Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2003, 09:27
Rudolf
Rudolf is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 16-11-2003 @ 10:13:
wie doet dat niet?
Daarom...
Ik denk dat ik mezelf goed in de hand kan houden, ook af te lezen aan jou reactie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 11:47
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Ik denk dat ik mezelf goed in de hand kan houden
blijkbaar wel...
Oud 16-11-2003, 12:17
Verwijderd
Als je je al klote voelt, ga je je door drugs alleen nog maar klotiger voelen, zeg maar. Je wordt er echt niet vrolijker van...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:13
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Als je je al klote voelt, ga je je door drugs alleen nog maar klotiger voelen, zeg maar. Je wordt er echt niet vrolijker van...
ooit al eens drugs genomen?
Oud 16-11-2003, 15:40
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Rudolf schreef op 16-11-2003 @ 10:03:
Kijk ik hoef echt geen waardering of begrip van jullie, daarvoor meld ik me echt niet op dit forum aan.
waarom kom je dan hier op de proppen met je zielige gezeik.
je schreef het alsof je de enige o zo onbegrepen persoon bent en vooral heel zielig enzo. en alsof de rest te dom zou zijn om dat in te zien.
dat kun je gewoon niet maken.

Citaat:
Maar ik wens hier niet uitgescholden te worden door iemand die zo naïef is dat hij/zij mensen beledigd die hij/zij nog niet eens kent.
hoe bedoel je hypocriet.

jij kent mij niet, maar zegt wel dat ik naief ben en daarom mensen uitscheld die ik niet ken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:40
Rudolf
Rudolf is offline
Ze zeggen wel dat bepaalde drugs je emoties versterken, maar ik gebruik vooral wiet en dat heeft bij mij meer het effect dat ik even nergens aan hoef te denken. En dat is heel waardevol voor mij, even mijn gedachten stop kunnen zetten...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:43
Rudolf
Rudolf is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 16-11-2003 @ 16:40:
waarom kom je dan hier op de proppen met je zielige gezeik.
je schreef het alsof je de enige o zo onbegrepen persoon bent en vooral heel zielig enzo. en alsof de rest te dom zou zijn om dat in te zien.
dat kun je gewoon niet maken.

hoe bedoel je hypocriet.

jij kent mij niet, maar zegt wel dat ik naief ben en daarom mensen uitscheld die ik niet ken.
Als jij dat zielig gezeik wil noemen, mij best, je komt er nog wel achter dat niet alles in het leven leuk is en dat niet iedereen die anders denkt of andere dingen meemaakt dan jou een mongool is. Daar hoef ik jou nu niet van overtuigen, komt allemaal vanzelf.
En dat over mensen uitschelden die je niet kent, daar hoef ik je niet voor te kennen, dat heb je net letterlijk en persoonlijk voorgedaan op mij...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:51
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Rudolf schreef op 16-11-2003 @ 16:43:
Als jij dat zielig gezeik wil noemen, mij best, je komt er nog wel achter dat niet alles in het leven leuk is en dat niet iedereen die anders denkt of andere dingen meemaakt dan jou een mongool is. Daar hoef ik jou nu niet van overtuigen, komt allemaal vanzelf.
kijk dat bedoel ik.
iedereen maakt dingen mee die kut zijn, alleen de een denkt dat ie zielig is en onbegrepen en gaat zeuren.
en de ander houdt dat voor zichzelf.

je doet alsof je uber bent ofzo.

Citaat:
En dat over mensen uitschelden die je niet kent, daar hoef ik je niet voor te kennen, dat heb je net letterlijk en persoonlijk voorgedaan op mij...
ik doelde eigenlijk meer op dat je me naief noemde.

en dat ik dat nu doe wil niet meteen zeggen dat ik dat bij elke situatie doe.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:12
Rudolf
Rudolf is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 16-11-2003 @ 16:51:
[B]kijk dat bedoel ik.
iedereen maakt dingen mee die kut zijn, alleen de een denkt dat ie zielig is en onbegrepen en gaat zeuren.
en de ander houdt dat voor zichzelf.

Als dat zo over kwam spijt mij dat, dat is helemaal niet mijn doel. Maar de manier waarop jij reageerde vind ik gewoon belachelijk! Nu leg je tenminste in normale woorden uit wat je ervan vind, dan valt er te praten begrijp je.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:16
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Rudolf schreef op 16-11-2003 @ 17:12:
Als dat zo over kwam spijt mij dat, dat is helemaal niet mijn doel. Maar de manier waarop jij reageerde vind ik gewoon belachelijk! Nu leg je tenminste in normale woorden uit wat je ervan vind, dan valt er te praten begrijp je.
jaja, om 1:28u is mijn subtiliteit over het algemeen nog verder te zoeken
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:28
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
om 1:28u is mijn subtiliteit over het algemeen nog verder te zoeken
Oud 17-11-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 16-11-2003 @ 01:26:
Er zijn meer mensen depressief geweest dan dat jij je ooit kan voorstellen jongen.. dus doe niet alsof je het voorrecht hebt om te vluchten omdat je je zo klote voelt.
wie zegt dat het vluchten is? ik noem het geestelijke recreatie
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 16-11-2003 @ 16:51:

jouw opmerkingen lezende begin ìk in ieder geval een dergelijk gevoel waar te nemen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:31
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 17-11-2003 @ 12:03:
jouw opmerkingen lezende begin ìk in ieder geval een dergelijk gevoel waar te nemen

?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 17-11-2003 @ 14:31:

?
wees gerust, het is enkel met betrekking tot jou

Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:53
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 17-11-2003 @ 16:36:
wees gerust, het is enkel met betrekking tot jou

wat?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 17-11-2003 @ 18:53:
wat?
Ik hoop dat je doet alsof je het niet snapt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:13
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
********** schreef op 17-11-2003 @ 19:06:
Ik hoop dat je doet alsof je het niet snapt
nee

ik zeg dat die gast doet alsof hij uber is.. en iemand anders neemt een gevoel waar, maar ik hoef me geen zorgen te maken want het heeft betrekking tot mij.

Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 17-11-2003 @ 19:13:
nee

ik zeg dat die gast doet alsof hij uber is.. en iemand anders neemt een gevoel waar, maar ik hoef me geen zorgen te maken want het heeft betrekking tot mij.

Die andere gast neemt het gevoel waar dat hij uber is, maar je hoeft je geen zorgen te maken want hij voelt zich alleen uber tegenover jou omdat je kennelijk dom overkomt op hem.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:25
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
********** schreef op 17-11-2003 @ 19:22:
Die andere gast neemt het gevoel waar dat hij uber is, maar je hoeft je geen zorgen te maken want hij voelt zich alleen uber tegenover jou omdat je kennelijk dom overkomt op hem.
ah.

nee ik begon me al zorgen te maken
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:53
Verwijderd
Ten 1e: geen geruzie

Ten 2e, Beltaine, dat was nergens voor nodig,. Je kunt je ergeren aan iemand en je mag dat wat mij betreft ook duidelijk maken, maar laat het schelden achterwege.

Ten 3e: Rudolf, trek je niet zoveel ervan aan, we zitten op een d&a forum en de kans is dus groot dat degene die reageert onder invloed is. En ik weet niet hoe met jou zit, maar ik reageer dan heftiger.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 18:26
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
en D
Drugs zijn slecht voor je

en voor je moeder!
Oud 18-11-2003, 21:08
C r Y p S
C r Y p S is offline
>>> Rudolf

Hey man, volgens mij is er niet zo veel op tegen om af en toe een jointje te smoken om even je gedachten opzij te zetten. Je moet alleen idd, zoals je zelf ook zegt, opletten dat je het niet te vaak doet.

Ik merk bij mezelf: in het begin was blowen lekker. Maar later kwam er een moment waarop het niet zozeer meer was dat 'blowen lekker' maar 'niet blowen saai' was. Dan ben je al te ver, en dan gaat het je best behoorlijk wat moeite kosten om je gebruik weer binnen de perken te krijgen.

Dit alleen maar omdat je nooit genoeg gewaarschuwd kan worden

Succes verder!
Oud 21-11-2003, 00:42
Razza
Razza is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 17:39:
Ik heb geen angst om ergens aan verslaafd te raken, mijn wil is STERK genoeg. maar ik heb wel behoefte aan ontspanning, en die kan ik niet vinden binnen de vastgestelde grenzen.
Hehe doe maar coke ... gaat je sterke wil van naar de klote.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Razza schreef op 21-11-2003 @ 01:42:
Hehe doe maar coke ... gaat je sterke wil van naar de klote.

wat heb je nou aan coke?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 15:23
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
wat heb je nou aan coke?
Oud 25-11-2003, 14:45
megas
megas is offline
ok, plein vind dat ze ook even wat moet zeggen:

ik vind drugs leuk. ik vind ook dat iemand die nooit drugs heeft gebruikt in geen geval kan zeggen hoe je je voelt als je wél drugs op hebt, want dat gevoel heb ik, en met mij andere drugsgebruikers om mij heen, nog nooit in nuchtere toestand meegemaakt.
Als je in je nuchtere leven lekker in je vel zit, of blij bent, is dat om een bepaade reden, omdat dingen goed gaan. Onder invloed kan ik in volkomen euforie zijn terwijl ik weet wat een gedonder ik krijg zodra ik thuiskom. MOEILIJK uit te leggen, ik zeg niet dat iedeereen het eens geprobeerd moet hebben, maar wil je weten waar je het over hebt...

dan nog een dingetje: er zijn gewoon dingen in het leven die zuigen. Er zijn gewoon dingen die, hoe je het ook wendt of keert, NIET LEUK zijn. accepteer dat, en ga door!

Voor mijzelf hou ik de regel aan: drugs is voor de extra. niet als vervanging voor een negatief gevoel. Dat werkt bij mij goed, en zo wil ik doorgaan. als ik bijvoorbeeld plan om drugs te gebruiken, valt het effect bijna altijd tegen.

Een vriendin van me neemt drugs om haar vermoeidheid te onderdrukken. Ze zal niet gauw pep nemen om volkomen kneus te worden. Ik wel. Als ik drugs neem, neem ik het voor het hoogst haalbare effect, halfbakken gebruik is voor mij not done. Voor haar wel. Zij voelt zich er prettig bij, en wie ben ik dan om te zeggen dat dat fout is? dat is hypocriet, je moet mensen hun eigen oordeel laten vellen en in hun eigen kuilen laten donderen, want dat werkt altijd nog beter dan leren van andermans fouten. (vind ik)

JEEEEEEE, t spiet mie als ik mensen erger met deze post, op dit moment vind ik dat ik hem neer met zetten.

En beginner van t onderwerp(weet naam niet meer):

SALVIA!

gaat t goed, heb je dagen stof om over te denken. gaat t niet goed, heb je dat ook, maar dan duurt het flippen zelf maar een kwartiertje...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:38
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 25-11-2003 @ 15:45:
verhaal
Oud 26-11-2003, 12:14
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja, als je je klote voelt en dan drugs gaat gebruiken om de wereld te ontvluchten heb je denk ik best nog eens kans dat je een bad trip krijgt of in je trip blijft hangen.

Verder: t goede gevoel of de trip gaat weer over en sommige feel-good drugs hebben als bijwerking dat je er na afloop helemaal brak en down van wordt...en dan heb je weer meer nodig...etc.

Kijk net deze dingen dus ff uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten