Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en en nu zoveel zin!! en ik zag wat discussie tussen nieuw en oud radiohead ik ga voor nieuw. maar het duurt altijd wel even voordat het aanslaat bij mij... httt waardeer ik ook over een jaar nog meer dan nu..
|
Ik moet vanavond werken tijdens het concert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Om eerlijk te zijn is radiohead niet echt het soort muziek waar ik lang naar kan luisteren voor mn lol, maar de oude bekende nummers en nog een paar andere vond ik wel erg goed (paranoid android, streetspirit, karma police en nog wat) en stond ik dan ook wel een beetje op mee te swingen/ zingen......hmm....heb wel een goede voetbalwedstrijd gemist geloof ik.....6-0 ![]() |
![]() |
|
GODVERDOMME WAT EEEENIG!
ik heb nog nooit meegemaakt dat een concert bijna perfect was, maar dit was geweldig. en die setlist, omg. ze speelden serieus al mijn favoriete nummers (go to sleep, exit music for a film, lucky, paranoid android, street spirit, ZELFS I WILL!) behalve talk show host. maar de stem van thom, de energie en de sfeer op het podium, echt fantastisch. en ze hadden sommige nummers gewoon gemixed met gebrabbel van sportcommentators, hoe vet was dat. ![]() minpunt was sit down, stand up, bij de overgang naar raindrops ![]() en leuke dansjes hoor thom <3 ja sorry ik heb heel enthousiast, voor de verandering. oh ja en ik kwam avelon en poorleno nog teven op het station.
|
Ik vond het een leuk en goed concert.
Dus niet echt enorm speciaal. Van die setlisten die we te zien kregen was dit wel de beste ![]() My iron lung was voor mij het hoogtepunt. Mja merch was ook niet echt speciaal, alleen verkochten ze buiten zeer coole posters. Asian Dub Foundation was ik na 2 nummers al moe. Mix van Prodigy,Basement Jaxx + dub en jungle .
|
Was echt super, en de voor act viel ook wel mee, niet super, maar beter dan de naam doet vermoeden.
Wat me alleen verbaasde was dat de 'saaie' nummer(en nu niet boos worden, is een mening, geen feit) van de bends zo luidkeels werden mee gezongen, maar toen bijvoorbeeld idioteq(of hoe je dat dan ook hoort te schrijfen) kwam mensen massaal met hun handen over elkaar gingen staan, of gingen smsen over de voetbal uitslag ![]() enige minpunt vond ik dat spinning plates niet werd gespeeld, ![]() ![]() En O ja die posters waren MOOI en ook maar T-shirt gekocht, kon de verleiding toch niet weerstaan(me so weak and powerless) |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaa ! dat was irritant, die mensen met die telefoontjes en die uitslagen, maar bij mij gingen ze wel uit hun dak bij idioteque een beetje té want er stonden 2 mannen achter me en die zongen zo hard dat je thom soms niet hoorde en heel vals.. maarja..ach.
en het voorprogramma was ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn god. Wat was het mooi.
Oooh... Ik heb gehuild bij Street Spirit. Ik huil nooit bij concerten. Maar het moest er gewoon uit ![]() ![]() ![]() *zwijmel* De setlist was geweldig...het geluid super...Thom danste zo leuk...ooh.. Alleen wat een kutzaal(stadion)! Geen garderobes ![]() Maar Radiohead maakte alles goed. Oh en ik heb Brittje gezien. En ik geloof dat poorleno erbij stond, maar ik moest Ewout zoeken en de trein halen, en vond het zo stom om meteen te vragen van "Ben jij poorleno?" ![]() ![]() Was jij het nouhoouuu? ![]() Verder geen forummes, behalve Nighttime Bird natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja dat was ik, denk ik.. ![]() |
![]() |
|
in 1 woord geweldig.
hoogtepunten vond ik lucky(die rode lichten ![]() ohh, en we suck young blood was kewl. ![]() paranoid android was gewoon paranoid android. schitterend. asian dub foundation waren wel oke, ze verveelden alleen nogal snel. na de show nog een poster gekocht.
