreden.
Maar ik doe hard mn best om gezond te eten en af te vallen..
Oud 17-12-2003, 19:16
Basia
Basia is offline
volgens mij bedoelen ze spijkerbroek breedtematen
Oud 18-12-2003, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Basia schreef op 17-12-2003 @ 20:16:
volgens mij bedoelen ze spijkerbroek breedtematen
Dan nog is 27 en ook 29 alles behalve dik.
Oud 18-12-2003, 08:20
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
shut*up schreef op 13-12-2003 @ 11:48:

O ja, vraagje aan Muziekvlinder, vind je zo'n roeiapparaat goed werken dan? Ik heb er ook eentje thuis en heb het weleens een blauwe maandag geprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het zinvol was... Hoe lang doe je t dan per keer? En roei je gewoon rustig ofzo? Misschien toch maar weer een keertje proberen....
als je het een keertje doet dan werkt het idd voor geen meter
ik doe het nu 3/4 keer per week, 15-20 minuten per keer, op een vast tempo (niet te langzaam en niet te snel). Dan ben ik daarna wel doodmoe. Als ik stop dan voel ik het ook echt in mijn dijen, zo'n brandgevoel, dus het moet dan wel werken denk ik. Het stomme is dat het een paar maanden duurt voordat je echt verschil begint te zien, maar helpen doet het altijd
Oud 18-12-2003, 08:59
Basia
Basia is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-12-2003 @ 08:46:
Dan nog is 27 en ook 29 alles behalve dik.
maar dat zeg ik ook niet

Regels voor berichten