Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt wel een erg hoge pet op van jezelf maar bent dus gewoon zwak.
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
En wat maakt het nou zwak dat je je aan je discusiegenoten ergert? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me aan meisjes die het constant over hun vriend hebben, zoals Loontjuh.
Ik erger me aan de moraal ridders op dit forum. Ik erger me aan kantine mensen die non stop domme topics openen en domme reacties plaatsen zoals Wawl. (Ik geef je 20 euro, wat zou je ermee doen? ![]() Ik erger me aan mensen die zulke personen grappig vinden. Maar bovenal erger ik me aan Fleet Admiral en Pannekoeketrut, wat een hert is dat! ![]() Ik kan zo nog wel even doorgaan! |
![]() |
|
Ik erger me soms aan Fleet, maar ik maak me meer zorgen om hem eigenlijk. Maar goed.
Waar ik me vooral aan erger is als ik tien minuten erover doe om een zinnetje te lezen. Geen interpunctie, geen hoofdletters, |337, afwisselend gebruik ban kleine letters en hoofdletters, geen n achter een heel werkwoord, dat soort dingen. En ik erger me aan mensen die expres foute conclusies tekken om maar een beetje te kunnen etteren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 11:19. |
![]() |
|
Ja, regelmatig.
Vaak aan mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn of aan mensen die zich duidelijk distantiëren van de rest door het breezer taaltje te gebruiken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het schijnt dat sommigen zich wel eens aan mij ergeren. Maar ja, je kan niet alles hebben in het leven, verzucht ik dan maar. Ik persoonlijk ben de verdraagzaamheid zelve, het boeit me eigenlijk niet zo. Dat hele forum moet je vooral niet te serieus nemen, laat staan je energie verspillen aan zoiets stoms en nutteloos als ergernis.
Als men je ergert, blijf dan weg. Die ergernis zit in jou, niet in de ergeraar. Denk aan je bloeddruk! De ergste raddraaiers worden vanzelf wel gebanned. Verder zit het hele leven vol van mensen en situaties waar je liever niet mee geconfronteerd zou worden als je het voor het kiezen had. Dus dat strekt zich ook uit tot het forum, da's logica. |
![]() |
|
Nopez, maar daarom lees ik ook te weinig reply's. Per dag zit ik hier maar een half uurtje. Dat is alleen genoeg voor mijn eigen reply's en te zien of nog iemand gereageerd heeft op mijn reply's.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
The end of the bemiddelaar Simon | 109 | 24-11-2012 17:56 |