||
Citaat:
![]() Ik weet nu trouwens eindelijk waar het nummer over gaat, omdat Thom er wat bij mompelde.
||
Citaat:
![]() Dat was echt kut, toen zijn we maar voor hem gaan staan.. En boh voorprogramma was ook vet.. Asian pride ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Achter mij stond een meisje keihard mee te zingen met alle nummers van HTTT.. pfff ![]() ![]() ![]() Nix mis met meezingen, maar doe het niet zo hard dat iedereen binnen een straal van 10 meter alleen nog jou hoort ipv Thom ![]() Ik vond het echt jammer dat ze geen hoodies hadden! Weet iemand toevallig waar ze die wel verkopen? Waterlooplein ofzo? Ik vond het voorprogramma niet zo leuk, een paar nummers waren wel ok, maar verder was het kut ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar toch: ik kreeg het spontaan koud als ik zag wat sommige mensen aanhadden, ik stond nl echt te rillen door die kuttocht. Hehe...tja en dat stomme kaartsysteem met die OHRA-kaarten vond ook niet iedereen super in het begin, zoiets is alleen handig voor de mensen die moeten werken omdat we dan niet zoveel hoeven te rekenen en met wisselgeld hoeven te klooien, de bediening kan er dus wel sneller op worden als je het goed doet.....verder is het natuurlijk gewoon vette uitbuiterij van het Gelredome....ook gezien de prijzen die je er betaalt...en dat is altijd zo duur, ook bij voetbalwedstrijden.....hehehe en jullie hadden nog geluk dat de jus d'orange zo goedkoop was want die moest op ![]() Wat me ook opviel is dat er vooral bier werd verkocht en een enkel wijntje, maar maar weinig breezers.....die zijn natuurlijk ook strontduur (4 euro) maar ik denk toch dat we straks bij het concert van Justin Timberlake wel meer BrEeZaHssss zullen verkopen hehehe...... De eerste paar mensen die bij mij hun bier afrekenden hadden trouwens geluk want ik zat scheef te kijken op die prijslijst en heb toen een paar keer 1,90 ipv 2,30 aangeslagen ![]() Owja, we hadden gehoorbeschermers in, was verplicht.....echt nergens last van nu dus das mooi, maar je mist af en toe dan wel wat vind ik.. WoW ja streetspirit was echt vet mooi....en zo nog wat nummers....en idd heel cool dat ze sportcommentatoren af en toe er door heen lieten komen en dat ze de stand even melden hehe. Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 12:53. |
![]() |
|
het optreden was supergaaf, mijn zicht op het podium iets minder gaaf
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
't was heel koel ja.
ik vond het voorprogramma nogal kut, dat wel, maar goed... het is idd erg jammer dat ze like spinning plates niet hebben gespeeld ![]() Ik vond in het algemeen dat ze heel energiek waren, vrolijke dansjes idd, en blije bandleden en zo, heb zowaar Johnny's gezicht nog gezien... en ze zwaaiden op het einde. ik kon er alleen weinig van zien, dus ik heb heel veel naar de videoschermen gekeken. Leukste vond ik nog wel dat Thom zo stomverbaasd was over dat iedereen Karma Police meezong! Dat vond ik wel een leuk moment, dat hij zo lachte en verbaasd keek en zo... ![]() Ik heb nog die grijze HTTT longsleeve gekocht... 30 euro! Maar hij zit wel fijn ![]() Al met al, ik vond het tof ![]() |
![]() |
|
Jaaaaaaaaaaa!!! Geweldig! Met volle teugen genoten, al heb ik me toch enkele keren gestoord aan sommige medebezoekers, maarja, je hebt altijd wel wat om over te klagen he...
