| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik ben bang dat ik dit jaar alleen op vakantie moet/ga. Ik denk dat ik ga kamperen in een omgeving waar bergen zijn zodat ik er goed kan wandelen en tevens enige mooie toeristische plekjes zijn. Ik dacht aan Valais in het zuiden van Zwitserland, en dan een beetje in de buurt van de hoofdstad van dat kanton, Sion.
Kan ook nog zijn dat ik naar Oostenrijk, Duitsland of Frankrijk ga, moet ik nog maar eens bekijken. Iemand nog tips?? Mederiacvm |
|
|
|
|
|
Ik wil naar Noorwegen. Maar ik weet niet of dat gaat lukken zonder auto.
![]() Ik doe pogingen om deze zomer op tournee te gaan met een speciaal gevormd orkest. Nu nog toegelaten worden...
|
|
|
|
Ik ga met eind februari een weekend met vrienden naar de zee in zo'n bungalowpark. Met Pasen een verlengd weekend naar Nederland
, één van de parken van CenterParcs om precies te zijn met m'n ouders en in de zomervakantie een week naar Nederland naar een ander park van CenterParcs.Ja idd wij zijn echte CenterParcs verslaafden (hebben al alle parken in Nederland en België gedaan verder in Europa willen me ouders niet), gaan al 15 jaar en de afgelopen 7 jaar zelfs twee maal per jaar en ik hou er nog steeds van om mee te gaan . Weet niet of ik in de zomervakantie nog ergens naartoe zal gaan met vrienden, zal wel weer een last minute worden .
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
| Drugs & Alcohol |
wiet en andere sh*t Maxmale | 20 | 30-10-2010 05:15 | |
| Studeren |
Hotelschool 3 ChenT | 257 | 07-01-2010 10:07 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Vakantie, een lijdensweg Verwijderd | 0 | 12-09-2006 13:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 09:52 | |
| Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 19:04 | |