Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Reserveren is idd handig, anders kom je misschien voor niets. Alhoewel er altijd iets van 25 kaarten ofzo overblijven, waarvoor niet gereserveerd kan worden en die dus gewoon de vrije verkoop ingaan. Dit vanwege het feit dat niet altijd iedereen zijn kaarten op komt halen.
Eerste converge shit die ik hoorde was die plaat die op lost&found uitkwam. Was er niet bijster van onder de indruk. Jane Doe was volgens Johan (reflections) een van beste platen, die hij in lange tijd gehoord had. Hij heeft mij over gehaald die plaat gewoon een paar keer te draaien. |
![]() |
|
Danique en ik gaan waarschijnlijk ook.
Heb alleen Jane Doe, en inderdaad na 2x de cd beluisterd te hebben is het nog steeds iets te heftig,gecompliceerd voor me. Maar misschien brengt het concert er verandering in. Nine speelt trouwens niet volgend de Goudvishal. Dus alleen: Converge (usa) support: Rise & Fall (Bel) + Fear My Thoughts (ger)
|
Verwijderd
|
mail of wbel anders naar de gvh als je het niet zeker weet. er zijn zo ongeveer altijd wel mensen daar (behalve met kerst).
het reserverings systeem maakt wel vaker fouten (wat niet alleen lastig is voor je als je er staat en je naam saat niet op de lijst, maar ook voor de mensen aan de kassa). |
![]() |
||
Citaat:
![]() vorige keer was er geen pit.
||
Citaat:
kap daar eens mee. Ik kan niet goed tegen dat eigenwijze gezeik en ik krijg het idee dat je nooit eens van plan bent iets aan te nemen van iemand maar altijd een mening wil hebben om een mening te hebben. Ging daar dat elitaire kuttopic van die 28 jarige newday laatst niet over?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Converge! DeadNation | 66 | 02-07-2006 10:37 | |
Muziek |
Welke randdebiel waardeert CONVERGE nog niet? Verwijderd | 139 | 25-09-2004 13:11 | |
Muziek |
Converge shirts IEMOW-KOR | 35 | 12-03-2004 19:27 | |
Muziek |
eenmalige converge show in europa FaceTheTruth | 21 | 23-07-2003 01:43 | |
Muziek |
15 oktober: Converge - Kill.Caress - Fetch in 013 ! ! ! TeethgrindeRRR! | 19 | 13-10-2002 10:06 | |
Muziek |
Converge en Cave-In samen een band 86dagreed | 11 | 10-10-2002 21:31 |