@Poorleno: sorry dat ik geen afscheid meer heb kunnen nemen. Wij moesten op perron 4 zijn, hoorden we net, en jullie liepen al vooruit! Heb nog naar jullie geroepen, maar jullie keken weer de andere kant uit. Trein nog wel gehaald? Zag er vol uit, die trein naar Amsterdam... Het leukst vond ik trouwens dat doorheen gemixte voetbal-commentaar....en dat Thom Yorke in de lach schoot omdat iemand bij Karma Police (geloof ik) net voordat hij in ging zetten hard floot! Al met al was het de 40 wel waard en ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens over de grens moet gaan omze toch nog net íets vaker te zien te krijgen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb werkelijk nog nooit zo slecht gestaan bij een concert van radiohead
![]() en niets kan ooit meer tippen aan pinkpop eerste keer radiohead maar ook dit weer. jeeej. ik hou van thom en geweldig hoe hte publiek klapte tijdens uhm we suck young blood? en dt ie moest lachen maar ik wist niet waarom dat was ik dacht omdat iederen zo meezong ![]()
|
Verwijderd
|
Nu kan ik ook eens zeuren over een zaal. Echt wat een kutblokkendoos is dat gelredome zeg. Het bier was niet te zuipen maar wel te duur evenals de cola. Dat systeem met Ohra is ook klote, allemaal geld over.
Maar goed, Radiohead... Werchter vond ik om een of andere reden veel beter. Maar ik heb nu wel de andere nummers gehoord die ik nog niet gehoord had, zodat ik nu én Street Spirit én Talk Show Host enz. gehoord heb ![]() ADF was saai. Het publiek was suffer dan ooit, ik snap dat niet, bij Werchter was een nummer als Idioteque los gaan voor de halve prijs. Nu ... niks. We Suck Young Blood, VET dat klappen ![]() Karma Police met fout, (Johnny op de piano) was ook gaaf. Daar zong men tenminste mee. Ik ben misschien mijn baan kwijt doordat ik er ietsje te laat achterkwam dat ik moest werken woensdagavond, lukte niet meer om vervanging te regelen. Fijn. Maar ja, Radiohead he. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @freakjuh: ik heb je weer even gezien toen het afgelopen was, maar ik was niet in staat om te praten en ook niet om bij je te komen omdat het zo druk was ![]() @krummeltje: nee heb geen foto's gemaakt, daar was mn uitzicht te beroerd voor helaas ![]() Ik vond zoals iedereen al zegt dat einde het geweldigste, dat klappen en karma police was gewoon zo ontzettend geweldig, maar wat Avelon ook zegt, een eerste keer Radiohead blijft denk ik het bijzonderst..
|
Nu nog de minpuntjes:
- Voetbalfanaten die geen zin in het concert hadden - Het voorprogramma, zoooooo ontzettend kut. Ik haat (c)rap. - Het zaal zat lang niet vol (hadden ze dan toch niet beter HMH kunnen regelen?). - Veel te lang wachten tot het voorprogramma eindelijk (toch jammergenoeg) begon - Veel te veel irritante mensen dit denken dat Radiohead voor volwassenheid en intelligentie staat, en dan gaan zitten blowen en bier zuipen (ahem... varkens... kuch). |
![]() |
||
Citaat:
voorprogramma begon 5 minuten later dan op het kaartje stond. Nix van te zeggen. De belangrijkste voetbalwedstrijd van het jaar is op dezelfde dag als Radiohead helaas. Lijkt me sterk dat je 40 euro betaald voor een concert waar je geen zin in hebt. Maar er zijn veel mensen die een passie voor muziek hebben, maar ook voor b.v. voetbal.
|
mja goed geluid, ze speelde energiek, als je wilde stond je zo vooraan (ik kwam rond einde van ADF binnen en stond tegen et hek aan) en goede setlist, maar echt onder de indruk was ik niet.
ik vond ze gewoon wat te braaf, wat te voorspelbaar. helaas geweldig was wel johhny z'n gitaarspel. verder de zaal, mja koud en te groot, maar opzich geen slecht geluid ofzo, tenminste waar ik stond. Kut uitgang en tijdens rustige stukjes kon ik gewoon de oortelefoontjes van de bewakingsdudes horen. en ADF, opzich wel leuk, maar die prekerige troep hoeft van mij niet |
![]() |
|
Ik voelde me gisteren nogal ziek, dus ik was EN behoorlijk laat EN ik had besloten voor het eerst te gaan zitten omdat ik anders waarschijnlijk van m'n stokkie was gegaan. Nou dat is dus echt iets wat ik nooi meer doe. Op die tribunes achteraan zitten vooral ouwe lullen en mensen die het eigenlijk toch niet zo boeiend vinden. Tijdens exit music hoorde ik achter me alleen maar mensen lullen over dat ***voetbal en bij nummers van HTTT gaven ze steeds commentaar dat het zo kut klonk en ze waren alleen maar blij toen ze karma police speelden.
![]() Maar ondanks dat alles was t toch een geweldig concert. De setlist was goed, de licht/wazige filmbeeld dingetjes op het podium zagen er erg cool uit, Ik lag in een deuk om Thoms dansjes en het was erg mooi om het publiek zo te overzien (met hier en daar een rookwolkje.) Ik kreeg trouwens erg rare blikken toen m'n been ineens als een gek begon te bewegen tijden idioteque, maar ik kon er niks aan doen. Het kwam door de muziek. En ja, ook ik ben zwak geweest en heb een WarWash T-shirt gekocht voor abnormaal veel euro's. Ja het was een leuke avond. maar volgende keer ga ik wel weer staan hoor...
|
Ik heb geen problemen met de zaal gehad (grootte, kou of wat dan ook), ik stond recht voor de microfoon van Thom op zo'n 10 meter van het podium dus heb heel die zaal niet gezien. Op zich was ik vroeg genoeg om zelfs helemaal vooraan te staan maar ik vond het podium zo phokking hoog, als je vooraan staat sta je alleen tegen het voorste stukje van het podium aan te staren en kan je voor de rest niets zien van het gefröbel op de achtergrond. Ik liep overigens al dagen lang te bidden en te hopen dat ze "Climbing up the walls" zouden spelen...
![]() Andere hoogtepunten die ik zo uit m'n geheugen weet op te diepen: - Idioteque - Fake Plastic Trees - Sit Down. Stand Up - 2+2=5 - My Iron Lung - Paranoid Android - Street Spirit - We Suck Young Blood Ik ben dit jaar naar zeer veel concerten geweest maar deze staat toch echt op een gedeelde 1e plaats met David Bowie. (Voorprogramma wil ik het liever niet meer over hebben, ik zit nog altijd in de verdringingsfase...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was leuk. Tegen mn verwachtingen in. Speelden erg veel "oude" liedjes.
Wel kut dat er geen garderobe was, kreeg rugpijn van het sjouwen met mn zware jas en tas. Erg veel lange mensen weer, een stel amerikanen achter me zeiden het wel leuk: "maybe we can go forward a bit, there are too many 6 foot 5 guys here" "well, I guess they're every where, it's holland you know" Maar goed, er hingen wat schermpjes dus ik heb wel iets meegekregen van de show. Zag af en toe iets bewegen op het podium, verder lekker genoten van de achterhoofden van grijze meneren. Veel oud spul dus ![]() Vond er weinig aan tijdens de dans/nieuwe liedjes, behalve tijdens There, there, dat vind ik wel een leuk nummer. Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 19:48. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Radiohead 9 & 10 mei HMH Maurice | 481 | 22-10-2006 02:12 | |
Lifestyle |
Wow ja wow! Haligh | 500 | 10-01-2006 10:57 | |
Muziek |
trauma's Tom Violence | 69 | 10-08-2004 17:56 | |
Muziek |
6 december: Metallica in het Gelredome te Arnhem Master of Puppets | 131 | 16-12-2003 18:46 | |
Muziek |
Wie gaan er hier allemaal naar Radiohead Verwijderd | 2 | 17-09-2003 12:22 |