Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat over mensen uitschelden die je niet kent, daar hoef ik je niet voor te kennen, dat heb je net letterlijk en persoonlijk voorgedaan op mij... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
iedereen maakt dingen mee die kut zijn, alleen de een denkt dat ie zielig is en onbegrepen en gaat zeuren. en de ander houdt dat voor zichzelf. je doet alsof je uber bent ofzo. Citaat:
en dat ik dat nu doe wil niet meteen zeggen dat ik dat bij elke situatie doe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ten 1e: geen geruzie
Ten 2e, Beltaine, dat was nergens voor nodig,. Je kunt je ergeren aan iemand en je mag dat wat mij betreft ook duidelijk maken, maar laat het schelden achterwege. Ten 3e: Rudolf, trek je niet zoveel ervan aan, we zitten op een d&a forum en de kans is dus groot dat degene die reageert onder invloed is. En ik weet niet hoe met jou zit, maar ik reageer dan heftiger. |
![]() |
|
>>> Rudolf
Hey man, volgens mij is er niet zo veel op tegen om af en toe een jointje te smoken om even je gedachten opzij te zetten. Je moet alleen idd, zoals je zelf ook zegt, opletten dat je het niet te vaak doet. Ik merk bij mezelf: in het begin was blowen lekker. Maar later kwam er een moment waarop het niet zozeer meer was dat 'blowen lekker' maar 'niet blowen saai' was. Dan ben je al te ver, en dan gaat het je best behoorlijk wat moeite kosten om je gebruik weer binnen de perken te krijgen. Dit alleen maar omdat je nooit genoeg gewaarschuwd kan worden ![]() Succes verder! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok, plein vind dat ze ook even wat moet zeggen:
ik vind drugs leuk. ik vind ook dat iemand die nooit drugs heeft gebruikt in geen geval kan zeggen hoe je je voelt als je wél drugs op hebt, want dat gevoel heb ik, en met mij andere drugsgebruikers om mij heen, nog nooit in nuchtere toestand meegemaakt. Als je in je nuchtere leven lekker in je vel zit, of blij bent, is dat om een bepaade reden, omdat dingen goed gaan. Onder invloed kan ik in volkomen euforie zijn terwijl ik weet wat een gedonder ik krijg zodra ik thuiskom. MOEILIJK uit te leggen, ik zeg niet dat iedeereen het eens geprobeerd moet hebben, maar wil je weten waar je het over hebt... dan nog een dingetje: er zijn gewoon dingen in het leven die zuigen. Er zijn gewoon dingen die, hoe je het ook wendt of keert, NIET LEUK zijn. accepteer dat, en ga door! Voor mijzelf hou ik de regel aan: drugs is voor de extra. niet als vervanging voor een negatief gevoel. Dat werkt bij mij goed, en zo wil ik doorgaan. als ik bijvoorbeeld plan om drugs te gebruiken, valt het effect bijna altijd tegen. Een vriendin van me neemt drugs om haar vermoeidheid te onderdrukken. Ze zal niet gauw pep nemen om volkomen kneus te worden. Ik wel. Als ik drugs neem, neem ik het voor het hoogst haalbare effect, halfbakken gebruik is voor mij not done. Voor haar wel. Zij voelt zich er prettig bij, en wie ben ik dan om te zeggen dat dat fout is? dat is hypocriet, je moet mensen hun eigen oordeel laten vellen en in hun eigen kuilen laten donderen, want dat werkt altijd nog beter dan leren van andermans fouten. (vind ik) JEEEEEEE, t spiet mie als ik mensen erger met deze post, op dit moment vind ik dat ik hem neer met zetten. En beginner van t onderwerp(weet naam niet meer): SALVIA! gaat t goed, heb je dagen stof om over te denken. gaat t niet goed, heb je dat ook, maar dan duurt het flippen zelf maar een kwartiertje... |
![]() |
|
Tja, als je je klote voelt en dan drugs gaat gebruiken om de wereld te ontvluchten heb je denk ik best nog eens kans dat je een bad trip krijgt of in je trip blijft hangen.
Verder: t goede gevoel of de trip gaat weer over en sommige feel-good drugs hebben als bijwerking dat je er na afloop helemaal brak en down van wordt...en dan heb je weer meer nodig...etc. Kijk net deze dingen dus ff uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |