|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is je politieke voorkeur | |||
Links |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 47.25% |
Rechts |
32 | 35.16% |
Centrum |
12 | 13.19% |
Wisselt |
4 | 4.40% |
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb mijn oprechte respect voor de Turk die waarde hecht aan zijn cultuur. Dat is zijn identiteit, en zou hij moeten koesteren. |
![]() |
|
![]() |
Wat het meerendeel van mijn ideeën en standpunten aangaat, ben ik links. Soms wil ik echter wel eens een rechts standpuntje hebben. Zo ben ik - om maar een voorbeeld te geven - niet tegen het koningshuis, zoals zoveel van de linkse mensen. Maar ik denk toch dat ik overwegend links ben
![]()
||
Citaat:
Centrum-rechts. Meer geneigd naar 't midden, eigenlijk.
|
zoals unexplained zo mooi zei: niet links , niet rechts, maar liberaal. Alhoewel ik moet zeggen dat ik NOOIT op d66 zou stemmen. Daarom word het de VVD ( als ik stemgerechtigd ben
![]() ![]()
||
Citaat:
|
gekozen voor rechts, vooral om het asielzoekersbeleid.
en natuurlijk heb ik niets tegen asielzoekers, maar ik vind dat wij als klein landje recht hebben om te zeggen dat ons land vol zit. er komen tenslotte ook steeds meer nederlanders bij. erg oppervlakkig, maar ik ben dan ook niet zo bekend met politiek en shit ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen met de forumer boven je als je die zou meeten? Verwijderd | 500 | 21-01-2008 18:34 | |
De Kantine |
Zou jij een relatie kunnen hebben met.... Eye of Sauron | 104 | 08-09-2007 11:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Over het gat in onze Grondwet en de valse rechtsstaat McCaine | 177 | 10-09-2003 18:46 | |
Nederland accepteert VS transporten Gatara | 157 | 27-02-2003 09:02 | |
Politieke Voorkeur Boywonder | 3 | 09-01-2003 19:38 |